turkki

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
powerpan
Viesti:

turkki

Viesti Kirjoittaja powerpan »

löytyiskö keltään hyviä vinkkejä turkin alanyassa olevista pyörävuokraamoista, baareista tai muista kohteista joita kannattaa tsekata kun sinne menee ?
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

Mä oon varmaan hannari, mutten ole uskaltanut Turkissa mopoa enkä autoa vuokrata. Tai sitten oon käyny liian monta kertaa ja nähny liikaa sitä liikennettä.
Ei kai se liian paha oo, mutta...ajokortti tuli pakolliseksi ko. maassa vasta joku aika sitten, oisko ollu 10v. (näin muistelen)

Alanyassa käynnistä on niin paljon aikaa, etten osaa sieltä mitään suositella. Mene sinne missä on eniten nättejä tyttöjä. (Alanyahan on , tai ainakin oli nuorisohelvetti :twisted: )

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
aj uriksi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aj uriksi »

käytiin syksyllä alanyassa ja harrikkatouhua ei todellakaan ollut mitään
pyörävuokraamoja on mutta 60 luvun jaavoja lähes kaikki ja muutamia 2000 luvun skootteri löyty.
liikenteesä oli tosi paljon jaavoja maaseudulta kotoisin olevat ajelivat niillä ja usin oli koko perhe kyydissä eli isäntä ajoi emäntä ja pari kolme lasta olivat kyydissä sekä kauppatavarat kanssa,eikä niillä ollut sivuvaunuja tai peräkärryjä vaan jokainen istui siellä missä suinkin kyydissä saattoi pysyä. niin ja kypärä on tuntematon käsite paikallisilla.
jos meette ostoksille tinkailkaa kovati,saatatte yllättyä välillä.
varokaa kamelikuskeja kiertäkää ne tosi kaukaa,ne on rosvoja.
hyvää matkaa tv.????
Vastaa Viestiin