http://youtube.com/watch?v=6lWgXDOAJ5s
Puhuva porsteri
Puhuva porsteri
Jack Blackin, Owen Wilsonin ja Ben Stillerin tekemä pilotti sarjasta: Heat Vision and Jack. Tämä sarja jäi tuohon pilottiin. Ritari Ässä henkeä!
- Choppers_forever
-
Mr.Heritage
houli shiiit
oh man!!
noh, porsterin äänet oli aidot, siitä pinnat
....muute AIKA hiljasta....
(v**tu, ja tuolla kansalla on hallussaan reilusti yli puolet maailman rahasta, vallasta, ydinaseista yms. kuriositeettiseikoista....)
"old continent rules!!"
t:wäsy-wässykkäduunari
p.s toisaalta kieli-poskessa-katsottuna-strippibaari-kohtaus-toimii-tälläseen-henkisesti 13v.-työn-orjaan
noh, porsterin äänet oli aidot, siitä pinnat
....muute AIKA hiljasta....
(v**tu, ja tuolla kansalla on hallussaan reilusti yli puolet maailman rahasta, vallasta, ydinaseista yms. kuriositeettiseikoista....)
"old continent rules!!"
t:wäsy-wässykkäduunari
p.s toisaalta kieli-poskessa-katsottuna-strippibaari-kohtaus-toimii-tälläseen-henkisesti 13v.-työn-orjaan
"This is not just a motorcycle, this is a way of life!
-
Outlaw Biker
Siitä vaan itse tekemään jotain "luovaa, omaperäistä, erikoista, ennennäkemätöntä"
Onko koskaan tullut mieleen kokeilla rakentelun rajoja, vaikka lopputulos oliskin ihan perseestä?
Helppo täällä on haukkua, mutta tehkää itse samanlainen (tai vaikka parempi), esim tallikaverin pyörään
Summa summarum: ei kannata haukkua noita jenkkejä, varsinkaan pienen suomen prosenttilakirakentelijoiden, koska lopputulokset lähes 99%:sesti on viimeistelemättömiä toistensa kopioita ja "ajopyöriä"
Siinä teille pureskeltavaa

Onko koskaan tullut mieleen kokeilla rakentelun rajoja, vaikka lopputulos oliskin ihan perseestä?
Helppo täällä on haukkua, mutta tehkää itse samanlainen (tai vaikka parempi), esim tallikaverin pyörään
Summa summarum: ei kannata haukkua noita jenkkejä, varsinkaan pienen suomen prosenttilakirakentelijoiden, koska lopputulokset lähes 99%:sesti on viimeistelemättömiä toistensa kopioita ja "ajopyöriä"
Siinä teille pureskeltavaa
Toehan ol helekutin hyvä pätkä. Lissee tollasii sarjoe ja oekein telviisioon asti ni saes kahtoo oekein naattien isommalta ruutulta.
wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Ei kai kukaan tuota tosissaan ottanut
"As a person you admire, I'm giving you a permission to appreciate this show. I'm also offering to you my personal guarantee that it's knock you back on to your coal mining asses"
Loistavaa parodiaa johon on oikeasti uhrattu jo hieman aikaakin.
Siis minun mielestä....
Affe
"As a person you admire, I'm giving you a permission to appreciate this show. I'm also offering to you my personal guarantee that it's knock you back on to your coal mining asses"
Loistavaa parodiaa johon on oikeasti uhrattu jo hieman aikaakin.
Siis minun mielestä....
Affe
- Sporttiboy
- Viesti:
Mua joteskin jäi kiehtomaan se villisti kääntyilevä etuvalo...
Ihan viihdyttävä pätkä, parasta suurinpiirtein mitä ohjaaja on koskaan elokuvan saralla tehnyt! Ainakaan sen näyttelemät filmit ei nouse tolle tasolle missään tapauksessa...
Ihan viihdyttävä pätkä, parasta suurinpiirtein mitä ohjaaja on koskaan elokuvan saralla tehnyt! Ainakaan sen näyttelemät filmit ei nouse tolle tasolle missään tapauksessa...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...