HD:kärpäsen purema!!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
eero

HD:kärpäsen purema!!!

Viesti Kirjoittaja eero »

Tere,kysyisin teiltä asiasta perillä olevilta seuraavaa,tääl sohjolassa ku HD:een hinnat on pilvis :evil: ja kova kuume on iskenyt,olen seurannut saksan markkinoita www.mobile.de linkin kautta,hinnat huomattavasti kohtuulisemmat :P , esim Softail FXST vuodelta 96 mukavasti laitettu ja siisti laite pyynti 17.900e.miten määritellään vero? ku suomessa vastaavat REILUSTI yli 20000e, lasketaanko vero suomen hintojen mukaan? mitä tulee ottaa huomioon jos rupean hieromaan kauppaa Saksan tai Ruotsin suuntaan,jos jollain tietoa muista kustannuksista, luotettavista asiain hoitajista kuka hommais toimeksiantona HD:een tänne sohjolaan,ruotsis kai samallainen myynti linkki,mikähän osoite? voi olla et suomipyörä tulee halvemmaks ? ehkä jollain kokemuksia? Kaikki vinkit tervetulleita :lol:
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Enpä noihin veroihin osaa juuta taikka jaata sanoa, mutta mahtaneeko tuo HD:n tuonti Saksasta enää kannattaa kun uusiakin BigTwineja saa alle 19k?:n..? Ei oo tosin Softail, mutta uusi pyörä kuitenkin...
H-D Softail Custom 1998
Sooveli

Viesti Kirjoittaja Sooveli »

Katsoppas jep jepin sivuja. Tuovat pyöriä muualta ja hinnat kilpailukykyisiä hinnat olmoitettu suomenkilvissä. Lisäksi kun laskee katsastukset matkat jne.. puhumattakaan oheiskuluista(mitäne kelläkin on) ei kannata ainakaan itse lähteä hakemaan. Taitaa pelkästään tuo katsastus jo tuottaa harmaita hiuksia monesti (putket, vilkut ym,s. prosenttipelleillyt.) Sitä kautta tuo omakin on tullut ja paperit tuli niinkuin oli sovittiin.
Mopo-Ukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ukko »

Kannattaa ostaa suomesta esim JepJep,H-Sunrise...Saa kilvissä suoraan ilman mitään kiemuroita.Tullin sivuilta löytyy taulukoita toteutuneista veroista.Niistä saa suuntia siihen mitä kannattaa maksaa jos itse hakee pyörän Saksasta.Yllättävän paljon tulee kuitenkin kuluja,toisaalta matkailu avartaa.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Ja jos paskan myivät, on Suomessa helvetisti helpompaa valittaa kun Guntterille...

Se hinta saksassa ei kaikkee kerro, ne kulut kyl lisää sen melkein samaan kun Jepjep ja H-Sunrise pääsee, ei pojille siitä liikaa katetta jää, mutta volyymi korvaa vähän.

Sitäpaitsi melkein kaikki mun tapaamat guntterimopot on aika mauttomiks customoituja tai sit muutenvaan tingeltangelilla lastattuja. Ainakin mun makuun... Osta joku sellanen jos löydät siistin ALKUPERÄISEN niin multa saat halvalla valukotkaparven siihen pultattavaks, just oon repimässä guntterin "customointeja" pois...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Dick
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dick »

Ei itsellä kyllä edes käynyt mielessä lähteä Saksanmaalle pyörää kaivelemaan, Hämeenlinnasta H-Sunriselta olen pyöräni (2) hakenut, homma toiminut loistavasti, valikoimaa löytyy joka makuun...peruspyörää ja vähän erikoisempaakin....suosittelen
akrapu

Samaa mieltä...

Viesti Kirjoittaja akrapu »

...edellisten kirjoittajien kanssa. Tänä päivänä ei juuri kannata lähteä Saksan maalle hakemaan (perus)HD:ta. Edellämainituilta kauppiailta niitä saa kohtuu hintaan.
Lautta- ja lentoyhtiöiden sivuilta voi jokainen laskeskella matkakuluja ja tullin sivuilta löytyy taulukoita verojen _arviointiin_: http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenki ... /index.jsp

Entäs sitten, kun olet paikan päällä ja jostain syystä laite ei livenä nähtynä miellytäkään. Tietysti jos ottaa matka elämyksen kannalta, niin mikäs siinä sitten.

Ja aina on mahdollisuus tehdä kaupat 'sokkona' pelkkien nettikuvien ja puhelinsoittojen perusteella. Rekkafirmat tuovat fillarin Suomeen kohtuuhinnalla. Tässä on tietysti riskinsä, mutta ko. tavalla yhden fillarin Saksasta ostaneena voin sanoa, että onnistuu se näinkin. Minulla kävi ehkä tuuri 8) . Ostin liikeestä, en yksityiseltä. (No ruotsista ostin sitten toisen laitteen samalla tavalla yksityiseltä :oops: :oops: . Hyvin meni kaupat silloinkin.... 8) )
sleddog

Viesti Kirjoittaja sleddog »

ASJo kirjoitti:Ei itsellä kyllä edes käynyt mielessä lähteä Saksanmaalle pyörää kaivelemaan, Hämeenlinnasta H-Sunriselta olen pyöräni (2) hakenut, homma toiminut loistavasti, valikoimaa löytyy joka makuun...peruspyörää ja vähän erikoisempaakin....suosittelen
Juu..Sunriselta munkin fillarit (2 kpl.) on, eikä ole valittamista ollut...kaikki on toiminut moitteetta...
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

...mä JepJepiltä. Suosittelen

CF

TAI jos haluat itse hakea, hae Ruotsista :) Ole ttarkkana runko yms. hässäköiden kanssa. Yhden jaappani kopterin oon hakenu ja lisää haen kyllä Ruottista.

www.blocket.se
Shovel Kopteri ja Buell S1
Jupi

Viesti Kirjoittaja Jupi »

Choppers_forever kirjoitti:...mä JepJepiltä. Suosittelen

CF

TAI jos haluat itse hakea, hae Ruotsista :) Ole ttarkkana runko yms. hässäköiden kanssa. Yhden jaappani kopterin oon hakenu ja lisää haen kyllä Ruottista.

www.blocket.se
paljonkos pitää laittaa rosenttuaalisesti euroja ruattin hintoihi? :wink:
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

www.forex.fi ja antaa ammattilaisten laskea

;)

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Vastaa Viestiin