96 Softailissa enskamuutoksia?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Archie

96 Softailissa enskamuutoksia?

Viesti Kirjoittaja Archie »

moro,

Olisi taas se aika vuodesta kun on pakko purkaa pyörä atomeiksi..

ja kun ei ole koskaan tullut omistettua noin uutta pyörää kuin 96 ja ennenkuin puran enskan väärin niin onko muttereiden aukaisusuunnat samat kuin 88vuoden, toi 88 vuotinen tuli purettua niin monta kertaa atomeiksi että ne jos muistaa ulkoa.

Meinasin heivata tankinpäältä tuon mittaripaneelin pois ja siirtää pienemmän mittarin joko tankoon tai upottaa sen uuteen tankkiin, niin löytyykö samoille sähköliittimille sopivaa pientä pyöreää tarvikemittaria? kun tuossa NOIN uudessa on näköjään sähkönen eikä vaijerivetoinen.

Hyvää joulua kaikille ja hemmetisti lahjoja.. :twisted: mä en saa kun oon ollut niin tuhma koko elämäni
Archie

Re: 96 Softailissa enskamuutoksia?

Viesti Kirjoittaja Archie »

Archie kirjoitti:moro,

Olisi taas se aika vuodesta kun on pakko purkaa pyörä atomeiksi..

ja kun ei ole koskaan tullut omistettua noin uutta pyörää kuin 96 ja ennenkuin puran enskan väärin niin onko muttereiden aukaisusuunnat samat kuin 88vuoden, toi 88 vuotinen tuli purettua niin monta kertaa atomeiksi että ne jos muistaa ulkoa.

Meinasin heivata tankinpäältä tuon mittaripaneelin pois ja siirtää pienemmän mittarin joko tankoon tai upottaa sen uuteen tankkiin, niin löytyykö samoille sähköliittimille sopivaa pientä pyöreää tarvikemittaria? kun tuossa NOIN uudessa on näköjään sähkönen eikä vaijerivetoinen.

Hyvää joulua kaikille ja hemmetisti lahjoja.. :twisted: mä en saa kun oon ollut niin tuhma koko elämäni
Niin ja se oli Softaili! sori
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Samaan suuntaanhan ne kiertyy.

Mittareita kyllä löytyy mutta liittimet joudut vaihtamaan.
Vastaa Viestiin