Onnitteluja uudelle HD harrastajalle

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Sixdays

Osta Jawa

Viesti Kirjoittaja Sixdays »

Osta Jawa siinon munaa! :!:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Katos täti, se on nyt vaan niin et tää on HD Club Finlandin nettisaitti ja me digataan Harrikoita :idea: Varmaan monet diggaa V-maxeja, ei siinä mitään, mut niitä voi kehua jossain muualla.
Me käsitellään täällä Harrikoita ja biker-lifestyleä koskevia asioita - eikä mitään kiinapyörien filosofiaa (onko sitä?? :twisted: ).
Et silleen.........kiitos ja anteeks :wink:
Sporttiboy
Viesti:

Jawa on pop

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mä ajelin muutaman vuoden vanhalla Jawalla ennenkuin siirryin pitkälliseen haaveeseen eli Milwaukeen rautaan.

Ainoo isompi muutos oli että tahteja on enemmän ja pytyt on eri asennossa, nyrkit oli jatkuvasti rasvassa Jawankin kanssa...

Kyllä mä silti mieluummin tällä
tti

Viesti Kirjoittaja tti »

Vieras kirjoitti:Katos täti, se on nyt vaan niin et tää on HD Club Finlandin nettisaitti ja me digataan Harrikoita :idea: Varmaan monet diggaa V-maxeja, ei siinä mitään, mut niitä voi kehua jossain muualla.
Me käsitellään täällä Harrikoita ja biker-lifestyleä koskevia asioita :
Päivää Vieras,
Olen kyllä tietoinen, että tämä on hooreeseeähvän saitti, siksi en kiinapyöriä keskusteluun ensimmäisenä tuonutkaan, jos et sattunut huomaamaan? Niitä muunmerkkisiä pyöriä voi muuten myös _haukkua_ jossain muualla, yllätys yllätys :twisted: . Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että kiinapyörät sinänsä kuuluvat jollekin toiselle voorumille, mutta tästä "biker-lifestylestä" meillä lienee hieman erilainen käsitys. Ei kait se sentään niin ole, että jos ajat hoodeellä, olet automaattisesti paikkeri, jos jollain muulla, et ole :?: Tai mitä fanaattisempi hoodeeukko/akka olet, sitä paikkerimpi olet :?: No, kyllähän maailmaan mielipiteitä ja erilaisia filosofioita mahtuu, tai ainakin pitäisi, minun ei ole sen "oikeampi" kuin kenenkään muunkaan, just my 2cent´s worth :). Ajelkoon kukin millä haluaa toisten erilaisia valintoja väheksymättä, eiks se erilaisuus ole ihan hyvä juttu?

Ystävällisin terveisin,
täti (jolla muuten on munat....sarjoissa, ehhehe :mrgreen:)
nikkeee

sillain

Viesti Kirjoittaja nikkeee »

Sitä mä vaan etku mulle ei vieläkään selvinny et mikä ihmeen v-max.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Se on se jamahan V4 moottorilla varustettu lievästi customin oloinen mutta änempi luonteeltaan sellainen brutaali rähinämopo...

Ei sillai sytytä meitä sofistikoituneita ja hiljaa jalat edellä ajavia... Siinä on liikaa tehoa jo vakiona ja sitä ei tarvii niin paljoo roplata paitsi jos virittää liikaa.
Riku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riku. »

Pyörä ku pyörä, ne on rok! Merkkejä on monia, mut oikeita ei oo ku kaks!
Onnea uudelle pyörälle!!! HDn kanssa tulee niin jotenkin sinuiksi. Ainakin vanhempien pyörien kanssa... Ne vaati ennemmän ku tyttöystävä! Kivoja..! :D
Ei tämä tästä!
nikkkee

no nyt selvis

Viesti Kirjoittaja nikkkee »

No nyt selkis (kiinapyörä), sehän on niitä vehkeitä mille suomen kuningaskunta vai mikä tää on järjestänny tälle ajokaudelle ilmasen parkkipaikan...meinaan itämeren.
Vieras

Re: joo joo

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ilkimys kirjoitti:Kokeiles joskus V-RODIA!
Samaa mieltä :D . Minä se olen jo ½-vuotta ajellut V-Rodilla ja onpa melko passeli pyörä meikäläiselle.
zeussi

Re: Onnitteluja uudelle HD harrastajalle

Viesti Kirjoittaja zeussi »

HeritageSoftailClassic kirjoitti:Tänään se varmistui, Yamaha lähti maailmalle ja tilalle tulee HD FLSTC -92 ajettu 21600km ja on oikea helmi kunnoltaan. :lol:
kylläpä taas mopo karkas 8O yllä siis alkup. aihe ja teksti...
mutta ei se mitään, onnea vaan uudelle flstc omistajalle :wink:
Vastaa Viestiin