Moto Ruotsista Part III

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Choppers_forever

Moto Ruotsista Part III

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Moikka,

Kuvan mukaista peliä olen havittelemassa Swedulandiasta seuraavaksi projektiksi, joko ihan piakkoin tai sitten ei :) Eli taasen tuttu topikki pilkistää täältä uusin voimin.

Mikä tässä mättää, ettei saisi leimaan?? onko kerrassaan sula mahdottomuus? Keulakulma ainakin menee yli sallitun sekä näht. pituus. Mutta kun noita on tuotu ja leimattu, niin aina ajoittain se kuume iskee.

Mulla on yksi tuotu harjoittelupeli tallissa, tosin huokeempi japanin kopteri Sportster kaverina. Alan sen kanssa tappelemaan keväämmällä.

Kertokaahan mielipiteitä mahdollisuuksista sekä vielä parempaa, kokemuksista jos sellaisia on. Alustetaan näin ;)

CF

Kuva
Shovel Kopteri ja Buell S1
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Et maininnut papereista mitään?

Miks noi kaikki pitää saada "leimaan"?? senkun rakentelet!
Hae "tarrakilvet" kun tekee mieli baanalle :wink:
Menee turhaa "rakenteluenergiaa" noihin helv... prosentteihin ja viranomaisriitelyyn :x

Tai sitte ootat että MMAF:n projektimoto valmistuu 8)

Joko RAKENNAT ja et aja, tai ajat ja ET rakenna. Sanoo EU-suomen virkamies!

Oon varmaan väärässä ja eriäviä mielipiteitä satelee, mut hei, tää on vaan mun mielipide :!:
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Ei Suomessa ole pakko asua! 8O
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Mutku viihdyn Suomessa ja Stadissa. Enkä luovuta...

varmaan tulee ooteltua. Noi Ruottikopperit on vaan niin hienoja, että oksat piois...

Ja oishan sitä kiva ajellakki joskus, ettei ihan kokoajan joudu ravaamaan laitoksilla ;)

kaikille mukavaa rakentelu aikaa,

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
wesa
Viesti:

rakentelu

Viesti Kirjoittaja wesa »

Joo, kyllä tässä on tosiaan yksi pointi joka huomioitava kun asuu etelän lämmössä ja viettää vielä tällaista kokopäiväbaikkerielämää. Koska pyörä pitää olla joka päivä ajossa ympäri vuoden, et ehdi rakentaa. Tämä täytyy hoitaa siten, että tallissa on myös ainakin se toinen pyörä, jonka kanssa voi aikaa kuluttaa.
Senhän olen jo aikaa huomannut, että kun hommaan todella omistautuu ei yksi projekti riitä, vaan niitä tulee hankittua lisää aina sopivassa paikassa.
Tämä on elämäntapavalinta.
Minun kohdallani siihen on täytynyt kasvaa kymmeniä vuosia.

Lämpimin terveisin :!:
Vesa HDCF Lifemember
Los Boliches
España
Vallu
Viesti:

Ei ole helppoa täälläkään

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Ystäväni Vesa!

Kyllä se vaan valitettavasti on sama ongelma täällä pohjosen pakkasissakin. Ei yhdellä pyörällä pärjää millään vaikka talvella ei ajaisikaan. Ja kun vielä pyöräprojektien lisäksi pitää olla noita auton raatojakin. Huoh!
Ja mitä tohon asuinpaikan valintaan tulee niin sen verran pervo olen etten lähde eläkepäiviäni etelään hukkaamaan. Täällä korvessa on kivaa kun sataa räntää ja lunta ja silleen. No kunkin mielensä mukaan :D

Talvisin terveisin :!:
Vallu Vaari HDCF Lifemember
Karjalohja
Finland
Pannupiä

Viesti Kirjoittaja Pannupiä »

Keulakulma uusiksi.
Jos paapperit on -55 tai vanhemmat niin ei pitäisi ongelmia olla. Riippuen mitä koneen kyljessä lukee. Runko, laatikko, kone(saattaa mennä jyvittämättäkin) ja bensatankki (näyttää täältä sivusta katottuna orkkikselta) = yli 50%.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
rampo63

osta pois vaan

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Prossia saa jyviteltyä pikku hiluista yllättävän paljon.(etunapa,takanapa,keulaan "org."alaputket,ketjusuojaa,peiliä,mittaria....
suomeen vaan tsopperi ja tielle.
Vastaa Viestiin