Mikä mättää?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jk

bööleen

Viesti Kirjoittaja jk »

Juupe on monessa asiassa oikeassa. Tapahtumia ja päällekkäisyyksiä on vaikka kuinka. Lisäksi Ch 1 tapahtumia on tosiaan kohdeltu ilmojen suhteen kaltoin ja paikallisissa yhden päivän tapahtumissa ilmoilla on iso merkitys. Pääralliin ajetaan satoi vettä kuinka paljon vaan mutta yhden illan paikallinen tapahtuma saatetaan jättää väliin.

Olen samaa mieltä että ei näistä kannata masentua, tapahtumat vakiinnuttaa paikkansa pikkuhiljaa ja kun jengi huomaa että ollaan tosissaan niin eiköhän se siitä. CH1 on varmasti vaikein alue järjestää tapahtumia juuri suuren tarjonnan vuoksi. Ja kuten kirjoittelusta näkyy täällä mm. asuu kuskeja jotka ei edes halua tutustua väkeen :oops: . toisaalta avajaisissa oli kyllä ihan mukavasti porukkaa. Iltabileissäkin kai enemmän kuin lelurallin bileissä.

Paikallistapahtumissa ei välttämättä kannata odottaakkaan mitään isoja osanottajamääriä, mutta sen verran väkeä kuitenkin pitäisi paikalle saada että kannattaa palkata bändi ja aikaansaada muitakin palveluja.

Leluralli taas on valtakunnallinen tapahtuma, joten väen vähäisyys ei ole pelkästään ch1:sen synti vaan koskee kyllä koko kerhoa. Kovin kaukaisia vieraita ei paikalla näkynyt. Pääasia kuitenkin että päivätapahtuma onnistui, se antaa vielä toivoa jatkaa perinnettä seuraavana vuotena. Ajeluttaminen tuli hoidettua ja futiksessa hävittiin, vaikka joku kuulemma teki hattutempun :) . Tosin lasten tekemiä pitsoja jäi iso kasa syömättä. Iltabileitä ehkä rajoitti noin neljä samanaikaista tapahtumaa ja se että pidempimatkalaisia ei paikalla juuri ollut. Sääli, koska bändi oli hyvä, palvelu erinomaista ja meno muutenkin oli mahtavaa.
moottori-hannu
Viesti:

leluralli

Viesti Kirjoittaja moottori-hannu »

olihan lelurallissa maailmanmatkaajia aina keskisuomesta jyväskylä/jämsä akselilta vielä iltabileissäkin!!!!!!
Krs

Lelu

Viesti Kirjoittaja Krs »

Juu, oli siellä lelurallissa vieraita läheltä ja kaukaa. Vähän enemmänkin olis mahtunu, mutta hauskaa oli sekä päivällä että illalla. :lol: .

Lapsikylä ja hotelli Siikaranta ovat esittäneet kiitokset kaikille vieraille ja toivottavat tervetulleeksi takaisin koska tahansa. Kiitokset myös järjestäjien puolesta.

Tähän varsinaiseen keskusteluun viitaten, Bembölessä oli tänään taas piha tupaten täynnä fillareita. Eiköhän tämä tästä taas kesäksi muutu. Nortäljeen menijöille hyvää matkaa.
FLSTS

Bemböle keskiviikkoisin

Viesti Kirjoittaja FLSTS »

Olen ostanut ekan pyöräni viime vuonna ja ajelin lähinnä itsekseni sekä parin kaverin kanssa ja tutustuin pyöräilyyn, olin kuullut Bembölestä mutten koskaan rohjennut mennä sinne, mulla oli vähän väärä kuva siitä jutusta. Mun mielestä se on hjuvä juttu sillä nyt on vähintään joka keskiviikko pyhitetty cruisailulle. Mulla tää juttu on toiminut hyvin. Bembölessä näkee kyllä tosi makeita luomuksia ja saa hyviä ideoita mitä voisi miettiä omaan kiesiin. Mielestäni siellä on hyvä vilpitön fiilis. Tietenkin kaikki on itsestä kiinni, heittääkö läppää vai ei. Mä meen sinne ja juon kahvin tai limsan ja lähden tykittään, onneksi mä olen tutustunut semmoisiin jotka haluaa ajella muualla kuin vain kaivaria ympäri. Vaikka siellä näkyy 99,8% Harrikoita niin mielestäni muutkin hengenheimolaiset olisivat tervetulleita sinne vai onx tää arka paikka tai hengen vastaista, en tiedä vastaa sinä joka tiedät paremmin. Mun mielestä kaikki prätkät ovat cool, tärkeintä on että pärjää ja viihtyy omansa kanssa. Sinä joka ehkä mietit, että uskaltaako tai kehtaako sinne Bembööleen tulla yksikseen tai kavereiden kanssa niin ei muuta kuin sinne vaan fiilistelemään. :D

Me ollaan lähdössä ensi keskiviikkona bembölestä ryhmällä (4)ajamaan ja ois kiva jos saataisi isompi ryhmä kasaan ja ajettais sellainen 2-3 tunnin setti. Onx kellään ehdotuksia miten tunnistettaisiin toisemme ketkä ovat kiinnostuneita tästä retkestä? Neilikka tai mutteri rintaan vai?
Jep

bööle

Viesti Kirjoittaja Jep »

olen samaa mieltä FLSTS:n kanssa että ei kannata turhaan miettiä vaan ajella paikalle keskiviikkona. Bembööle on rento kohtaamispaikka H-D jengille ja on sellaisena toiminut jo pitkälle toistakymmenta vuotta.
Vaikka kaikki prätkät ovatkin cool niin bemböölen keskiviikko tapahtumaan en henkilökohtaisesti toivota muita merkkejä tervetulleeksi. Sekatapaamisia, jos sellaista hakee, on kyllä ihan riittämiin muualla päin kaupunkia. Uskon että se 99,8 % jengistä on samaa mieltä, se on H-D tapahtuma eikä sitä ole tarvetta muuttaa.
Se jengi joka siellä käy, ajelee paljon kesän mittaan ympäsi eurooppaa ja suomea, joten siellä saa myös hyviä vinkkejä matkoille. Moni voisi tietää ratkaisun FLSTS:n unkarin ongelmaankin.
Rytky

Ykkösen porukasta

Viesti Kirjoittaja Rytky »

Ihan mielenkiintoista miten eri tavalla ihmiset kokevat tämän treffailun, oli kyseessä sitten Bembööle tai vkoloppu tapahtumat. Itse olen muuttanut ykkösen alueelle viime syksynä ja myöntää täytyy, että on Bembööle vielä jäänyt väliin..

Mutta kuitenkin olen tutustunut alueen porukkaan ja varsinkin kanssani samanhenkisiin eli ralli-fiiliksestä pitäviin. Kyselin ja kyselen edelleen aina viikonlopun mittaan, että oletkos kenties Hesaan päin loikauttamassa sunnuntaina ja mitäs jos ajeltais yhtämatkaa?! Näinhän siinä sitten tulee ohessa rupateltua kahvipaussilla vielä hauskimmat muistelot viikonlopulta ja useinmiten viimeisessä stopissa sovitaan jo seuraavista treffeistä jossain päin Suomea :) Kyllä koira koiran tuntee :wink:

Toisaalta ymmärrän myös näkökulman, että ralleissa tulee treffailtua niitä "muualta olevia" ja itsekin mielelläni aikaa vietän entisen kotikyläni ihmisten kanssa, ovat nääs niin mukavata porukkaa :wink: Mutta eihän tässä kai kenelläkään nyt niin kiire sen tutustumisen kanssa ole. Vuosien varrella porukka ja tutut ympärillä lisäänty ja kun vaan itse on aktiivinen ja kiertää tätä Suomen maata niin eipä aikaakaan kun jo saa paiskata kättä ja toverillisen halauksen heittää rallipaikalla. Se vasta on mukavaa :D Joskus jopa voi eteen tulla tarjottu tuopillinen ohraa janoiselle sorateiden sankarille. Hienoa!

Joten, kukin treffailkoon tyylillään ja teille, jotka koette olevanne hieman "yksin" niin oma aktiivisuus palkitaan ja varmasti aina yhteistä keskusteltavaa löytyy, jos ei muuta niin kysäise, "että mites on laitteet toimineet?" -Varma tarina tiedossa :D

Eipä muuta kuin tapaamisiin, kesä on täynnä kivoja kekkereitä :!:
Dragon

Ajelulle

Viesti Kirjoittaja Dragon »

Tuossa muutama vuosi sitten Chapter ykkönen järjesti arki-iltoina muutaman tunnin ajeluita. Letkassa oli mukava pärryytellä milloin minnekin päin ja kahvitauolla jutun juurta löytyi oudompienkin naamojen kanssa ihan riittävästi. Reittien suunnittelu vaatii tietysti pientä viitseliäisyyttä ja aina joku naputti ettei päivämäärä / kellonaika / sää / tuulen suunta jne. ollut sopiva... mutta porukkaa oli muistaakseni sopivasti mukana. Jotain tuollaista muutama kerta kesässä... MINÄ ainakin olen paikalla.
Vastaa Viestiin