Ilmoitus myydään palstalla

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
matant

Ilmoitus myydään palstalla

Viesti Kirjoittaja matant »

Heps.

En tiedä olenko nähnyt unta vai onko mahdollista että on kokonaan poistettu ilmoitus myydään varaosat puolelta. Olin noin viikko sitten näkevinäni siellä ilmoituksen jossa myytiin vm. 200x softin takavanne keskiöineen renkaineen.
Nyt en löydä em. ilmoitusta "kirveelläkään"?
Onko vikaa käyttäjässä vai voiko olla että em. ilmoitus on poistunut?
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Taidat tarkoittaa tätä erään liikkeenharjoittajan ilmoitusta. Alkuperäinen ilmoitus lienee poistettu.
matant

Ilmoitus

Viesti Kirjoittaja matant »

Enpä tarkoita. Oli mielestäni "yksityisen" ilmoitus.
* Voiko ilmoituksen laittaja poistaa viestinsä kokonaan, jos ja kun myynyt "romppeensa"?

Eli jos joku tunnistaa omaksi ilmoituksekseensa ja on myynnissä/myymättä, niin eikun ilmoittelua.
Muistaakseni hintaa paketilla oli alussa 150? ja sitten tippu muistaakseni 130????
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ai nythän mä hokasin, se 200x ei tarkoittanutkaan renkaan leveyttä...

Sittenhän oli kyse Ramin ilmoituksesta, on näköjään myyty kun on poistettu nettivaraosastakin. Ei kyllä ihme tuohon hintaan, meinasin jo itse ostaa sen pelkän navan takia.

Rekisteröitynyt kirjoittaja voi poistaa oman viestinsä jos kukaan ei ole vastannut siihen.
Vallu
Viesti:

Poistetaan

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Jos ilmoitus on käynyt tarpeettomaksi eli kaupat ovat syntyneet niin se poistetaan. Yleensä ilmoittaja itse ilmoittaa, että ilmoituksen saa poistaa.
Moderaattorin ilmoitus
rami

Vanne

Viesti Kirjoittaja rami »

Joo, sorry mutta olin lomalla, eli Rääkkylässä renkinä niin en voinut vastata. Vanne tosiaan meni. Seuraile palstoja, kyllä niitä löytyy. Ilmoituksen voi tosiaan poistaa itsekkin jos kukaan ei ole kommentoinut väliin, ja tulisikin poistaa niin mahtuu muutkin myymään eikä tarvi itse muudä ei oota.

Hyvää Joulua kaikille.

-rami-
Vastaa Viestiin