Kuka osti 8" kelaputket
- Karhu-Japa
- Viesti:
Kuka osti 8" kelaputket
Sinä joka ostit multa +8" hydran keulaputket, lähetin matkahuollossa 1.3.
Onko tullu perille, vai miksei etene...
japa71@dnainternet.net 0400-599806
Onko tullu perille, vai miksei etene...
japa71@dnainternet.net 0400-599806
Bludy´ell, Marshalls!!
ostaja ontuu?
Hei ostaja,
osasto 9 pistelakko matkahuollossa on jo ohi!
Purkakaa barrikadit ja hae osat, HETI!
osasto 9 pistelakko matkahuollossa on jo ohi!
Purkakaa barrikadit ja hae osat, HETI!
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
En tiedä onko meikäläisen edes aiheellista kommentoida tähän mutta se on sellainen juttu kun keskenämme kauppaa tehdää niin ne lähetykset lunastetaan sieltä mh.sta tai postista. Me emme ainakaan lähetä uudestaa sellaiselle joka ei aikaisempaa lähetystä ole lunastanut, muuta kuin etukäteismaksulla.
Ollaan miehet miehiä.
Ollaan miehet miehiä.
0400831197
0400831197
- Karhu-Japa
- Viesti:
Noniin, asia kunnossa. Rahat lopsahti tilille eilen. Mikä lie viivästys...
Sanottakoon tässä vielä, että melko paljon olen tämäntyyppistä kauppaa tehnyt ostajana ja myyjänä ja pää asiassa moottoripyörä-ihmisten kanssa. Edellä mainittujen tiimoilta en ole joutunut pettymään vielä KERTAAKAAN, mukaan lukien siis myös tämän topicin tapaus.
"Autopuolella" olen saanut mm. kerran kaasareiden ja imusarjan tilalla kaks tiiliskiveä hintaan 3850mk
Joten mun mielestä moottoripyöräilijät ovat kyllä erittäin luotettavaa sakkia, ainakin mun kirjoissa. Kait se kuuluu HARLEY-DAVIDSONIN hankkijan peruslogiikkaan, näin ainakin haluan ajatella.
Sanottakoon tässä vielä, että melko paljon olen tämäntyyppistä kauppaa tehnyt ostajana ja myyjänä ja pää asiassa moottoripyörä-ihmisten kanssa. Edellä mainittujen tiimoilta en ole joutunut pettymään vielä KERTAAKAAN, mukaan lukien siis myös tämän topicin tapaus.
"Autopuolella" olen saanut mm. kerran kaasareiden ja imusarjan tilalla kaks tiiliskiveä hintaan 3850mk
Joten mun mielestä moottoripyöräilijät ovat kyllä erittäin luotettavaa sakkia, ainakin mun kirjoissa. Kait se kuuluu HARLEY-DAVIDSONIN hankkijan peruslogiikkaan, näin ainakin haluan ajatella.
Bludy´ell, Marshalls!!
-
Evo Chopper
Asiasta sen enempää tietämättä on kyllä totta että varsinkin syrjäkylien Matkahuollot tilittävät rahoja milloin jaksavat, sitten raha kiertää vielä Helsingin (!!?) kautta jostain käsittämättömästä syystä ennenkuin ne päätyvät tilillesi. Pari kertaa olen paikallisesta MH:sta kysellyt ja täti näytti jopa "mustaa listaa" MH-asiamiehistä joiden toiminta on epäilyttävää. Postia en missään tapauksessa kehu, sieltähän ei edes saa tarvittaessa ketään puhelimitse tavoitettua ja toimitukset kestää.miki kirjoitti:jees aiheseen liittyen ilmoittaisin että tuttavani (jolle pumput tuli) haki pumput samantien kun matkahuollosta soitettiin eli 8 tai 9.3! eli se on ollut matkahuollon kämmäilyä kun maksut on kestänyt! ei saa heti syyllistää ostajia tai myyjiä tai tälläinen kauppa ei toimi ikinä!
Samaa mieltä olen että HD-foorumin ostajat/myyjät ovat reilua porukkaa.
Huuto.net ja vastaavien räkänokkateinit taas huutavat vaikkei olis aikomustakaan ostaa ja vi**uilevat takaisin jos kyselee... että näin
Ymmärtääkseni myyjä ei missään vaiheessa syyllistänyt ostajaa...miki kirjoitti:...ei saa heti syyllistää ostajia tai myyjiä tai tälläinen kauppa ei toimi ikinä!
Nämä piirit on niin pienet että ei täällä kannata edes yrittää kusettamista. Kaikki kaupat mitä on tähän asti tehty ovat sujuneet ilman pykimisiä. Muistan kun kerran ostin etupään laakerikuppeja tämän foorumin kautta, myyjä vain totesi että hän laittaa tilinumeron pakettiin - laitat sitten rahat tilille kun saat tavarat. Kiitoksia Värtsiin...
Tuosta matkahuollosta - ymmärrän kyllä että kehäkolmosen ulkopuolella homma on vaivatonta mutta täällä stadissa MH:ssa käyminen edellyttää reissua keskustaan ja ainakaan mulla ei ole mitään hinkua sinne, varsinkaan kun postikonttori on melkein naapurissa. Onneksi tähän asti kaikki ostajat ja myyjät ovat hyväksyneet postin käytön.
Jostain ihmeellisestä syystä matkahuollolla kestää tilittää rahoja paketin lähettäjälle yllättävän kauan,itsekkin joskus rahojani kaipaillut,paketti haettu jo viikkoa aikaisemmin ennekuin rahat näkyy tilillä (ja mh:n lähetys seurannasta ei ees näkyny et koko pakettia olisi lunastettu)...Liekö mh:lla rahat vähissä että joutuu pahimpaan rahapulaan lainaamaan asiakkaittensa rahoja vai mistä lie moinen viive johtuu 
- Karhu-Japa
- Viesti:
Mistään syyllistämisestä ei ole kysymys, kuten hemulikin tuossa edellä jo totesi, eikä tarkoitus muutenkaan ollut mitään "haloota" nostattaa!miki kirjoitti:...ei saa heti syyllistää ostajia tai myyjiä....
Omista vähistäni olin vaan huolissani, kun kevätkin lähestyy ja putjetti pissailee taas tuttuun tapaan...
Kuten sanottu, asia on kunnossa ja parin viikon viive johtui ilmeisesti ainoastaan MH:n "touhuista".
Kiitoksia Hämeenkyröön ja eiköhän tämä nyt sitten tästä aiheesta riitä...
Bludy´ell, Marshalls!!
Tuosta matkahuollosta - ymmärrän kyllä että kehäkolmosen ulkopuolella homma on vaivatonta mutta täällä stadissa MH:ssa käyminen edellyttää reissua keskustaan ja ainakaan mulla ei ole mitään hinkua sinne, varsinkaan kun postikonttori on melkein naapurissa. Onneksi tähän asti kaikki ostajat ja myyjät ovat hyväksyneet postin käytön.[/quote]
Menee jo ohi topicin mutta... En tiedä missä päin kuljet mutta toi MH virkatie on hyvässä paikassa verrattuna Kamppiin!! Aivan kehä IIIsen vieressä, varmaan tiedätkin. Itse oon aina pyytänyt lähettään sinne niin ei tarvii sukkuloida sinne Kampin härdelliin.
Menee jo ohi topicin mutta... En tiedä missä päin kuljet mutta toi MH virkatie on hyvässä paikassa verrattuna Kamppiin!! Aivan kehä IIIsen vieressä, varmaan tiedätkin. Itse oon aina pyytänyt lähettään sinne niin ei tarvii sukkuloida sinne Kampin härdelliin.
Osto ja myynti
Hiukan off topic, mutta käytän tilaisuutta hyväkseni, kun kerran osto&myyntihommia alettiin kommentoida. Te, jotka olette taannoin ostaneet meikäläiseltä osia, älkää hermostuko. Tavaroiden lähettäminen on hiukan kestänyt johtuen sairaslomasta ja yhdestä työmatkasta. Viikolla 12 palikkaa lähtee taas maailmalle
.
- AKr
- AKr