jammun väännöt

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
SOLDIER

jammun väännöt

Viesti Kirjoittaja SOLDIER »

no voi hyvänen aika.... tätä mä tarkoitin yhdessä viestissä kun kerran kerroin yksistä tutuista,,, että aina ollaan kyselemässä kuika kovaa kulkee jayms... ja nyt man kirjoittaa että onpa jammussa vääntöä,,, ja hd-n sivuilla voi olla että eiketään kiinnosta.... rauhallista illan jatkoa vaikka hävittiinkin sekeille.... :wink:
man

Re: jammun väännöt

Viesti Kirjoittaja man »

SOLDIER kirjoitti:no voi hyvänen aika.... tätä mä tarkoitin yhdessä viestissä kun kerran kerroin yksistä tutuista,,, että aina ollaan kyselemässä kuika kovaa kulkee jayms... ja nyt man kirjoittaa että onpa jammussa vääntöä,,, ja hd-n sivuilla voi olla että eiketään kiinnosta.... rauhallista illan jatkoa vaikka hävittiinkin sekeille.... :wink:
näkyyhän toi kiinnostaneen 21 vastaajaa tähän mennessä
Vieras

väännöt

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kyllä mä olen samaa mieltä soldierin kanssa, että turhaan täällä paljon palstatilaa annetaan japseista puhumalla. ja joku kirjoitti että ajellut ennemmin suzukin intruiderilla kuin harleyn sporsterilla, voi hyvänen aika sporsteri on sentään moottoripyörä ja siinä on sentään munaa.. tässä vähän tyttö näkökulmaa.. :P
Shovel

Re: väännöt

Viesti Kirjoittaja Shovel »

Anonymous kirjoitti:kyllä mä olen samaa mieltä soldierin kanssa, että turhaan täällä paljon palstatilaa annetaan japseista puhumalla. ja joku kirjoitti että ajellut ennemmin suzukin intruiderilla kuin harleyn sporsterilla, voi hyvänen aika sporsteri on sentään moottoripyörä ja siinä on sentään munaa.. tässä vähän tyttö näkökulmaa.. :P
Nooh...rehellisyyttä kehiin. Mullon ollu tommonen Intikkakin ja kyllä se on sentään prätkä verratuna sporsteriin (molempia ajellut aikalailla). Siinä on alavääntöö ihan toisella tavalla. Mutta bigtwini on nyt mullakin alla, kun sain sellaisen hankittua samalla rahalla, mitä intrusta sain myydessä! :P
Vieras

Rehellisesti... Japsi on japsi vaikka kuinka vääntäis. Sportti on harrikka ja sen saa vääntämään ihan kivasti kun tietää mitä tekee. Ja jos pyöränvalinta väännöstä olisi kiinni, taitaisi aika moni ajella jollakin muulla vehkeellä.
keijo-orvokki

mä ja

Viesti Kirjoittaja keijo-orvokki »

man kuules......jonkun .itun jammun vääntö ei kiinnosta kyllä pätkääkään......mut se kiinnostas miks joku jammumies tänne kirjoittelee.....haluisitko kenties kuiteskin kunnon porukkaan..no kyllä tänne pääsee ku viet sen jammusi kaatsikalle ja ostat ihka oikeen moottoripyörän.
Vieras

Shovel kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:kyllä mä olen samaa mieltä soldierin kanssa, että turhaan täällä paljon palstatilaa annetaan japseista puhumalla. ja joku kirjoitti että ajellut ennemmin suzukin intruiderilla kuin harleyn sporsterilla, voi hyvänen aika sporsteri on sentään moottoripyörä ja siinä on sentään munaa.. tässä vähän tyttö näkökulmaa.. :P
Nooh...rehellisyyttä kehiin. Mullon ollu tommonen (H)Intikkakin ja kyllä se on sentään pr....ä verratuna sporsteriin (molempia ajellut aikalailla). Siinä on alavääntöö ihan toisella tavalla. Mutta bigtwini on nyt mullakin alla, kun sain sellaisen hankittua samalla rahalla, mitä intrusta sain myydessä! :P
(se on sun oma yksityis asia
Sporty

Re: väännöt

Viesti Kirjoittaja Sporty »

Shovel kirjoitti:Nooh...rehellisyyttä kehiin. Mullon ollu tommonen Intikkakin ja kyllä se on sentään prätkä verratuna sporsteriin (molempia ajellut aikalailla). Siinä on alavääntöö ihan toisella tavalla. Mutta bigtwini on nyt mullakin alla:P
Mikähän siinä on, että harrikka harrastajan pitää sorsia samanmerkkistä pyörää? En ymmärrä enkä jaksa yrittääkään. Sen vaan sanon, että pienillä muutoksilla saa Sportystäkin sellaisen pelin, että vakio BigTwinit ja kaiken laiset (h)Intikat joutuu katseemaan perävaloja...
Vieras

>Mikähän siinä on, että harrikka harrastajan pitää sorsia samanmerkkistä pyörää?

Älä sporty välitä, taitaa poika vaan olla niin harrikkansa lumoissa... Oikein big twinikin vielä, sillä kun ajaa, niin on pakko olla oikea harrikkamies (TM). En ihmettelisi, vaikka nimimerkki shovel olisi vielä viime kesänä (h)intikkansa kanssa haukkunut harrikat tehottomiksi ja epäluotettaviksi paskoiksi, jutut on sitä luokkaa...
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Saamastani palautteesta päätellen aika monet eivät välttämättä ole kiinnostuneita lukemaan näiltä sivuilta enempää "jammunvääntö" juttuja. Nämä kun kuitenkin ovat H-D merkkikerhon sivut ja keskustelupalsta. Tässä harrastuksessa nämä vääntöjutut eivät monellekkaan ole tärkein asia. Ei millään pahalla niitä motoristeja kohtaan joille ne ovat merkinvalinnan kriteeri.

Ei tänne kirjoittelua ole edelleenkään tarkoitus rajoittaa, mutta netissä taitaa olla aika monta sivustoa, joissa pääsee vertailemaan muiden pyörien ominaisuuksia jos sellaista keskustelua haluaa käydä tai laittaa eri merkkejä järjestykseen.

Ei kannata ottaa haastetta vastaan jos joku heittää provosoivia kommentteja. Siinä vaiheessa kun niihin vastaa on jo hävinnyt sanasodan.

Kevättä kaikille
Jussi
Vieras

"Se on vaan sellainen juttu, jotta mitä kukin haluaa ja mihin rahansa sijoittaa. Mieluummin sinnittelin muutaman vuoden sillä 1400 Intikalla, kuin että oisin Sportyn laittanut. Ja tää on vain ja ainoastaan minun oma naisellinen mielipiteeni.
Ja etelän lämmössä en oo koskaan käynyt - elämän pieniä valintakysymyksiä. Mopolla olen ajanut 13 vuotta ja ura jatkuu."
...lainatakseni itseäni toisen otsikon alta...jokaisen oma asia. Vieläkin olen sitä mieltä, että (hieman rakennettu) Intikkani oli hienomman näköinen, kuin nykyinen Dynani. Mutta HD on HD, ja syksyllä mopo kieroon ja uutta kehiin.
Ja joka tykkää sportystä, niin ihan vapaasti. Mopo ku mopo, kyllä tähän maahan mahtuu. Turvallisia kilsoja!
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Saamastani palautteesta päätellen aika monet eivät välttämättä ole kiinnostuneita lukemaan näiltä sivuilta enempää "jammunvääntö" juttuja. Nämä kun kuitenkin ovat H-D merkkikerhon sivut ja keskustelupalsta. Tässä harrastuksessa nämä vääntöjutut eivät monellekkaan ole tärkein asia. Ei millään pahalla niitä motoristeja kohtaan joille ne ovat merkinvalinnan kriteeri.

Ei tänne kirjoittelua ole edelleenkään tarkoitus rajoittaa, mutta netissä taitaa olla aika monta sivustoa, joissa pääsee vertailemaan muiden pyörien ominaisuuksia jos sellaista keskustelua haluaa käydä tai laittaa eri merkkejä järjestykseen.

Ei kannata ottaa haastetta vastaan jos joku heittää provosoivia kommentteja. Siinä vaiheessa kun niihin vastaa on jo hävinnyt sanasodan.

Kevättä kaikille
Jussi
Shovel

Ei nyt sentään!

Viesti Kirjoittaja Shovel »

Anonymous kirjoitti:>Mikähän siinä on, että harrikka harrastajan pitää sorsia samanmerkkistä pyörää?

Älä sporty välitä, taitaa poika vaan olla niin harrikkansa lumoissa... Oikein big twinikin vielä, sillä kun ajaa, niin on pakko olla oikea harrikkamies (TM). En ihmettelisi, vaikka nimimerkki shovel olisi vielä viime kesänä (h)intikkansa kanssa haukkunut harrikat tehottomiksi ja epäluotettaviksi paskoiksi, jutut on sitä luokkaa...
Siitä on aikaa jo vuosia, kun mulla oli tuollainen h(intikka) :).

En haukkunut silloinkaan harrikoita, kun mulla oli tuo japsi, enkä toisaalta rupee haukkumaan japseja, vaikka on harrikka ollut jo vuosia. Sporsteriakaan en tarkoittanut haukkua, kerroin vain rehellisen mielipiteeni, jotta Intru tuntuu kyllä sportyyn verrattuna aika jykevältä peliltä. Ja onhan se paljon isompi pyörä. Mut eihän kaikkien tarviikaan ajaa isolla pyörällä, joku vanha WLA:kin on vinkee epeli, jota ei taas voi verrata mihinkään. Sorry, jos loukkasin jotain väärillä sanavalinnoilla.

Live and let live, ride and let ride!
Vastaa Viestiin