Kolahdus startatessa?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

htc

Kolahdus startatessa?

Viesti Kirjoittaja htc »

Osaatteko sanoa, miksi noin joka neljäs startti päättyy helvetinmoiseen kolahdukseen. Ihan kuin kaikki liikkuvat törmäisivät "seinään". Uusintastartti sitten tuottaa poikkeuksetta toivotun tuloksen. Peli on 1200 Roadster vm. 2004. Kyselee nimim. puoli vuotta takuuta jäljellä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Minä veisin sen sinne takuukorjaamo liikeeseen. Aika paha näin näkemättä sanoa, eikö? No joku on varmaan löysällä...
Vieras

joskus noinki uudet akut kömähtää, voisko olla sitä.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Mulla -05 sportsteri ja sama homma mutta vain viri sytkällä. Alkuperäisellä sytkäboxilla ei ongelmia kun se on päivitetty uudemmalle softaversiolle kun kauppias halusi, syyksi sanoi että alkupään sporteissa on ollu jotain starttaus ongelmia. Virisytkästä pitäis taas muutella parametrejä siten että se antais koneen pyörähtää kerran ennen kuin antaa kipinän.
Vieras

Sama juttu on mun -97 wide glidessä :evil: luulin ekaks et nyt hajos jotain, mut hyvinhän tuo vielä pelittää vaikka on kymmeniäkertroja kolahtanut vallan perkeleesti startatessa 8O Enhän mää ymmärrä paskakaan tosta tekniikasta joten ajellaan niinkauan kun härveli pelittää :D
Vastaa Viestiin