BIKERS for VETERANS ry:n TIEDOITUS !

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

jyristys kirjoitti:
Masa kirjoitti:Sama periaate mulla on veteraanien tukemisessa: laitan roponi purkkiin, mutta en sitä tekoa halua mitenkään tuoda julki.
Niin kukas tätä foorumia lukis.. :twisted:
Niiin, tarkka havaitsija huomaisi, että kerroin vain tavastani toimia, en varsinaisista teoista. Eihän tuossa mitään ihmeellistä ja kunnioitettavaa ole. Mikähän hymiö tähän sulle nyt pitäisi heittää - vaikee päättää, joten :D :) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :mrgreen:
pete

Viesti Kirjoittaja pete »

Onpahan oikeestaan aivan se ja sama kuka tukee ja kannattaa mitäkin, mutta kunhan nyt muistaa edes ajoittain avata kukkaroaan lapsille, joissa on meidän tulevaisuus, ja veteraaneille, joita saamme kiittää niin paljosta.
my home is where my brothers are
Pertti
Viesti:

paita

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Mun mielestä viralliset paidat, lippupaita taitaa olla jo kolmas versio, ovat olleet todella tehokas keino herättää ihmisiä.
Ainakin minulta ovat monet ventovieraat, siviilisäädystä riippumatta, tulleet kysymään päällä olevasta paidasta. Selitettyäni mikä se on, olenkin seuraavaksi saanut neuvoa ostopaikan.
Kukaan ei ole asettanut kyseenalaiseksi keräystä, eikä myöskään sen kohdetta.
Paita-ideaa on yleisesti pidetty tosi onnistuneena ja sen on todettu erittäin tehokkaasti mainostavan itseään.
Toivottavasti SuomiPojat Tallinnassa hoitavat piraattipaidat pois myynnistä, ettei tarvitse meillä alkaa todistelemaan keräyksen aitoutta.
Vaikka niinhän se aina tahtoo olla, että aina joku jossain kusee kiukaalle.
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Ei mullakaan sitä paitaa ole.[/quote]

Mulla on. Ostin Himokselta vai oliko se nyt Homokselta. :lol: Sorry.
Jos pikkujouluristeilelly lähden, niin paita päälle Tallinnan satamassa ja sitten käymään moikkaamassa näitä kopiomyyjiä. Ja sitten juhlimaan.
Vastaa Viestiin