Johan se Tapiolakin
Johan se Tapiolakin
Jos ette ole vielä huomanneet (tästä ei varmaan ole ollut vielä täällä foorumilla juttua?), Tapiolallekin tuli huono housuun ja huhtikuun alusta tuleepi uudet vakuutukset. En nyt laita tähän mitään linkkiä vaan kolutkaa itse, siellä se webbisivuilla jossain on. Epämääräisesti onpi asiat ilmaistu, mutta katellaan nyt.
Alla Hemulin lyhyt versio linkistä jota minä en hiffanut miten tehdä 
Viimeksi muokannut Mikael, 18:54 13.03.2006.. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Jos Tapiola tekee jotain niin se tarkoittaa että Turvassa ollaan samalla viivalla.
Mutta-mutta... Tuossa Tappiolan tiedotteessa puhutaan ainoastaan moottoripyörävakuutuksista joilla tarkoitetaan siis vapaaehtoisia vakuutuksia. Liikennevakuutuksen osalta tyydytään ainoastaan toteamaan että kuljettajan ikä ja asuinpaikkakunta vaikuttavat hintaan - aivan kuin ne ovat vaikuttaneet tähänkin asti.
Eli onko siis sittenkään mitään konkreettista uutta tulossa?
Laitan tuon Mikaelin linkin lyhyempänä tähän:
Tapiolan tiedote
Eli jos Mikael viitsit niin poista tuo pitkä linkki aiemmasta viestistäsi ettei ruutu leviä liiaksi.
Mutta-mutta... Tuossa Tappiolan tiedotteessa puhutaan ainoastaan moottoripyörävakuutuksista joilla tarkoitetaan siis vapaaehtoisia vakuutuksia. Liikennevakuutuksen osalta tyydytään ainoastaan toteamaan että kuljettajan ikä ja asuinpaikkakunta vaikuttavat hintaan - aivan kuin ne ovat vaikuttaneet tähänkin asti.
Eli onko siis sittenkään mitään konkreettista uutta tulossa?
Laitan tuon Mikaelin linkin lyhyempänä tähän:
Tapiolan tiedote
Eli jos Mikael viitsit niin poista tuo pitkä linkki aiemmasta viestistäsi ettei ruutu leviä liiaksi.
Täytin juuri Tapiolassa ohi kulkiessa vakuutustarjous kyselyn pyörääni. Kaavakkeessa kysyttiin pyörän tiedot jne. - soittavat sitten "noin" hinnat. Lapun lopussa luki "emme anna kirjallisia tarjouksia". Entä jos tarjous olisikin hyvä ja puhelinkeskustelu nauhoitettu? - ilmeisesti antavat sitovat hinnat 1.4. jälkeen?
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Aye
Moonki vähän kilipautin nuit yhtiöit..tapiola voitti.
Mopovakuutukset abouts samanhintaset mut muissa vakuutuksissa
oli aikas huomattavaakin hintaeroa...
Tapiolan akka laski mulle jo perjantaina(10.3) epävirallisen hinnan,en ny muista paljo oli...
Anyway,taidan pysyy tapiolas vaikka sekin ihan paska pulju on.
Moonki vähän kilipautin nuit yhtiöit..tapiola voitti.
Mopovakuutukset abouts samanhintaset mut muissa vakuutuksissa
oli aikas huomattavaakin hintaeroa...
Tapiolan akka laski mulle jo perjantaina(10.3) epävirallisen hinnan,en ny muista paljo oli...
Anyway,taidan pysyy tapiolas vaikka sekin ihan paska pulju on.
Joku ujompi vieras yrittää näköjään aloittaa vakuutustopikkeja foorumin kirjautumisvapaille palstoille (techboard, myydään muut...) ja esittää "suurena uutuutena" että Tapiola tarjoaa 10% bonukset per ajokausi. Täsmennettäköön tässä että ko. "uudistus" tuli jo viime vuonna ja nämä maksimibonukset edellyttävät 140 päivän ajokautta. Ja Turvalla on ihan sama järjestelmä, ollut myös jo viime kesästä asti.
soittelin tapiolaan ja kyselin uuden vakuutuksen hintaa mopottimeeni.
bonuksia 70, ei ollu kuin about 10? eroo uudella ja vanhalla systeemillä. Sen siitä saa kun on vanhan liiton kuski
Eli ei tarvii vaihtaa.
kyselin samalla tollasen 500cc vähätehosen 80-luvun pyörän vakuutuksia 20% bonuksilla. Hinta sama eurolleen kuin Pohjolassa. Että silleen.
Jack
bonuksia 70, ei ollu kuin about 10? eroo uudella ja vanhalla systeemillä. Sen siitä saa kun on vanhan liiton kuski
Eli ei tarvii vaihtaa.
kyselin samalla tollasen 500cc vähätehosen 80-luvun pyörän vakuutuksia 20% bonuksilla. Hinta sama eurolleen kuin Pohjolassa. Että silleen.
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
Tämä oli suullinen ennakkotieto, tarkastettiin ajoneuvovakuutushemmolta, kun ei Inkkaria oikeen löytynyt niitten pyöräluettelosta.. "onko se enduropyörä" , buahhahhaa.
samaten japsimopon hinta oli suullinen.
Kirjallisena saman saa 1.4 lähtien. Kyllä laskivat uuden kaavan mukaan, painotettu 7 kk ajokauteen, saa ajaa kuitenkin keskellä talveakin, jne.
Itse henk.koht. katson ainakin tarkkaan 1.4 jälkeen mitä teen.
Jack
samaten japsimopon hinta oli suullinen.
Kirjallisena saman saa 1.4 lähtien. Kyllä laskivat uuden kaavan mukaan, painotettu 7 kk ajokauteen, saa ajaa kuitenkin keskellä talveakin, jne.
Itse henk.koht. katson ainakin tarkkaan 1.4 jälkeen mitä teen.
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
Meillä kävi firmalla fennian mies ja kysäisin samalla että mihin suuntaan ollaan menossa mopovakuutusten puolella...totes että niiden järjestelmä ei tällä hetkellä tue tälläistä hinnoittelu mallia kuin pohjolassa,mutta sanoi että tulevan kesän vakuutuksen hinnoitellaan siten että 6kk ajokausi olisi saman hintainen kuin olisi se pohjolan kokovuosi...eihän tuo pyöräkausi kuitenkaan ole kuin se 6kk tai karvahaalarit päällä tietty voi vähä vielä sitkuttaa...
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Sama vika. Soitin vakuutusyhtiöön ja pidensivät pyytämättä seisontaa. Voi kai sitä pari euroa maksaa vielä vanhaakin kun luntakin vielä piisaaJH kirjoitti:Per***. Maksettu vakuutuskausi päättyy 31.3 ja sitä ennen pitäisi päätöksiä tehdä. Tapiolassa vielä vakuutukset, vaikeaksi menee..
- ivaanajulma