Masa hövelinä!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Masa

Masa hövelinä!

Viesti Kirjoittaja Masa »

Tätä osattiin odottaa: Masa on seonnut lopullisesti 8O Tsekkaa "Myydään varaosat ja tarvikkeet" -palsta. Huh-huh, tsiisus kraist :oops:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Siinä sitä on aitoa Joulumieltä :D

Jos ahneus olisi saanut valtaa sydämmestäni, niin kyllä osat noutaisin kun matka sorvin äärestä Rööperiin ei ole mahdottoman pitkä...

Mutta korjatkoon pois tuon annin hän, joka niitä aidosti tarvitsee.

Mutta että myös Kopteri -lehdet? Se voi olla päätös jota saatat katua! 8O
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Masa

Mopopoika -65 kirjoitti:Mutta että myös Kopteri -lehdet? Se voi olla päätös jota saatat katua! 8O
Niin mäkin tossa aiemmin funtsasin, mutta lehden sisältö painottuu niin rankasti custom- ja kopteriosastoon, että en kauheesti tule potemaan luopumisen tuskaa 8) Vaikka kelpo aviisi onkin, se ei ole enää mun juttuni :?
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Masa kirjoitti:mun juttuni :?
Tekeekö muistini tepposen, vai totesitko muutama vuosi sitten, että se sporty on sittenkin sun juttusi.

Lumi kun sulaa, niin mistä tiedät ettei se ruoho olisi sittenkin muualla vihreämpää, eli uskallatko takuulla sanoa että se on nyt tässä... 8)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Masa

Mopopoika -65 kirjoitti:
Masa kirjoitti:mun juttuni :?
Tekeekö muistini tepposen, vai totesitko muutama vuosi sitten, että se sporty on sittenkin sun juttusi.

Lumi kun sulaa, niin mistä tiedät ettei se ruoho olisi sittenkin muualla vihreämpää, eli uskallatko takuulla sanoa että se on nyt tässä... 8)
Hehe, en tietenkään sano, että se on nyt tässä. "Ympäri mennään ja yhteen tullaan" on hyvä periaate vähän asiassa kuin asiassa. Koskaan ei tiedä, mitä huominen tuo tullessaan, kun pitää pelin riittävän avoimena :wink: 8)
Vastaa Viestiin