Etusivu

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
rami

Etusivu

Viesti Kirjoittaja rami »

Edelleen että voisi olla linkki miten pääsis etusivulle takas. Siis sivulle missä on linkit, näyttely yms.
Sporttiboy
Viesti:

Re: Etusivu

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

rami kirjoitti:Edelleen että voisi olla linkki miten pääsis etusivulle takas. Siis sivulle missä on linkit, näyttely yms.
Helpoimmalla pääset kun painelet "edellinen" nappia selaimesta tai poistat osoiteriviltä kaiken ylimääräisen tauhkan ja painat enteriä...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
rami

Niin pääsen mutta jo olis se nappi kun kahloo joka paikassa. Ritkä peruutus.
opa

Viesti Kirjoittaja opa »

Eiköös tota valukotkan kuvaa klikkaamalla pääse etusivulle?
-Think outside the box!-
rami

Pääsee, mutta kun kirjaudun sisään niin chat täyttää koko ruudun, voinko jotenkin pienentää että näkyis tuo linkkilista vasemmalla, neuvoja kaipaan.
rami

Olisiko minulla vanha selain mutta kun olen chat palstalla niin se täyttää koko ruudun ja tuo foorumin logo ei tule aktiiviseksi. En ole kyllä hyvä näissä,

Poromarko, täälä on yks llaphilainen, auta sie mie vikisen.
Lupara

Viesti Kirjoittaja Lupara »

Mikä selain sulla on käytössä? Mulla ainakin näkyy tuossa vasemmassa reunassa koko aika navigaatio ja ylimpänä olevaa clubin logoa kun klikkaa niin pääsee näppärästi etusivulle.

Jos selaimesi on kovin vanha niin päivitä ihmeessä se, asenna itelles vaikka mainio FireFox ja pysyy konekin paremmassa kuosissa.

http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/
H-DCF Webmaster
Site Admin

Viesti Kirjoittaja H-DCF Webmaster »

Näitä ideoita ja parannusehdotuksia, varsinkin liittyen käytettävyyteen saa ja pitääpi laittaa tuonne webmasterin postilootaan. Jonkinlainen kasvojenkohotus sivuille on jossain vaiheessa tulossa ja sitä silmällä pitäen kaikki kommentit ovat tervetulleita.
rami

Sivut itse asiassa on hyvät, ei kovin "painavat" kun monet meistä ei ole nörttejä ja vanhoilla sorvilla käytetään.
Simo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

rami kirjoitti:ja tuo foorumin logo ei tule aktiiviseksi.
.
No nythän minäkin vasta hokasin, ettei se olekaan tuo foorumin logo, vaan vasemmassa reunassa, sivuluettelon päällä, oleva vallu!
Vastaa Viestiin