Bandit?
-
Vieras
Bandit?
Niin, joku tossa "ajolasit" otsikossa jo mainitsi ostavansa umpipotan päänsä suojaksi
, mutta eihän HD-kuski aja umpipotta päässä
siinähän menee katu-uskottavuus
. No, joka tapauksessa ajan itekkin hooreella ja silti olen aikeissa ostaa umpipotan
Eli onkos kellään mitään kokemusta tommosesta bandit kypärästä
Olis aika "pahan" näkönen potta 
umpi tai ei
Tässä olis jotain siltä väliltä eli "leukasuoja" taittuu taakse ... Roof Boxer..
Parilla tyypillä olen nähnyt, häijynnäköinen.
http://www.t-child.com/ klikkaa roof-helmets
Parilla tyypillä olen nähnyt, häijynnäköinen.
http://www.t-child.com/ klikkaa roof-helmets
-
Masa
Tuota Boxeria olen itsekin harkinnut mutta en ole vielä päässyt kokeilemaan miten se istuu omaan turpavärkkiin. On tuota klyyvaria siunaantunut sen verran että joissain umpipotissa hipoo kypärää ja se ei ole pitemmän päälle mukavaa.
Boxer miellyttäisi sen puoleen enemmän kuin muut avattavat joita on myynnissä kun siinä tuo leukaosa menee selkeästi taakse eikä jää päälaelle.
Affe
Boxer miellyttäisi sen puoleen enemmän kuin muut avattavat joita on myynnissä kun siinä tuo leukaosa menee selkeästi taakse eikä jää päälaelle.
Affe
-
Hoo-Dee
Roof Boxer
Miulla on tommone Roof-Boxer kokoa L ylimääränen, viime kesänä muutaman kerran käytetty, pakko oli uskoa jotta sen pittää olla kokoa XL. Kauppa ei tietenkään vaihtanu isompaan 3kk ostamisen jälkeen. Ostin sitte syksyllä toisesta kaupasta isomman. No onneks viime kesänä pärjäs Nolanin avolla. Osta hyvä Boxer! Hintaa jos sais ?200 tai tarjoo!?
-Mika- 040-701-5378
-Mika- 040-701-5378
Rooffin ruukusta
Roofin Boxer on ollut käytössä ittellä vajaa pari vuotta. Toimii.
Hyvä vaihtoehto perus-Nolanin ja kokoumpion väliltä.
Ja leukalappu irroitettuna Boxerista tuleekin sitten jo melkein Roadster...
Hyvä vaihtoehto perus-Nolanin ja kokoumpion väliltä.
Ja leukalappu irroitettuna Boxerista tuleekin sitten jo melkein Roadster...
-
Vieras
viime kesästä oon ajellut bandit potta päässä,hyvä kypärähän se on,ei tosin oo kokemusta mistään muusta umpimallista
.Silloin kun bandiitin (siis kypärän
)ekaa kertaa zoomasin niin aattelin et jos joskus umpimalliin siirryn niin toi on ainoo minkä päähän kehtaa laittaa.Yöllä tosin musta visiiri ei oo kovin käytännöllinen hehe.
-
Vieras
Bandit?
Mulla on V-Rod ja ajelen tyylikkäästi Shoei:n umpi"potalla"
. Hämärän tultua ainakin Shoei-kypärissä visiiri vaihtuu alle minuutissa (jos vaikka haluaisi kirkkaan visiirin pimeän ajaksi).
Ei minun katu-uskottavuus (mitä lie se onkaan) ole mihinkään pudonnut kun ostin hopean värisen kypärän ja peilivisiirin. Istuu kokonaisuuteen melko mallikkaasti.
Toi katu-uskottavuus taitaa olla enempi kuskin korvien välissä kun missään muualla
.
Ei minun katu-uskottavuus (mitä lie se onkaan) ole mihinkään pudonnut kun ostin hopean värisen kypärän ja peilivisiirin. Istuu kokonaisuuteen melko mallikkaasti.
Toi katu-uskottavuus taitaa olla enempi kuskin korvien välissä kun missään muualla
-
Vieras
Oon ajellut avopotalla sekä umpikulholla. Kyllä osa fiiliksistä häviää umpimallilla, äänet vaimenee,näkyvyys sivuille heikkenee jne
. Mutta kyllä tälläisenä kylmänä vuodenaikana, varsinkin iltaisin tuo umpimalli on aika käyttäjä ystävällinen.
Nyt hankin tuollaisen välimallin, eli leuka nousee ylös. On paljon mukavampi kuin umpimalli. Ei vedä visiiri huuruun ja voi kääntää avomalliksi tarpeen tullen. Hintakaan ei ole paha, about 180 eur. Merkki on airoh ja linkki tässä: http://www.airohelmets.com/uk.htm Hetken odottelee niin kyykkypöräilijän kuva häviää ja tilalle tulee kyseisen potan kuva, tosin harmaa. Kypärää löytyy myös mattamustana. Sivuilta surffailee tuotetteita läpi niin kyseinen Airoh Mathisse potasta löytyy kuva myös mustana.
Kun kelit tulee kohdalleen, niin avomalli löytää kyllä tiensä päähäni.
Nyt hankin tuollaisen välimallin, eli leuka nousee ylös. On paljon mukavampi kuin umpimalli. Ei vedä visiiri huuruun ja voi kääntää avomalliksi tarpeen tullen. Hintakaan ei ole paha, about 180 eur. Merkki on airoh ja linkki tässä: http://www.airohelmets.com/uk.htm Hetken odottelee niin kyykkypöräilijän kuva häviää ja tilalle tulee kyseisen potan kuva, tosin harmaa. Kypärää löytyy myös mattamustana. Sivuilta surffailee tuotetteita läpi niin kyseinen Airoh Mathisse potasta löytyy kuva myös mustana.
Kun kelit tulee kohdalleen, niin avomalli löytää kyllä tiensä päähäni.
-
Jake
-
hessu
Re: Bandit?
Nooh. Osta samalla japsicustomi. Savage miehetkin ajaa jo avopotalla.Anonymous kirjoitti:Niin, joku tossa "ajolasit" otsikossa jo mainitsi ostavansa umpipotan päänsä suojaksi, mutta eihän HD-kuski aja umpipotta päässä
siinähän menee katu-uskottavuus
. No, joka tapauksessa ajan itekkin hooreella ja silti olen aikeissa ostaa umpipotan
Eli onkos kellään mitään kokemusta tommosesta bandit kypärästä
Olis aika "pahan" näkönen potta
-
Hessu
No niin
No niin tietty. Motukallahan sitä ajetaan. Ja kunnon baikeri ei pistä umpipottaa päähän, sehän on ensimmäinen askel kohti goldwingiä l. kaksipyöräistä avo-autoa, joka taas on ensimmäinen askel kohti nelipyöräistä umpiautoa. Tosin ei kunnon baikeri osta mitään vesijäähdytteistä yamahan v-max -kopiotakaan, vaan ajaa oikealla harrikalla, joka on ilmajäähdytteinen bigtwin!Anonymous kirjoitti:Mie ko luuli, et sitä ajetaan sillä motukalla![]()
-
Hessu
Re: Bandit?
Nooh....kyllähän sitä voi kuvitella olevansa katu-uskottava vaikka pappatunalla tai kuussatasella shadowilla. Mutta katu-uskottavuus sulta on mennyt jo siinä vaiheessa, kun olet luopunut prätkästä ja ostanu v-max kopion. Tietty, kyllähän vesipyssyt on mukavia leluja näin kesällä....Anonymous kirjoitti:Mulla on V-Rod ja ajelen tyylikkäästi Shoei:n umpi"potalla". Hämärän tultua ainakin Shoei-kypärissä visiiri vaihtuu alle minuutissa (jos vaikka haluaisi kirkkaan visiirin pimeän ajaksi).
Toi katu-uskottavuus taitaa olla enempi kuskin korvien välissä kun missään muualla.