Koritinaa ?
Koritinaa ?
Mistä saa ostettua kohtuuhintaan koritinaa. Itse ostin automaaliliikkeestä ja mielestäni on kohtuuttoman kallista (n 7 euroa pieni tanko). Opettelen tinaamaan tankkia ja hukkaprosentti on aika suuri 
Mopopoika
- Sporttiboy
- Viesti:
En tiedä onko juurikaan halvempaa mutta Hitsitalo Weldistä mä sitä oon hakenu sikäli kun oon saanu kampitettua ne asiakkaita pakoilevat myyjät kohdalle...
Ei se tina niin kauheen kallista oo mut se pohjuste maksaa maltaita. Mulla nyt kokemusta parin lokarin ja tankin tinaamisesta, suosittelen mahdollisimman hyvää poltinta siihen lämmittämiseen ettei mee häneks koko projekti, ja sit on hyvä olla vaikka vanha vasaranvarsi öljyttynä käden ulottuvilla niin saa sen kaman aika kivasti jopa tasottumaan.
Älä koita ihan heti kaarevaa pintaa, tulee veikeitä läikkiä lattialle...
Ei se tina niin kauheen kallista oo mut se pohjuste maksaa maltaita. Mulla nyt kokemusta parin lokarin ja tankin tinaamisesta, suosittelen mahdollisimman hyvää poltinta siihen lämmittämiseen ettei mee häneks koko projekti, ja sit on hyvä olla vaikka vanha vasaranvarsi öljyttynä käden ulottuvilla niin saa sen kaman aika kivasti jopa tasottumaan.
Älä koita ihan heti kaarevaa pintaa, tulee veikeitä läikkiä lattialle...
-
Hessu
- Sporttiboy
- Viesti:
Kysymys
Siis tinaatko tankkia sileeks vai niitä mahdollisesti vuotavia saumoja? Saumoihim on ehkä toi messinki/kuparilanka parempaa, pysyy kunnolla kiinni.
Just meinaan mun tankki talvella työstettiin, kato kuvat siitä palapelistä vaikka mun sivuilta.
Just meinaan mun tankki talvella työstettiin, kato kuvat siitä palapelistä vaikka mun sivuilta.
Hinta taitaa sitten olla ok, ajattelin vaan että jos tolla hintaa alkaa tinarekeä tinaaamaa niin tulee kallis reki
Tarkoituksena mulla on tinata tankin saumat ja lommot. Saumat ei vuoda (ainakaan vielä) ne olen testannut. Tärkeintä mulle hommassa on oppia tinaamisen jalo taito, opettelussa tuntuu tota tinaa kuluvan aika reilusti (mulla on muuten tinattu lattia tallissa
)
Kiitos kommenteista !
Tarkoituksena mulla on tinata tankin saumat ja lommot. Saumat ei vuoda (ainakaan vielä) ne olen testannut. Tärkeintä mulle hommassa on oppia tinaamisen jalo taito, opettelussa tuntuu tota tinaa kuluvan aika reilusti (mulla on muuten tinattu lattia tallissa
Kiitos kommenteista !
Mopopoika
- Sporttiboy
- Viesti: