HD:kärpäsen purema!!!
HD:kärpäsen purema!!!
Tere,kysyisin teiltä asiasta perillä olevilta seuraavaa,tääl sohjolassa ku HD:een hinnat on pilvis
ja kova kuume on iskenyt,olen seurannut saksan markkinoita www.mobile.de linkin kautta,hinnat huomattavasti kohtuulisemmat
, esim Softail FXST vuodelta 96 mukavasti laitettu ja siisti laite pyynti 17.900e.miten määritellään vero? ku suomessa vastaavat REILUSTI yli 20000e, lasketaanko vero suomen hintojen mukaan? mitä tulee ottaa huomioon jos rupean hieromaan kauppaa Saksan tai Ruotsin suuntaan,jos jollain tietoa muista kustannuksista, luotettavista asiain hoitajista kuka hommais toimeksiantona HD:een tänne sohjolaan,ruotsis kai samallainen myynti linkki,mikähän osoite? voi olla et suomipyörä tulee halvemmaks ? ehkä jollain kokemuksia? Kaikki vinkit tervetulleita 
Katsoppas jep jepin sivuja. Tuovat pyöriä muualta ja hinnat kilpailukykyisiä hinnat olmoitettu suomenkilvissä. Lisäksi kun laskee katsastukset matkat jne.. puhumattakaan oheiskuluista(mitäne kelläkin on) ei kannata ainakaan itse lähteä hakemaan. Taitaa pelkästään tuo katsastus jo tuottaa harmaita hiuksia monesti (putket, vilkut ym,s. prosenttipelleillyt.) Sitä kautta tuo omakin on tullut ja paperit tuli niinkuin oli sovittiin.
- Sporttiboy
- Viesti:
Ja jos paskan myivät, on Suomessa helvetisti helpompaa valittaa kun Guntterille...
Se hinta saksassa ei kaikkee kerro, ne kulut kyl lisää sen melkein samaan kun Jepjep ja H-Sunrise pääsee, ei pojille siitä liikaa katetta jää, mutta volyymi korvaa vähän.
Sitäpaitsi melkein kaikki mun tapaamat guntterimopot on aika mauttomiks customoituja tai sit muutenvaan tingeltangelilla lastattuja. Ainakin mun makuun... Osta joku sellanen jos löydät siistin ALKUPERÄISEN niin multa saat halvalla valukotkaparven siihen pultattavaks, just oon repimässä guntterin "customointeja" pois...
Se hinta saksassa ei kaikkee kerro, ne kulut kyl lisää sen melkein samaan kun Jepjep ja H-Sunrise pääsee, ei pojille siitä liikaa katetta jää, mutta volyymi korvaa vähän.
Sitäpaitsi melkein kaikki mun tapaamat guntterimopot on aika mauttomiks customoituja tai sit muutenvaan tingeltangelilla lastattuja. Ainakin mun makuun... Osta joku sellanen jos löydät siistin ALKUPERÄISEN niin multa saat halvalla valukotkaparven siihen pultattavaks, just oon repimässä guntterin "customointeja" pois...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Samaa mieltä...
...edellisten kirjoittajien kanssa. Tänä päivänä ei juuri kannata lähteä Saksan maalle hakemaan (perus)HD:ta. Edellämainituilta kauppiailta niitä saa kohtuu hintaan.
Lautta- ja lentoyhtiöiden sivuilta voi jokainen laskeskella matkakuluja ja tullin sivuilta löytyy taulukoita verojen _arviointiin_: http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenki ... /index.jsp
Entäs sitten, kun olet paikan päällä ja jostain syystä laite ei livenä nähtynä miellytäkään. Tietysti jos ottaa matka elämyksen kannalta, niin mikäs siinä sitten.
Ja aina on mahdollisuus tehdä kaupat 'sokkona' pelkkien nettikuvien ja puhelinsoittojen perusteella. Rekkafirmat tuovat fillarin Suomeen kohtuuhinnalla. Tässä on tietysti riskinsä, mutta ko. tavalla yhden fillarin Saksasta ostaneena voin sanoa, että onnistuu se näinkin. Minulla kävi ehkä tuuri
. Ostin liikeestä, en yksityiseltä. (No ruotsista ostin sitten toisen laitteen samalla tavalla yksityiseltä
. Hyvin meni kaupat silloinkin....
)
Lautta- ja lentoyhtiöiden sivuilta voi jokainen laskeskella matkakuluja ja tullin sivuilta löytyy taulukoita verojen _arviointiin_: http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenki ... /index.jsp
Entäs sitten, kun olet paikan päällä ja jostain syystä laite ei livenä nähtynä miellytäkään. Tietysti jos ottaa matka elämyksen kannalta, niin mikäs siinä sitten.
Ja aina on mahdollisuus tehdä kaupat 'sokkona' pelkkien nettikuvien ja puhelinsoittojen perusteella. Rekkafirmat tuovat fillarin Suomeen kohtuuhinnalla. Tässä on tietysti riskinsä, mutta ko. tavalla yhden fillarin Saksasta ostaneena voin sanoa, että onnistuu se näinkin. Minulla kävi ehkä tuuri
Juu..Sunriselta munkin fillarit (2 kpl.) on, eikä ole valittamista ollut...kaikki on toiminut moitteetta...ASJo kirjoitti:Ei itsellä kyllä edes käynyt mielessä lähteä Saksanmaalle pyörää kaivelemaan, Hämeenlinnasta H-Sunriselta olen pyöräni (2) hakenut, homma toiminut loistavasti, valikoimaa löytyy joka makuun...peruspyörää ja vähän erikoisempaakin....suosittelen
- Choppers_forever
...mä JepJepiltä. Suosittelen
CF
TAI jos haluat itse hakea, hae Ruotsista
Ole ttarkkana runko yms. hässäköiden kanssa. Yhden jaappani kopterin oon hakenu ja lisää haen kyllä Ruottista.
www.blocket.se
CF
TAI jos haluat itse hakea, hae Ruotsista
www.blocket.se
Shovel Kopteri ja Buell S1
paljonkos pitää laittaa rosenttuaalisesti euroja ruattin hintoihi?Choppers_forever kirjoitti:...mä JepJepiltä. Suosittelen
CF
TAI jos haluat itse hakea, hae RuotsistaOle ttarkkana runko yms. hässäköiden kanssa. Yhden jaappani kopterin oon hakenu ja lisää haen kyllä Ruottista.
www.blocket.se
- Choppers_forever