Chapter 4:sen vetäjä.
Miksi roikut edelleen luettelossa, jos et mitään viitsi tehdä.
Olen vaasalainen, itse olet toisesta pohjalaisesta kaupungista.
Mikä mättää ?????
YhteisTOIMINTAA.
Tuli tuo kerhon lehti ja ainoa ilman tapahtumia oleva alue oli mun alue.
Hävetti. Ei me nyt noin saamattomia oltu.
chapter 4
Älkäähän nyt, joulu ja kaikki tulossa! Soitto Jakelle ja toivomus suoraan hänelle, ei kai sillon ainaka kehtaa olla tekemättä jotain.... en tiedä.
Ja tosiaankin lehteä varten saa kaikki lähettää jutun tynkää ja kuvia kuten päätoimittaja taas kerran pyyteli.
Jokatapauksessa hyvää joulunalus aikaa kaikille.
Ja tosiaankin lehteä varten saa kaikki lähettää jutun tynkää ja kuvia kuten päätoimittaja taas kerran pyyteli.
Jokatapauksessa hyvää joulunalus aikaa kaikille.
-Päkä-
4
Ei kai se ole Päällikkö yksin jonka pitää alueella toimia ja järjestää. Aluepäällikkö odottaa, että myös kentältä tulisi viestiä , mitä-minne-milloin-miksi-miksei jne. Aluepäällikköön voi ihan suoraan ottaa yhteyttä vaikka sähköpostilla, ellei luonto riitä puhelinkontaktiin.
Aluepäälliköltä vaan tahtoo virta loppua ennen aikojaan, jos pitää yksin touhuta.
Järjestää vaikka pileet, bändin ja olutta yksityistilaisuudeksi ja max. kymmenen ihmistä. Ei kovin montaa kertaa huvita.
Tai ajeluretki n. 200 km, viisi osallistujaa jne.
Vaikka me täällä Pohjanmaalla lähes joka asiassa parhaita ollaankin, yhdessä tekeminen niin sanotusti omaan tahtiin sujuu huonosti.
Ottakaa osaa myös suunnitteluun. Ja jos fiksusti suunnitellaan, ollaan asian tiimoilta mieluusti yhteydessä Aluepäällikköön, joka saattaa Kerhon tai diilerin kautta saada jopa pienen sponssinkin järjestettyä.
Itsekin em. virkaa kokeilleena olen jotenkin perillä tilanteesta ja uskaltaudun Jakelle antamaan tulitukea tässä nettikeskityksessä.
Hyvää Joulua ja tapahtumarikasta Uutta Vuotta kaikille!
Aluepäälliköltä vaan tahtoo virta loppua ennen aikojaan, jos pitää yksin touhuta.
Järjestää vaikka pileet, bändin ja olutta yksityistilaisuudeksi ja max. kymmenen ihmistä. Ei kovin montaa kertaa huvita.
Tai ajeluretki n. 200 km, viisi osallistujaa jne.
Vaikka me täällä Pohjanmaalla lähes joka asiassa parhaita ollaankin, yhdessä tekeminen niin sanotusti omaan tahtiin sujuu huonosti.
Ottakaa osaa myös suunnitteluun. Ja jos fiksusti suunnitellaan, ollaan asian tiimoilta mieluusti yhteydessä Aluepäällikköön, joka saattaa Kerhon tai diilerin kautta saada jopa pienen sponssinkin järjestettyä.
Itsekin em. virkaa kokeilleena olen jotenkin perillä tilanteesta ja uskaltaudun Jakelle antamaan tulitukea tässä nettikeskityksessä.
Hyvää Joulua ja tapahtumarikasta Uutta Vuotta kaikille!
Joo olen Pertin kanssa samaa mieltä että virta loppuu joskus, tai muuten elämäntilanne muuttuu. Mutta nyt olis aika vaihtaa tuoreeseen päälikköön jolla olis sitä virtaa ja sellaiseen jolla on suhteet kunnossa myös diileriin...
Ja niinkuin Jutaharri mainitsi, onhan toimintaa saatu aikaiseksi ilman aluepäällikköäkin.
Jari
Ja niinkuin Jutaharri mainitsi, onhan toimintaa saatu aikaiseksi ilman aluepäällikköäkin.
Jari
Viimeksi muokannut Jari, 18:32 21.12.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4
Päällikkö vaihtuu luultavasti parhaiten ottamalla yhteyttä nykyiseen, joka vie asiaa eteenpäin. Luonnollisesti uusi ehdokas on tässä vaiheessa selvillä. Kun H-DCF:n hallitus on vaihdon hyväksynyt, uusi päällikkö voi aloittaa.
Mielestäni sättipalsta ei ole oikea paikka esittää henkilökohtaista kritiikkiä tai vaihtaa toimihenkilöitä.
Mielestäni sättipalsta ei ole oikea paikka esittää henkilökohtaista kritiikkiä tai vaihtaa toimihenkilöitä.
nyt alako sev verta vituttaan että on pakko vähän avautua asiasta
eihän se pelkästään aluepäällikön tehtävä ole yksin suunnitella/järjestää niitä tapahtumia ja kokoontumisia yms..
aluepäälliköt toimivat vapaaehtoisena tehtävässään omalla vapaaajallaan
toisilla sitä on enemmän ja toisilla vähemmän
kuinka moni tähän topikkiin kirjoittanut on ottanut henkilö kohtaisesti yhteyttä aluepäällikköön
ja ehdottanut jotain tapahtumaa yms... alueelle saati sitten ilmoittanut olevansa vapaaehtoinen tulemaan talkoisiin jos jotain järjestettäisiin
että sillee
voi ristus että helepotti
eihän se pelkästään aluepäällikön tehtävä ole yksin suunnitella/järjestää niitä tapahtumia ja kokoontumisia yms..
kuinka moni tähän topikkiin kirjoittanut on ottanut henkilö kohtaisesti yhteyttä aluepäällikköön
ja ehdottanut jotain tapahtumaa yms... alueelle saati sitten ilmoittanut olevansa vapaaehtoinen tulemaan talkoisiin jos jotain järjestettäisiin
että sillee
voi ristus että helepotti
oon ku kirkon seinästä revitty perkeles
Syntymähäjy, mä mellastan
ja oikeen kirijootusta en oo oppinu vieläkää enkä opi
Syntymähäjy, mä mellastan
ja oikeen kirijootusta en oo oppinu vieläkää enkä opi
että sillee
voi ristus että helepotti[/quote]
Niin voi ristus, ei ollut tarkoitus lisätä työpaineita aluepäällikölle. Enemmänkin kehottaa elämöimään itsestään hiukan enemmän. Kun titteli on aluepäällikkö, olisi jäsenten huomioon-ottaminen itsestäänselvyys.
En halua ohittaa aluepäälliköä tapahtumajärjestelyssä. Auttaa voin. Toisaalta tein sen viime elokuussa, kun kokoonkutsuin Lappajärven ympäriajon viime elokuussa. Ja 2006 elokuussa uudestaan, josta myöhemmin lisää.
Se on pieni ja helppo elämänmerkki kertoa jotain itsestään elokuun.2003 jälkeen.
että sillee
voi ristus että helepotti[/quote]
Niin voi ristus, ei ollut tarkoitus lisätä työpaineita aluepäällikölle. Enemmänkin kehottaa elämöimään itsestään hiukan enemmän. Kun titteli on aluepäällikkö, olisi jäsenten huomioon-ottaminen itsestäänselvyys.
En halua ohittaa aluepäälliköä tapahtumajärjestelyssä. Auttaa voin. Toisaalta tein sen viime elokuussa, kun kokoonkutsuin Lappajärven ympäriajon viime elokuussa. Ja 2006 elokuussa uudestaan, josta myöhemmin lisää.
Se on pieni ja helppo elämänmerkki kertoa jotain itsestään elokuun.2003 jälkeen.