Maavara kysely
Maavara kysely
paljonkos sitä on pojilla maavaraa pyörässa...tuli vähän laskettua omaa... maavaraa jäi 59mm ,onko se paljon vai vähän en tiedä(ei ole jäykkä perä) :?:Runko-putkiin 85mm mutta laatikon suoja palkkiin se 59mm
Viimeksi muokannut veekoo, 21:13 20.03.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
väkivalta lopettaa vittuilun
No johan se lakikin vaatii 80 mm
...
JiiVeellä oli muistaakseni varsin pieni maavara omassa sohvelisaan, hän varmaan kertoo ajokokemuksista.
Itse olen pyrkinyt pitämään 100 mm ajopyörässä miniminä, nyt hirvittää Electran kanssa kun ilman konetta on enää 120 mm - täytyy laittaa vähän kovemmat paineet iskareihin
.
JiiVeellä oli muistaakseni varsin pieni maavara omassa sohvelisaan, hän varmaan kertoo ajokokemuksista.
Itse olen pyrkinyt pitämään 100 mm ajopyörässä miniminä, nyt hirvittää Electran kanssa kun ilman konetta on enää 120 mm - täytyy laittaa vähän kovemmat paineet iskareihin
Kyllä sillä huolella saa kanttailla - enskakoppa ja seisontatuki ottaa kiinni enemmän kantatessa, toisella puolella taas runko on hieman "kulahtanut". Tarkkaa korkeutta en muista, mutta matalaakaan nostinta ei saa alle ellei ensin peruuta takapyörää 2"x4" lankun päälle.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Choppers_forever
-
saaren erakko