Oho!
Olin eka kertaa HD-pipploisaa, ja olin kyllä valtavan pettynyt. Luulisi, että jos kerran sata vuotis kekkereitä, niin olisi vähän torvisoittoa ja synttärikakkuakin tarjolla. Nää oli kuin yläasteen kellaribileet, yhtä paljon vaihvaa nähty järjestäjien taholta! Kerhon logo lippu ei ihan vastaa käsitystäni "somistuksesta". Lämppäri bändi oli paljon parempi, kuin itse pääesiintyjä ja näistäkin bileistä jäi se kuva, että lämmittelty, suuret puheet oli parempia kuin itse tapahtuma!
Täytyy varmaan odottaa kauan, että näkis jotain vaivannäköä klubilta?
mimmi...... eihän nyt suuututa vähästä eihän... kyllä ne siitä pikkuhiljaa ja muistellaan miten se william ja arthur aloitteli näitä pyöriä väsäämään..pienen pieni pihavaja.. sehän on niinku kunnian osotus
Mitäs jos menisit mimmi ja ilmoittautuisit vapaaehtoiseksi järkkäämään jotain tapahtumaa. Vois ehkä turha itku ja kitinä vähän helpottaa. Olisit ollu vaikka kädet taskussa seuraamassa kun vapaaehtoiset laittoin niitä bileitä näyttelyä pystyyn niin et heittelis tollasta juttua.
Vai että näkis jotain vaivannäköä
Ilmeisesti tosiaan olit ekassa H-D tapahtumassasi, etkä ihan ymmärrä mistä on kysymys. Käy vaikka niissä kuudessa - seitsemässä vuosittaisessa tapahtumassa jotka vapaaehtoiset järkkää, ja kaipaile sitten sitä vaivannäköä.
Ite kiitän järjestäjiä aivan helvetisti viikonlopun tapahtumista. Tiedän kuinka helvetisti niissä on ollu työtä. KIITOKSET mahtavasta viikonlopusta kerholle. Täytekakkua saa kaupasta ostamalla, tollasta viikonloppua näyttelyineen paraateineen ja bileineen ei osteta rahalla.
Noin sivusta seuranneenna voin sanoa, että kyllä joku näki vähän vaivaa. Jengi kasasi mm näyttelyä viikon ajan 20 tuntia päivässä.
Mitä sitten bileisiin tulee niin ehkä ne kakkukestit sopii paremmin jonkun marketin synttäreille. H-D bileet ovat olleet jo sata vuotta tällaisia ja toivottavasti säilyvätkin.
Ai niin! Eihän tehtaan/maahantuojan bileissäkään kakkua tarjottu!
Sitten toi bändijuttu. En ole sadan vuoden aikana kuullut ainoastakaan bändistä josta kaikki tykkäisi. Että siihen juttuun ei kannata juuttua.
Paraati/näyttely oli hyvin organisoitu ja järjestetty. Siitä kiitokset järjestäjille. Läppäri bändi rokkasi kunnolla, mut se pää-esiityjä, toivottavasti eivät tee soittamista pää-elinkeinonaan, solisti kilju ku lehmä jota nyljetään elävänä. Tai sitt mie oon liian vanha ta liian nuori (36v) tai muuten vaan henkisesti rajottunu ymmärtääkseni The Ballsin "musiikki" antia. 9v kerhossa, ja ralleissakin mukana oon ollu melkosen monta kertaa. Kaikkiahan ei voi ikinä tyydyttää bandi valinnoilla. Tää onki miun mielipide
Musiikkimakuja on tosiaan monenlaisia. Balls on kai yli 15 vuotta elättäny itsensä musiikillaan ja hyvin onkin. Mulle Marjo Leinosen ääni edustaa parasta suomalaista blues laulantaa, toista yhtä personallista ja hyvää tulkitsijaa saa etsiä. Tai sitte ne on kuollu, kuten Janis Joplin. Mutta kuten joku sano aikaisemmin, tähän tuskin kannattaa juuttua.
Bileet oli perinteiset, mutta näyttely ja paraati aivan ykköset. Kiitos ja tack.
Balls oli loistava, yksi valtakunnan persoonallisimpia juttuja iänikuisen tusinaränttätäntän seassa! Enkä tainnu olla ainoa joka piti. Mutta mun makuun paskojenkaan bändien vuoksi en suostu kokonaisia tapahtumia ikinä teilaamaan, sillä omatpahan ovat kehnot korvani, eikä orkka olekaan koko tapahtuma, varsinkaan jos puhutaan vieläpä rallista.
H-DCF:n tapahtumameininki on perinteisesti ollut ulkoisilta koristeiltaan niukka mutta hyvä juuri sen vuoksi. Tärkeitä asioita ovat mm. AJAMINEN ja YHDESSÄOLO ja KESKIKALJA ja KRAPULA. Näin olkoon vastakin.
Ulkomaisia tapahtumia vuosia kiertäneenä voin kertoa, että H-DCF:n tapahtumat ei häpeä missään vertailussa. Ovat järjestelyiltään erittäin toimivia ja hyviä. Tosin sellaiset "pellolle kaljateltta pystyyn ja siitä se lähtee" -rallitkin voi olla hauskoja. Meillä vaan on totuttu hyvin järjestettyihin ja laadukkaisiin H-D tapahtumiin ja niin olkoon jatkossakin.
Otappa mimmitys yhteyttä rallikapuun, sillä varmaan on jotain hommia ja vaivannäköä sullekkin. Turha sitä on nenää kaivella ja odottaa jos ei järjestelyt miellytä. Ei kun hommiin vaan, selviää samalla kuinka paljon sitä vaivaa meidän eteen todella nähdään. Klubi on tasan niin hyvä kuin miksi jäsenet sen tekevät, ja tällä hetkellä se on hyvä.
Tästä clubista tekee nimenomaan hyvän tai siis mahtavan ,tää porukka (jäsenet), ei täytekakut, ei ulkoiset puitteet, bändit ,vaan ainoastaan huippukivat jäsenet, mimmityksellä hiukka puurot ja vellit sekasin jos luulee et esim bändi näissä kuvioissa se tärkein juttu on, ei sitte alkuunkaan, tää mikään festari kerho oo.
Asiahan on niin,
että mitä enemmän bileissä käy,
sitä enemmän, useampiin ihmisiin tutustuu,
ja SITÄ MUKAVAMPAA ON!!!
Tosi kivoja tyyppejä "näissä piireissä"!