Tallipaikkojen hinnat

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Olli

Tallipaikkojen hinnat

Viesti Kirjoittaja Olli »

Morjens, olis yksi tallipaikka tiedossa Hesan kantakaupunkialuella.
Vuokraa pyydetää n. 8.35E/m2, hinta tuntuu melko suolaiselta.

Onko hinta normaali tai kallis, mitä olette maksaneet tallipaikoista/autotalleista/säilytyspaikoista/yms.?
Mopopoika -65

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Mulla tiedossa oleva hintahaitari on 15 - 70 euron välillä / kk.
vieras

Viesti Kirjoittaja vieras »

Toi Ollin mainitsema neliöhinta kuulostaa kyllä kantakaupungin alueella varsin kohtuulliselta. Lopullinen hintahan riippuu siitä minkäkokoisen paikan saa itelleen lohkastua ja onko tallissa paljo hukkatilaa jne. Mopopoika 65 taitaa tarkoittaa juuri sen tallipaikan hintaa, ei neliöhintaa.
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

xxxxx
Viimeksi muokannut Jugi, 10:59 12.04.2015.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kyllä alkuperäsessä viestissä oleva neliöhinta on tosi suolanen. Itse maksan stadin vuokrakämpästä (siis asuintilasta) melkein saman verran. Kyllä käypänen neliövuokra varasto/työtilasta lienee n. 5E/m2. Oma tilani on huomattavasti halvempi mutta se on jo helvetin hyvää tuuria.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

...vetti forumi paiskas mut ulos kesken kirjotuksen joten tuo edellinen oli minun...
Olli

Viesti Kirjoittaja Olli »

Jees, mainitsemani hinta on neliövuokra, tila on 60m2 ja hp. 500E/kk!!
Sijainti on helvetin hyvä, tila on osa isompaa autohallia. Tila on osaksi rakennettu kahteen kerroksen joten sellaiset fillarit joita ei tarvitse jatkuvasti ruuvata voidaan nostaa "piippuhyllylle". Ajattelin hankkia 8-10 kaveria jotka ovat kimpassa ympäri vuoden ja aina talveksi 5-7 fillaria säilytykseen tuonne "piippuhyllylle". Laskin, että näin pääsi about 50-60E kuukausimaksuun. Saas' nähdä onnistuuko vuokraus, kädenvääntö vuokrasopimuksesta alkaa ensi viikolla.
Vastaa Viestiin