Niksinurkka
Niksinurkka
Johan poksahti. Pitimäs jotenkin yltää puhdistamaan melkolailla maatunutta kökköä räystäyskouruista. Ulottuvuus katon reunan alle katolta käsin huono (korkea mökki, tikkaat ei yllä räystäälle). No eikä mitä, kuormaliinasta lumiesteisiin turvanaru, rohkea noja ja Softailin strutseilla (ylijäämät, ei sentään pyörästä irroitettu) räystäskourua koukkimaan! Kuin varta vasten hommaan tehty. Voi valita oikean ja vasemman käden otteeseen sopivasti jomman kumman strutsin. Lisäksi strutsilla näytti olevan hyvä kaapaista tiilikatosta sammale irti.
Näin toimii K-kauppaväki.
Näin toimii K-kauppaväki.
- Sporttiboy
- Viesti:
Meinaa mennä jo ohi alkuperäisen aiheen, mutta menköön.Sporttiboy kirjoitti:Suorilla putkilla toi maamoottori on helvatan hyvä lehtipuhallin (sekin maailman turhin vempain)
Olin lehtipuhaltimesta ennen samaa mieltä, kunnes ostin itselle kyseisen vehkeen (halvalla kun sain). Aivan ehdoton peli, etenkin kun piha päällystetty sepelillä. Toimii yllättävän hyvin myös nurmikolla. Ainut haitta meteli, mutta sehän ei haittaa kuin naapuria
- -bluesmobike-
Kun kerran ohi lähti menemään niin antaa mennä sitten...
Ainoa järkevä mihin lehtipuhallinta oon ite käyttäny on sellainen että irrotetaan putki ja käytetään fööninä mopon pesuoperaation jälkeen
Hiukkasen äänekkäämpi kuin säämiskä mut toimii 
Ainoa järkevä mihin lehtipuhallinta oon ite käyttäny on sellainen että irrotetaan putki ja käytetään fööninä mopon pesuoperaation jälkeen
"It's a hundred and six miles to Chicago. We've got a full tank of gas. Half a pack of cigarrettes. It's dark and we're wearing sunglasses..."
niksi
Kaverin pyynnöstä torjuimme joskus Jawalla myyriä. Toinen pakoputki puutapilla tukkoon ja toisesta letku myyrän käytävään. Voimakkaasti kaasutettiin ja kohta alkoi sinistä savua alkoi tulla laajalta alueelta nurmikon läpi.
Myyrät lähti.
Myyrät lähti.
Re: niksi
Maamuurahaisten karkoitukseen samantyyppinen kikka:Pertti kirjoitti:Kaverin pyynnöstä torjuimme joskus Jawalla myyriä. Toinen pakoputki puutapilla tukkoon ja toisesta letku myyrän käytävään. Voimakkaasti kaasutettiin ja kohta alkoi sinistä savua alkoi tulla laajalta alueelta nurmikon läpi.
Myyrät lähti.
Reikään hiilivetyjä ja tulta perään.
Jumpe
myyrät
Epäile vaan, Jasu T, mutta konsti toimi. Teilläpäin on runsaasti torjuntakalustoa,kokeilkaa. Perhana, patentti pitäisi hakea ja Eu-tukea.
TUUN KIMPPAAN
Pertti:

Hei mä tuun kimppaan. EU-herrat on rahottanut hullumpiakin ideoita. Tehdään siitä viiden vuoden kehitysprojekti ja pyydetään tukea 1.612.453,22 euroa. Mulla olis hyvä Jawa heittää peliin mukaan.patentti pitäisi hakea ja Eu-tukea
Re: myyrät
Ei,en epäile tuon toimivuutta hetkeäkään, on vaan sellainen Ankasta löytyvän Method Brutalen tyyppinen ratkaisu. Hienoa että joku uskaltaa tuollaisia kirjoittaa ja vielä ihan tosissaan nykyisenä viherpiipertäjien aikakautena!!!Pertti kirjoitti:Epäile vaan, Jasu T, mutta konsti toimi. Teilläpäin on runsaasti torjuntakalustoa,kokeilkaa.
IC:n kaksitantiparfyymia haistelleena, varmasti on tehokasta. Rieskaltakin voisi kysellä tästä kommentteja, jotain muistaakseni mainitsi asiasta ajettuaan erään lenkin perässäni... Eikä mulla ollu sillon ku jotain 5-7% öljyseokset, bensan sisältäessä jonkin verran (10-25%) dieseliä...
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta!