Hyvä avokypärä?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

DynaGlide
Viesti:

Hui!

Viesti Kirjoittaja DynaGlide »

Tuo päässä voip varmaan käydä vaikka kuussa!
JON

Re: Hui!

Viesti Kirjoittaja JON »

DynaGlide kirjoitti:Tuo päässä voip varmaan käydä vaikka kuussa!
http://www.nasa.gov/images/content/1450 ... 00x461.jpg

...ettäs tiedät.

Jumpe
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Joo ja myös Nolanilta retrohenkiset N30 avopotat E- hyväksytyt, värejäkin löytyy... minä ajelen ensi kesänä pinkillä :lol: :lol: :lol:
-Päkä-
Ninni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Olisikos vinkkiä pienestä, visiirillisestä avopottasesta? hyvästäkin vielä? 8)
-Harikka-
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 08:24 26.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Ninni
Viesti:

HARIKKA1 kirjoitti:
Ninni kirjoitti:Olisikos vinkkiä pienestä, visiirillisestä avopottasesta? hyvästäkin vielä? 8)
Roof Boxer, ökkömönkiäisten tiheyden kasvaessa ja vesisateessa kätevää laitta leukasuojakin eteen.

-Mika-
...kyseistä merkkiä olen miettinytkin ja vielä mallia... mutta yks onkelma. Paikkakuntamme liike, joka tätä merkkiä välittää, ei oikein tykkää ajatuksesta, jotta meen liikkeeseen ja pyydän tilaamaan kypärän, jotta saisin SOVITTAA sitä.... se pitäis niinku heti ilman sovittamista ja kokeilemista tietää, et se sopii omaan kalloon ja vielä sattuis oikea kokokin kerralla.... On kuulemma kallista pitää sitä "varastossa"....

meiltä kun on vähän pitkä matka lähtee sovittamaan kypärää tuonne pääkaupunkiin varta vasten.... :?
Sporttiboy
Viesti:

Re: schuberth j1

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

spekiaalo kirjoitti:Schuberthilta tullu tommonen uus malli.

http://www.schuberth.com/j1/index.htm

http://tokimoto.dms.emedia.fi/product.php?id=54
Hinta näköjään kohdallaan, ostin vaimolle justa C2 avattavan melkein halvemmalla...

No on noi ainakin helvatan hyviä ja hiljaisia, mutta kyl mä silti Davidaan luotan, ja Roofin Roadsteriin pitemmillä matkoilla. JOs oikein kylmä kevät tai syksy on niin sit ehkä tollanen.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Ninni kirjoitti:meiltä kun on vähän pitkä matka lähtee sovittamaan kypärää tuonne pääkaupunkiin varta vasten.... :?
Voi täällä tulla käymään muutenkin...

Huonoa asiakaspalvelua tollanen. Mä en saanu vaimon päätä mukaan kauppaan kun piti sitä Schuberttia käydä hakemassa (ei halunnu lainata sitä) joten sain kypärän kuitilla kokeiluun ja varmistettiin vielä, että molempiin suuntiin on kokoja jos ei osu kerralla kohdalleen ja ne jätettiin "varaukseen" seuraavaan päivään. Onneks sopi kerralla.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Hankin juur Biker Pointista Raisiosta Probiker merkkisen visiirillisen avopotan. Ainakin muutamien "kylmätyyppien" perusteella kypärä tuntuu ihan hyvältä päässä ja avovaimon höpinätkin se vaimensi sopivasti. :) Saas nähdä sitten miten toimii tosi toimissa... Hinta oli erittäin kohtuullinen, josta voisi päätellä, ettei esim sisus kovin kauaa kestä hajoomatta. Kesän jälkeen sen sitte näkee.
H-D Softail Custom 1998
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

HARIKKA1 kirjoitti:
Ninni kirjoitti:Olisikos vinkkiä pienestä, visiirillisestä avopottasesta? hyvästäkin vielä? 8)
Roof Boxer, ökkömönkiäisten tiheyden kasvaessa ja vesisateessa kätevää laitta leukasuojakin eteen.

-Mika-
Tuota-tuota... Riippuu vähän mitä tarkoitat "pienellä"

Mul on Roof Roadster, siis periaatteessa sama kypärä mut ilman leukaosaa, visiiri tulee nenänpäähän asti. Se ei todellakaan ole mikään pieni, siis ulkomitoiltaan. Kuori on "melkein yhtä leveä ku mun hartiat", ja siihen ottaa varsinkin konetiellä viima kiinni ihan s*tanasti... toki Boxer on kaiketi hiukan virtaviivaisempi leukaosa alhaalla :roll:

Visiirillä on ikävä taipumus huurtua herkästi, muuten se kyllä sopii hyvin naamalle. Suosittelen lisäksi korvatulppia... Muuten ihan jees, ja kaikkeenhan tottuu :wink:
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Iltapäinää.
Vähän ohi, mutta tulipahan mieleen läpinäkyvä potta.
Olisko jollekin tullu vastaan jossain moinen?

Jumpe :idea:
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Ei ne styroksi "aivot" niin hienon näkösiä ole, että kandeis tehdä läpinäkyvää kypärää.
Ninni
Viesti:

Minna&FatBoy kirjoitti:
HARIKKA1 kirjoitti:

-Mika-
Tuota-tuota... Riippuu vähän mitä tarkoitat "pienellä"

Mul on Roof Roadster, siis periaatteessa sama kypärä mut ilman leukaosaa, visiiri tulee nenänpäähän asti. Se ei todellakaan ole mikään pieni, siis ulkomitoiltaan. Kuori on "melkein yhtä leveä ku mun hartiat", ja...

Joo tuota... ite oon sitä "lyhyempää" tekomallia naisesta... eli edustan 150-160 cm väliluokkaa... joten tuo Rooffi on kyllä varmaan aika "moon" -kypärä meikäläisen päässä... mutta mutta... ku ei taho löytyy niitä visiirillisiä HYVIÄ pottia! :evil: ...Davidahan olis pieni, mutta missäs se visiiri?? :(
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Hyvä, visiirillinen potta on Esimerkiksi Arai

Kuva

Plussana hyvä visiiri ja hyvät toppaukset, joten kypärä ei paina mistään pitkienkään päivätaipaleiden aikana.

Miinuksena hinta. Tätä kirjoittaessa Brandtin sivut olivat nurin, joten en pystynyt tarkistamaan tämän päivän hintaa.

Itse olen ajellut moisella jo pari kesää niin lapin lumisateissa, kuin vesisateissakin ja olen todella tyytyväinen.

Tässä vanha topicci:

http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... kyp%E4t%E4

Timo K
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Itellä shoei j-gear visiirillinen potta joka rupesi tänä vuonna pitämään ihmeellistä kolinaa tuulisella säällä, viaksi huomasin kuluneen visiirin kiinnitys mekanismin. Muuta huonoa kommettia ei kypärästä ole hyvin se on 8 vuotta toiminut, hintaa saman verran kuin tuolla arailla, itse aikoinaan valitsin tuon shoein koska siinä on pikalukitus sille kaularemmille.
Vastaa Viestiin