Ollaan emännän kanssa tulossa pitkästä aikaa käymään Tampereella ja iltaohjelma on vielä auki joten kysyisin että vieläkö kaupungista löytyy biker/rock henkisiä mestoja illanviettoa ajatellen ?
Kiitokset jo etukäteen !
kulttuurimatkailua
Moro,
Tuota mietin itsekin vaikka tässä Tampereen kupeessa asunkin... ei oikein viimevuosina ole tullut liikuttua samaan tahtiin kun aiemmin niin ei tiedä
Mutta jos jotain pitäisi heittää niin Räpärällä ja Sputnik voisi toimia. Räpärällässä en itse ole paljon käynyt, Sputnikissa enemmän ja tänäänkin saatan siellä pistäytyä kun saatiin poijjaat hoitoon
Mutta mitäs muita paikkoja?
Affe
Tuota mietin itsekin vaikka tässä Tampereen kupeessa asunkin... ei oikein viimevuosina ole tullut liikuttua samaan tahtiin kun aiemmin niin ei tiedä
Mutta jos jotain pitäisi heittää niin Räpärällä ja Sputnik voisi toimia. Räpärällässä en itse ole paljon käynyt, Sputnikissa enemmän ja tänäänkin saatan siellä pistäytyä kun saatiin poijjaat hoitoon
Mutta mitäs muita paikkoja?
Affe
itekki oon menossa rock shown jälkeen vähän tampereelle baareja kierteleen. tosin vasta sunnuntain kun joudun oleen töis lauantaina neljään asti (voin kertoo että vituttaa) ja pidän maanantaina vapaata. mihinkäs kannattaa sunnuntaina mennä? metallibaarit rusty angel ja hellä pitää ainakin tarkastaa ja tietysti sputnik ja räpärällää
Viimeksi muokannut Pörre, 15:46 24.03.2006.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-PANHEADS MC-
- Choppers_forever