Que pasa tio?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

[quote="Sporttiboy"
Sportti on hyvä pyörä, ajettiin sitä sitten jalat edessä tai "väärinpäin" (anteeks Masa...). Kiva käsitellä ja kulkee ihan riittävästi. Mulla on vieläkin ikävä :([/quote]

Eehhehee... kyllähän niin on asia, että yli 90% sporttikuskeista ajaa sitä oikeesti "väärin päin", eli jalat edellä, ja sehän on sporttipyörän väärinkäyttöä. Se on kilpuri eikä mikään keinutuoli tai baby-bigtwin. Siis rearsetit kehiin ja sukkulana baanalle!

Muuten ihan anekdoottina yks möhkökawamies kysyi kesällä multa Sompasaaren valoissa, että "mikä v..tun vehje toi on, millä sä äsken mut hapatit?"
No siihen mä, että: " ei kannata liikaa tuijottaa merkkiin - keskittyisit noihin valoihin!" Ai että oli hauskaa, ja samoissa kuvioissa oon ollut ennekin :twisted: :twisted:
Masa

Ja tarkennuksena, että se möhkökuski jäi tsiigaan mun prätkää, kun mä jo lähdin. Ei ne heposet yksin, vaan myös se reaktionopeus :mrgreen:
Viimeksi muokannut Masa, 08:47 09.11.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pahapekka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pahapekka »

Se pyora on paras mihin isket katseesi ja tunnet etta SE on TASSA.
Sitten ostat service manuaalin ja pidat sita ilta/vessa lukemisena....
Buelltaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Buelltaja »

Masa toihan vaikutti provokatiiviselta haasteelta.
Ensi kesänä X1/trumppa viivalle :twisted:
Masa

Buelltaja kirjoitti:Masa toihan vaikutti provokatiiviselta haasteelta.
Ensi kesänä X1/trumppa viivalle :twisted:
Ehheh, kiitos tarjouksesta Buelltaja. Voishan sitä vaikka kokeilla :mrgreen: :mrgreen:, vai pitäisköhän mun ihan suosiolla laittaa tähän: :oops: :oops:
Buelltaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Buelltaja »

Joo,mitäpä me vanhukset enään repimään,ja vielä kun toi perhanan teho/painosuhdekkin on ihan viturallaan :D Keulii tai sutii :P :P :twisted:
Masa

Jos en ihan väärin muista, niin X1:tä tyypätessäni se keuli vielä kolmosellakin :wink: Asiasta yhdeksänteen: Hämeenlinnan liikkeeseen on äskettäin ilmestynyt tuttu exä 8O
Pera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

Masa kirjoitti:[quote="Sporttiboy"
Sportti on hyvä pyörä, ajettiin sitä sitten jalat edessä tai "väärinpäin" (anteeks Masa...). Kiva käsitellä ja kulkee ihan riittävästi. Mulla on vieläkin ikävä :(
Eehhehee... kyllähän niin on asia, että yli 90% sporttikuskeista ajaa sitä oikeesti "väärin päin", eli jalat edellä, ja sehän on sporttipyörän väärinkäyttöä. Se on kilpuri eikä mikään keinutuoli tai baby-bigtwin. Siis rearsetit kehiin ja sukkulana baanalle!

Muuten ihan anekdoottina yks möhkökawamies kysyi kesällä multa Sompasaaren valoissa, että "mikä v..tun vehje toi on, millä sä äsken mut hapatit?"
No siihen mä, että: " ei kannata liikaa tuijottaa merkkiin - keskittyisit noihin valoihin!" Ai että oli hauskaa, ja samoissa kuvioissa oon ollut ennekin :twisted: :twisted:[/quote]

Vaikutus Kawakuskiin on vielä yllättävämpi, kun Harrikka on sitä 'jalat edellä' -osastoa. Lammas suden vaatteissa.
Tulikettu
Viesti:

Re: Que pasa tio?

Viesti Kirjoittaja Tulikettu »

Pues nada estoy muy bien :D
johanniina kirjoitti:
ps.mitä tärkeetä huomioida pyörää ostettaessa?
Väri tietty :wink:

ei vaan oikeesti, sportti oli ainakin ittelleni aika pop ekaksi pyöräksi. suosittelen myös asiantuntijan ottamista mukaan ostoksille, ja jos sulla ei ole korjausmiestä omasta takaa tai ylipaksua lompakkoa, niin osta suht uusi pyörä. ja valmiiksi oman näköinen.

>Kettu<
Wave

Viesti Kirjoittaja Wave »

Täysin samaa mieltä edellisen kanssa! Paras vaihtoehto prätkäharrastuksen aloittamiseen on uusi tai uudehko pyörä, etenkin jos kokemusta korjaamisesta ei ole, pääsee keskittymään siihen ajamiseen enemmän. Uudessa on vielä takuukin jota harvassa käytetyssä on. Ajan myötä se tekniikkakin tulee tutummaksi kuitenkin. Sitten, jos ei ole ennestään kokemusta prätkistä, niin kannattaa kokeilla useampaakin merkkiä, onpahan ainakin mihin verrata ennen lopullista päätöstä. Olen myös huomannut että varsinkin naisia huolettaa se istumakorkeus, en itsekkään ole mikään koripalloilija, mutten tunne sanaa liian korkea istumakorkeus, ei ole tullut sellaista vastaan, tähän mennessä on riittänyt että saa toisen jalan maahan...
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Tulikettu kirjoitti: suosittelen myös asiantuntijan ottamista mukaan ostoksille, ja jos sulla ei ole korjausmiestä omasta takaa tai ylipaksua lompakkoa, niin osta suht uusi pyörä. ja valmiiksi oman näköinen.

>Kettu<
Mikä tahansa "asiantuntija" ei riitä HD kauppoja tehdessä jos aloitetaan "pilkulleen" tekeminen vaan sellainen kaveri jolla on tai on hiljattain ollut vastaava pyörä jota ollaan hankkimassa.
Eikä ne vanhemmat pyörät mitään "täyspaskoja" ole kaikki riippuu siitä miten ne on pidetty, eli perinteisellä korjataan vasta kun menee rikki menetelmällä ei pyörää tulisi kenenkään pitää. Säännöllinen (ohjeiden mukainen) huolto takaa huolettomat kilometrit.
Toki uudemmassa ja vähemmän ajetussa on todennäkösemmin vähemmän murheita, päinvastaisia tapauksiakin on tiedossa :D
Rohkeasti vain kokeilemaan kauppoihin, ensin vaikka ripsiristeilylle kyselemään muilta tytöiltä heidän kokemuksiaan...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
nippe

Viesti Kirjoittaja nippe »

Sen muutaman mopon mitä meikäläinen on ostannu nii oon ostannu just sellasen mikä tuntuu ja näyttää hyvältä, tietenkin se rajoituksena mitä hillopussi myöten antaa, jos oisin ostannu asiantuntijoitten ja mopoilijoitten kokemuksella nii mun ois pitänny ostaa kaikki mahdolliset mallit, niillä kun on nähkääs kaikilla just ja ainoastaan se paras mopo.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Sepixlh kirjoitti:Mikä tahansa "asiantuntija" ei riitä HD kauppoja tehdessä jos aloitetaan "pilkulleen" tekeminen vaan sellainen kaveri jolla on tai on hiljattain ollut vastaava pyörä jota ollaan hankkimassa.
Tätä mä niinkuin tarkoitin. Jos haluaa Sportin, on hyvä ottaa Sporttikuski mukaan jos ei ole ihan varma itsestään (ei en tarjoo itseeni, sylettää vielä senverran...). Ja mielellään sellainen kaveri joka tuntee just sen aikakauden vehkeet, itse en vois kuvitella lähteväni Rautista puntaroimaan kuin itselleni :lol:
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin