Kyllä olen samaa mieltä Jutaharrin että em. jannujen kanssa että eipä Amer. moottorimiehet liiemmin mainostele merkkiään. Ainakaan kaiken fitjanderin Hd-kalsari ja selkälippu meiningillä saadakseen uskottavuutta/ sitä naisen ruusun-nuppua tms mistä syistä sit lieneekään....
Toki poikkeuksiakin taitaa olla. Ne ketkä todella ovat touhussa sydämmellä ja omaksuu että ajan sinne meetinkiin "satoi tai paistoi ajatuksella. Nostan päähinettä sille meiningille kyllä vilpittömästi..Ja ostan sen Kiitos-paidan aivan toisista periaatteista kuin ed. mainitut Hd-lippu-lappu hemmot.
RE: Hooodee hemmot..
Jos naikkonen haluaa esim la-illan lopputunteina ravintolassa tuttavuutta sun kanssa sun Harrikan takia, niin miksi? Harrikan vai sun vuoksi?
Naiset on sitten ihan eri juttu. Nykyinen pitkäaikainen avoliittolaiseni kestää mua edelleen huolimatta Harrikasta. Yksi tasku mun arkitakista repesi melkein uutena. Katsoin parhaaksi paikata se sopivan pienellä Harrikan kangasmerkillä. Ja on mulla pari HD-logoista lakkia, mutta en tiedä koska niitä pitäis päässä.
Naiset on sitten ihan eri juttu. Nykyinen pitkäaikainen avoliittolaiseni kestää mua edelleen huolimatta Harrikasta. Yksi tasku mun arkitakista repesi melkein uutena. Katsoin parhaaksi paikata se sopivan pienellä Harrikan kangasmerkillä. Ja on mulla pari HD-logoista lakkia, mutta en tiedä koska niitä pitäis päässä.
-
Don Quijote
[quote="6PPC"]Minä olen saanut parhaiten naisia, kun olen kertonut olevani postimerkkien keräilijä ja kova nuolemaan 
Niinpä ja jos vielä lipaiset kulmakarvasi kielellä ojennukseen niin
latuuskottavuutesi lisääntyy etkä ole enää läheskään niin vastenmielinen.
Ps. kielillä pärjää missä vaan. nii et simmost juttuu nyt pääs.
Kauas on pitkä matka ja raskas on painava kantaa . Kai luulisin ?