Vallu kirjoitti:Kuluvan vuoden jäsenluettelo julkaistaan taas heti vuodenvaihteen jälkeen. Nyt on aika päivittää tiedot kuntoon! Ilmoita uusi osoitteesi, pyöräsi tai muut muuttuneet tiedot. Ja jos ujostuttaa niin ilmoita siitäkin niin merkkaan tietosi salaisiksi.
Jäsenkirjuri
Toivottavasti tiedot poistuu sillä, ettei enää maksa jäsenmaksua, ilman eri ilmoitusta.
Mun entiset pyörät näyttelystä eivät näköjään poistu, edes pyynnöstä. Mistä lie sinne uudelleen ilmestyneet? Paljonkohan siellä on vastaavia tapauksia.
Pyöriähän ilmestyi näyttelyyn näyttelyn päivityksen yhteydessä, koska tiedostoja ei oltu syystä tai toisesta muinoin poistettu palvelimelta vaan pelkät linkit sivulta.
Kerhosta eronneista ei tule ilmoituksia webbimaisterille ja muutenkin koska pyörät monesti ovat pelkällä lempinimellä tuolla näyttelyssä ei niitä automaattisesti kerhosta eroamisen myötä poisteta.
Mikäli näyttelyssä on yhä muita pyöriä jotka eivät enää ole näyttelyn suhteen ajankohtaisia, ilmoitelkaa webbimaisterille niin poistelen.
Karpan pyyntö on viipynyt nelisen päivää tuolla "työjonossa", mutta minäpä poistan kuvat samantien!
Kiitos. Ja eihän se, että jättää jäsenmaksun maksamatta, välttämättä tarkoita ettei enää omista samaa pyörää, näyttelyyn on sen kuitenkin ilmoittanut ollessaan jäsen, mun puolesta olkoon silloin siellä. Mutta harvapa haluaa uuden hienon pelinsä olevan toisen nimellä näyttelyssä.
Jep, olen itsekin laittanut pienen aikaa sitten ilmoituksen uuden pyörän lisäämisestä ja vanhan poistamisesta.....kaikki aikanaan...mihin tässä kiire,valmiissa maailmassa....
Toivottavasti tiedot poistuu sillä, ettei enää maksa jäsenmaksua, ilman eri ilmoitusta
Vuoden 2005 jäsenmaksun maksaneet saavat vielä vuoden 2005 jäsenluettelon. Se postitetaan tammikuussa. Jäsenluettelon mukana tulee vuoden 2006 jäsenmaksulasku. Jos maksua ei maksa eräpäivään mennessä niin postin tulo lakkaa.
Maksunsa maksamatta jättäneiden jäsenten tiedot poistetaan automaattisesti.
Toivottavasti tiedot poistuu sillä, ettei enää maksa jäsenmaksua, ilman eri ilmoitusta
Vuoden 2005 jäsenmaksun maksaneet saavat vielä vuoden 2005 jäsenluettelon. Se postitetaan tammikuussa. Jäsenluettelon mukana tulee vuoden 2006 jäsenmaksulasku. Jos maksua ei maksa eräpäivään mennessä niin postin tulo lakkaa.
Maksunsa maksamatta jättäneiden jäsenten tiedot poistetaan automaattisesti.
Tyly mutta asiallinen linja. Itsekin olen varovainen maksaja.
Ehkä näinkin, mutta kun jäsenmäärä on noin 3500 henkeä niin siinä ei "sooloilu" enää onnistu. Rekkarin ylläpidossa on muutenkin ihan tarpeeksi tekemistä.