Savolainen tinkaaja myyntipalstalla
Savolainen tinkaaja myyntipalstalla
En kannata rekisteröintipakon laajentamista näillä foorumeilla mutta kyllä alkaa sylettää lukea noita savolaistarjouksia myytäviin pyöriin. Jos ei ole rahaa niin olisi hiljaa
. Vai onko tarkoitus vain provota?
...en taida ? olla itsekkään rekisteröimispakon kannalla, mutta voisihan tuota esim. myyntipalstoilla miettiä, useammilla muillakin palstoilla, jotka käyttävät tätä samaista bulletinboard formaattia on myyntipalstoilla rekisteröitymispakko !
...kun myynti-ilmoituksessa on puhelinnumero näkyvissä, väittäisin että paras tapa saada tietoa on soittaa ko. numeroon
ja jos ei uskalla soittaa, niin tuskin uskaltaa mennä katsomaankaan
- j o n i -
...kun myynti-ilmoituksessa on puhelinnumero näkyvissä, väittäisin että paras tapa saada tietoa on soittaa ko. numeroon
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Jep,
Suurin osa haluaa pitää rekisteröintipakon nykyisellä tasolla ja näin olisi ainakin toistaiseksi tarkoitus. Vaatii tiettyä valppautta moderaattoreilta, kun aika ajoin vieras -nimellä tulee varsinaisia hyökkäyksiä. Useimmiten samasta osoitteesta, niinkuin näköjään nytkin.
Seuraamme tilannetta.
Jussi
Suurin osa haluaa pitää rekisteröintipakon nykyisellä tasolla ja näin olisi ainakin toistaiseksi tarkoitus. Vaatii tiettyä valppautta moderaattoreilta, kun aika ajoin vieras -nimellä tulee varsinaisia hyökkäyksiä. Useimmiten samasta osoitteesta, niinkuin näköjään nytkin.
Seuraamme tilannetta.
Jussi
Hyvä ajatus
Jartza
Olen itse miettinyt tätä samaa vaihtoehtoa. Ehdotus kannattaisi ottaa vakavaan käsittelyyn "päättävissä elimissä". Olen meinaan poistanut aika monta "savolaista tarjousta" ym. älytöntä kommenttia listoilta.Yksi vaihtoehto on että myynti palstalle ei pääse kommentoimaan ollenkaan ja miksi pitäisi?
Oikein hyvä! Myyntipalstalla ei tarvita muita "vastauksia", kuin oma uppailu, ja senkin voi tehdä siistimmin copy/pastella.Jartza kirjoitti:Yksi vaihtoehto on että myynti palstalle ei pääse kommentoimaan ollenkaan ja miksi pitäisi? Jos pyörän osto/vaihto ym. kiinostaa niin soitto myyjälle, helppoa.
Tämä on käytössä usealla auto palstalla.
Kyselyt puhelimin, e-maililla tai pm:inä, jos ei uskalla, sitten ei uskalla.
Jossain autopalstalla uppailukin on kiellettyä.
Voipahan sitten itse poistaa ilmon kun on kamat myynyt, mitäs teet jos perässä on puolitusinaa "vastausta"?
Lisään vielä: Sieltä on "asiattomia" viestejä poistettu, ok. Mutta miten voi pitää asiallisena jotain "vaihdatko mökkipalsta/iiree1234556", mitä se muille lukijoille kuuluu? Kysyis suoraan e-maililla.
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Samaa mieltä.Jartza kirjoitti:Yksi vaihtoehto on että myynti palstalle ei pääse kommentoimaan ollenkaan ja miksi pitäisi? Jos pyörän osto/vaihto ym. kiinostaa niin soitto myyjälle, helppoa.
Tämä on käytössä usealla auto palstalla.
Yhellä autopalstalla myin autoa ja tuli todettua hyväksi systeemiksi.
Oma uppauskaan ei kyllä onnistunut sillä foorumilla.
-
Don Quijote
Muusikoiden Netissä on myös toimiva myyntipalsta. Ilmoituksen jättö edellyttää kirjautumista, vastata voi pikaviestillä tai myyjän antamilla tiedoilla ja ilmoitus poistuu itsekseen tietyn ajan kuluessa. Tai sen voi itse poistaa oman tilinsä hallinnasta halutessaan koska vain. Käykääs kuikkimassa 
Umpikierona Savolaesena mie en ymmärrä niitä kaapan hierojii jotka huuteloo sivuillamme, mie ku hieron kaappoi ni mie otan ja heitän viestii ja sitt meen nokittain hieromaan kaappoi noi se meillä Savoss kaapat tehhää. Mie oon sellanen ett, suattaaha sitä ostoo tahi olla ostamati mutt ehä mie sitä kaikelle kansalle mäne HUUTAMAAN perkele onkoha ies ihka aitoja Savolaisia tollaset tyypit? Pillaavat meikäläisten maineen, EIKU HIRTEE tollaset immeiset.
wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
- Vapaa-Vaihde Franklin