Tavaraa jenkeistä?
-
Vieras
Tavaraa jenkeistä?
Tarkoitus olisi tilata osia Chicago-Harleyltä jenkeistä. Ajatuksena oli tilata tavarat työnantajani paikalliseen konttoriin samalla mantereella, josta tavarat olisi tulleet suomeen kolleekan matkalaukussa. (siis ilman veroja ja tulleja). Mutta ongelmana näyttää olevan, että Chicago-Harley ei lähetä tavaraa kuin luottokortin laskutusosoiteeseen! Onko kenelläkään kokemuksia tai hyviä ideoita miten homman voisi hoitaa muuten???
Eikä taida Chicagosta saada tavaraa edes luottokortin laskutusosoitteeseen. Kuukausi sitten tilailin sieltä vähän kaikenlaista roinaa, tilausvahvistus tuli heti mutta sen jälkeen ei oo kuulunut mitään, ei edes mun meili kyselyihin että mikäs on tilanne. No onhan tässä vielä kesään pitkä aika.........
Mulla on jääny kerran tavarat roikkumaan sinne aika pitkäksi aikaa kun eivät kuulema saaneet kortin limiittiä varmistettua (Mastercard, Nordea).ths kirjoitti:Eikä taida Chicagosta saada tavaraa edes luottokortin laskutusosoitteeseen. Kuukausi sitten tilailin sieltä vähän kaikenlaista roinaa, tilausvahvistus tuli heti mutta sen jälkeen ei oo kuulunut mitään, ei edes mun meili kyselyihin että mikäs on tilanne. No onhan tässä vielä kesään pitkä aika.........
Nykyisin tosi paljon huonommin vastailevat sähköpostiin kun vaikka vuosi sitten.
CH-D ei toimita tietääksen muuhun osoitteeseen kuin luottokortissa mainitaan. Jos ei Harikka1:n tapa jostain syystä käy, niin Suburban H-D toimittaa puhelimitse mihin vain osoitteeseen USA:ssa suomalaisella luottokortilla, tietenkin myös Suomeen. On hyviä kokemuksia. Hinnat on joissain tapauksissa olleet halvemmatkin kuin CH-D:ssä.
http://www.suburbanharley.com/
Miten ostaa netistä: www.hdjokke.com ja siellä sisäänastumisen jälkeen painat "Osto netistä"-nappulaa.
http://www.suburbanharley.com/
Miten ostaa netistä: www.hdjokke.com ja siellä sisäänastumisen jälkeen painat "Osto netistä"-nappulaa.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
-
Vieras
Laitoin kyselyn CH:lle josko olisi mahdollista maksaa kamat pankkisiirtona ennakkoon ja sitten tavaran toimitus ameriikan osoitteeseen. Tietysti siinä on se riski että rahat menee mutta tavaraa ei tule. (mutta niinhän käy usein ravintolakeikoillakin
). Katsotaan mitä vastaavat. Täytyy kysyä Luottokunnalta josko osoitteen väliaikainen muutos olisi mahdollinen? Tietysti siinä täytyy olla tarkkana ja vaihtaa ajoissa takaisin ettei lasku mene väärälle mantereelle! Kiitos vinkeistä!
saattaa kestää
Toimitus saattaa kestää jos kamoja ei löydy Chicagon hyllystä vaan tilaavat tehtaalta. (Esim. katteen valmiiksi maalattuja osia ym speciaalia)Kuukausi sitten tilailin sieltä vähän kaikenlaista roinaa, tilausvahvistus tuli heti mutta sen jälkeen ei oo kuulunut mitään,
Mulla kesti katteen tulo noin 7 viikkoa.
Re: Tavaraa jenkeistä?
Chigaco Harley on Globaali tavarantoimittaja ja sielläkin on varmasti ollut nyt jouluruuhkaa:
Minulle tavara on tullut niin kuin on pitänytkin (mitä nyt on 44mm kurkku jälkitoimituksessa)
Luotettava toimittaja ja kärsivällinen odotus palkitaa.
Minulle tavara on tullut niin kuin on pitänytkin (mitä nyt on 44mm kurkku jälkitoimituksessa)
Luotettava toimittaja ja kärsivällinen odotus palkitaa.
-
Evo Chopper