Vara-avain
-
Vieras
Vara-avain
Mulla on -91 Sportti ja ostettaessa oli vain yksi avain. Olen käynyt kahdessakin lukkosepän liikkeessä eikä käypää avaimen aihioo ole löytynyt. Missä ootte teetättäny vara-avaimia? Onko vain virallisissa Sumekon liikkeissä?
-XL-
-XL-
-
Vieras
Eli tää on niitä vanhanaikaisia latta-avaimia. Lukkosepästä löytyi yksi jonkun moottorikelkan avaimen aihio, mikä oli päällepäin ihan saman näköinen, mutta avaimen ura hiukan leveämpi. Mutta ei sitten kuitenkaan käynyt. Sillä sepällä oli kataloogi, josta löytyi merkeittäin käytetyt avaimet, mutta Harrikasta juuri tätä -91-mallista ei ollut.
-XL-
-XL-
- Sporttiboy
- Viesti:
Joo
Mulla homma ratkes niin helposti, että meni virtalukko -91 sessä uusiks kun oli väljä.
Eli uus lukko ja kaks avainta, yllättäen ei muuten ollut kovinkaan paljoa kalliimpi kun ruveta teettämään jostain kummallisesta aihiosta.
Jos nyt kuitenkin meinaat niin Kalliossa on Auto Avain niminen puoti joka teki avaimet ja lukon pesät edukkaasti mun museoikäiseen Pököttiin kun niitä ei löytynyt mistään.
Eli uus lukko ja kaks avainta, yllättäen ei muuten ollut kovinkaan paljoa kalliimpi kun ruveta teettämään jostain kummallisesta aihiosta.
Jos nyt kuitenkin meinaat niin Kalliossa on Auto Avain niminen puoti joka teki avaimet ja lukon pesät edukkaasti mun museoikäiseen Pököttiin kun niitä ei löytynyt mistään.
-
C40
Vara-avain
Hämeenlinnassa (Tiiriön Citymarket
) sai teetettyä paikallisella avainmaakarilla 89 spurttiin varasatsin hintaan 15 eur - hyvin onnistui 
kävin kysymässä vara-avainta, myyjä ihmetteli ja tuskaili 45min ja sanoi että saa tilattua aihion, menee noin 2 vk.Annoin puhelin kun sanoin että en jaksa juosta montaa kertaa asian perässä!
Kyllästyin odottamaan ja menin naapuriliikkeeseen sadan metrin päähän, harrikan aihioita löytyi hyllystä mutta oli "ura" väärällä puolella, myyjä sanoi että tilaa oikean laisia ja ovat huomenna puolenpäivän aikaan täällä.
Aihiot tulivat, avain saatiin teettyä mutta ei sopinut virta lukkoon koska aihio olikin "paksumpi kuin alkuperäinen, pienellä viilauksella sopi!
Myyjä sanoi hinnaksi 5?, kun kerran joudut itse tekemään viilauksen. Aluksi sanoin että oli aika mutta meni lukkoon, myyjä totesi että tulee itse koittamaan etten vain hajota lukkoa touhuillani! Hyvää asiakaspaövelua mielestäni verrattuna ensimmäiseen liikkeeseen! Näin täällä hämeen sydämessä!
Ps. Aihioita jäi hyllyyn!!!
Kyllästyin odottamaan ja menin naapuriliikkeeseen sadan metrin päähän, harrikan aihioita löytyi hyllystä mutta oli "ura" väärällä puolella, myyjä sanoi että tilaa oikean laisia ja ovat huomenna puolenpäivän aikaan täällä.
Aihiot tulivat, avain saatiin teettyä mutta ei sopinut virta lukkoon koska aihio olikin "paksumpi kuin alkuperäinen, pienellä viilauksella sopi!
Myyjä sanoi hinnaksi 5?, kun kerran joudut itse tekemään viilauksen. Aluksi sanoin että oli aika mutta meni lukkoon, myyjä totesi että tulee itse koittamaan etten vain hajota lukkoa touhuillani! Hyvää asiakaspaövelua mielestäni verrattuna ensimmäiseen liikkeeseen! Näin täällä hämeen sydämessä!
Ps. Aihioita jäi hyllyyn!!!
en tiedä mitä tarkoitat "putkilukolla"
Mutta -92 sporttiin löytyy, aihioita:
Forssan lukko ja ruuvikulma, kyseessä Koivulan liike, lähempänä kaupungintalóa. Samalla nimellä toimii toinen liike 150m johon viittasin jutussani, josta luvattiin soittaa kahden viikon sisällä, kolmas viikko menossa.Eipä tartte enään soitella.........
Mutta -92 sporttiin löytyy, aihioita:
Forssan lukko ja ruuvikulma, kyseessä Koivulan liike, lähempänä kaupungintalóa. Samalla nimellä toimii toinen liike 150m johon viittasin jutussani, josta luvattiin soittaa kahden viikon sisällä, kolmas viikko menossa.Eipä tartte enään soitella.........
Re: Vara-avain
Tere.Teetin kingiin avaimen liikkeessä nimeltään Järvenpään lukko.Sieltä löytyi ainakin niitä putki aihioita muita en kysynyt kun ei ollut tarvetta Terveisin OKIAnonymous kirjoitti:Mulla on -91 Sportti ja ostettaessa oli vain yksi avain. Olen käynyt kahdessakin lukkosepän liikkeessä eikä käypää avaimen aihioo ole löytynyt. Missä ootte teetättäny vara-avaimia? Onko vain virallisissa Sumekon liikkeissä?
-XL-
- Vapaa-Vaihde Franklin
- Sporttiboy
- Viesti:
-91 avain
Putkiavaimista puhuvat, mutta mun -91 Sportissa on kyl ihan tavallinen lituskainen kilke. Jos oot lähellä Jojensuuta siellä P-Karjalassa niin koitas niitä paljon parjattuja Jepjep-heeboja. Ainakin virtalukkoja luulis löytyvän kun W&W kuuluu tuotevalikoimaan.
Lukon vaihto on parin minuutin homma.
Lukon vaihto on parin minuutin homma.