Onnitteluja uudelle HD harrastajalle
-
Vieras
Katos täti, se on nyt vaan niin et tää on HD Club Finlandin nettisaitti ja me digataan Harrikoita
Varmaan monet diggaa V-maxeja, ei siinä mitään, mut niitä voi kehua jossain muualla.
Me käsitellään täällä Harrikoita ja biker-lifestyleä koskevia asioita - eikä mitään kiinapyörien filosofiaa (onko sitä??
).
Et silleen.........kiitos ja anteeks
Me käsitellään täällä Harrikoita ja biker-lifestyleä koskevia asioita - eikä mitään kiinapyörien filosofiaa (onko sitä??
Et silleen.........kiitos ja anteeks
- Sporttiboy
- Viesti:
Jawa on pop
Mä ajelin muutaman vuoden vanhalla Jawalla ennenkuin siirryin pitkälliseen haaveeseen eli Milwaukeen rautaan.
Ainoo isompi muutos oli että tahteja on enemmän ja pytyt on eri asennossa, nyrkit oli jatkuvasti rasvassa Jawankin kanssa...
Kyllä mä silti mieluummin tällä
Ainoo isompi muutos oli että tahteja on enemmän ja pytyt on eri asennossa, nyrkit oli jatkuvasti rasvassa Jawankin kanssa...
Kyllä mä silti mieluummin tällä
-
tti
Päivää Vieras,Vieras kirjoitti:Katos täti, se on nyt vaan niin et tää on HD Club Finlandin nettisaitti ja me digataan HarrikoitaVarmaan monet diggaa V-maxeja, ei siinä mitään, mut niitä voi kehua jossain muualla.
Me käsitellään täällä Harrikoita ja biker-lifestyleä koskevia asioita :
Olen kyllä tietoinen, että tämä on hooreeseeähvän saitti, siksi en kiinapyöriä keskusteluun ensimmäisenä tuonutkaan, jos et sattunut huomaamaan? Niitä muunmerkkisiä pyöriä voi muuten myös _haukkua_ jossain muualla, yllätys yllätys
Ystävällisin terveisin,
täti (jolla muuten on munat....sarjoissa, ehhehe
- Sporttiboy
- Viesti:
Se on se jamahan V4 moottorilla varustettu lievästi customin oloinen mutta änempi luonteeltaan sellainen brutaali rähinämopo...
Ei sillai sytytä meitä sofistikoituneita ja hiljaa jalat edellä ajavia... Siinä on liikaa tehoa jo vakiona ja sitä ei tarvii niin paljoo roplata paitsi jos virittää liikaa.
Ei sillai sytytä meitä sofistikoituneita ja hiljaa jalat edellä ajavia... Siinä on liikaa tehoa jo vakiona ja sitä ei tarvii niin paljoo roplata paitsi jos virittää liikaa.
-
nikkkee
no nyt selvis
No nyt selkis (kiinapyörä), sehän on niitä vehkeitä mille suomen kuningaskunta vai mikä tää on järjestänny tälle ajokaudelle ilmasen parkkipaikan...meinaan itämeren.
-
Vieras
Re: joo joo
Samaa mieltäIlkimys kirjoitti:Kokeiles joskus V-RODIA!
-
zeussi
Re: Onnitteluja uudelle HD harrastajalle
kylläpä taas mopo karkasHeritageSoftailClassic kirjoitti:Tänään se varmistui, Yamaha lähti maailmalle ja tilalle tulee HD FLSTC -92 ajettu 21600km ja on oikea helmi kunnoltaan.
mutta ei se mitään, onnea vaan uudelle flstc omistajalle