BIKERS for VETERANS ry:n TIEDOITUS !

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

supo
Viesti:

BIKERS for VETERANS ry:n TIEDOITUS !

Viesti Kirjoittaja supo »

Nyt se on sitten totta. Tallinnassa, ainakin Merenkeskus kauppakeskuksessa on myytävänä piraattikopioita Bikers for Veterans ry:n Kiitos-paidoista.
Paidat eivät ole Fruit & Loom laatua ja painojälki on alkuperäistä selvästi
huonompi. Hintaa on vastaavasti 10 - 20? enemmän kun originaalissa.
Informoikaa Tallinnassa matkaavia tuttujanne etteivät sorru kopioihin.

MUISTUTUS !
Originaali paitoja EI VOI ostaa mistään muualta kun BfV ry clubiin kuuluvilta henkilöiltä ja kerhoilta, sekä BfV ry:n valtuuttamilta liikkeiltä.
Katso www.bikersforveterans.fi

VAROKAA KOPIOITA !

terveisin Supo
Bikers for Veterans ry:n hallituksen jäsen
Viimeksi muokannut supo, 23:43 29.10.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Sietäisivät hävetä! Eikös viime keräyksestä osa mennyt "suomipoikien" hyväksi?

Sinänsä kyllä surkuhupaisaa että piraatti maksaa enemmän kuin aito ja alkuperäinen... Kertonee jotain alkuperäisten tuotteiden tulojakaumasta...
pete

Viesti Kirjoittaja pete »

Postasin asian tiedoksi customhenkiselle keskustelufoorumille, siellä noita nykyisiä ja tulevia asiakkaita luuraa :) Siis tuolleen laitoin: http://teamcustom.org/forum/viewtopic.php?t=526
my home is where my brothers are
Tulikettu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tulikettu »

Bongasin paitoja myös Satamarketista, 20e/kpl. Todella törkeetä! Toivottavasti kukaan ei ole niin nuija, että ostaa :evil:

Voiko tuolle asialle tehdä mitään?

>Kettu<
T for Texas

Viesti Kirjoittaja T for Texas »

Pääkaupunkiseudun hemmot vois koota karvanaamalähetystön, pitää pikkujouluristeilyn Tallinnaan ja käydä tekemässä tarjouksen josta ei voi kieltäytyä...

Muistakaa se hevosenpää! :twisted: :twisted: :twisted:

-T-
- Back to the roots of Vintage American mc-racing -
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Voi Perse...

Ja ihan varmaan Tallinnan ryssät asialla. Ne haluu palan leipää veteraanien suusta... Perkele. :twisted:

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
<<Hapa>>
Viesti:

Viesti Kirjoittaja <<Hapa>> »

Ilmoittaudun "Lähetystön" palvelukseen. :evil:
-Kotona ja matkoilla-
kille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kille »

Vittumainen juttu. :evil: Mutta luulen että siellä taustalla häärää vielä vähän kovempia karvanaamoja, joilla on mutkat taskussa.
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Joo, rosvot kiinni! Mun mielestäni paras tapa tukea sotaveteraaneja on pudottaa rahat lippaisiin, joiden kanssa varusmiehet kiertää kulmilla aina, kun kampanja on päällä. Menee raha aina oikeaan kohteeseen - ei siihen mitää paitoja tarvita, kun tärkeä asia on kuitenkin se pointti. Sama juttu verenluovutuksessa - hyvä mieli tulee siitä teosta.
hemuli
Viesti:

Masa kirjoitti:...ei siihen mitää paitoja tarvita, kun tärkeä asia on kuitenkin se pointti...
Mutta et voi Masa väittää etteikö tämä paitakampanja olisi vaatimaansa henkilöstö- ja työmäärään nähden varsin kustannustehokas? Lisäksi paita on vielä hienokin...
Masa

hemuli kirjoitti:
Masa kirjoitti:...ei siihen mitää paitoja tarvita, kun tärkeä asia on kuitenkin se pointti...
Mutta et voi Masa väittää etteikö tämä paitakampanja olisi vaatimaansa henkilöstö- ja työmäärään nähden varsin kustannustehokas? Lisäksi paita on vielä hienokin...
Hepskukkuu Hemuli hyvä , enhän mä ole mitään väittänytkään, esitin vain oman näkemykseni. Paitakampanja oli hyvä ja se toimi kuten pitikin ja paitakin on ihan hieno.

Puhuin vain yksilötasolla - mulla on oma tapani toimia: kun luovutan verta ja valkohiutaleita (teen tätä leukemiapotilaille, kun kutsu kuuluu), en laita sydänpinssiä rintaan. Sama periaate mulla on veteraanien tukemisessa: laitan roponi purkkiin, mutta en sitä tekoa halua mitenkään tuoda julki.
Kuten jo aiemmin heitin, mulle riittää se auttamisesta saatu hyvä fiilis. Ja tietty ne pullakahvit SPR:ssä :wink: Ja meitä on tuhansia. Joskus olis varmaan ihan terveellistä pitää turpansa kiinni - ja tän mä sanoin itselleni :?
hemuli
Viesti:

Jokaisen tapa auttaa on hyvä kunhan apu menee oikeaan osoitteeseen. Mutta tuollainen näkyvä kampanja saa mukaansa paljon sellaisiakin ihmisiä jotka eivät muuten osallistuisi mihinkään yhteiseen hyväntekemiseen.

Ei mullakaan sitä paitaa ole.
Masa

Totta puhut, kaikki apu on tarpeen ja yhtä tärkeää. Onhan toi paitakeräys saanut aika mukavasti myös positiivista medianäkyvyyttä.

Tuli mieleen, että oliskohan etelän piraattipojille sattunut ihan vaan työtapaturma. Ovat menneet kopioimaan isänmaallisaiheisen SuomiT-paidan tietämättä, mikä idea sen taustalla on 8O Mutta se poro, joka tollaisen paidan sitten Mustamäen torilta ostaa on aika nolo tyyppi :evil:
Masa

hemuli kirjoitti: Ei mullakaan sitä paitaa ole.
Eheh, ystävä hyvä, sullahan on jo muutenkin karderoobi täynnä hienoja hulahula-Hawai-paitoja :mrgreen: :lol:
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Masa kirjoitti:Sama periaate mulla on veteraanien tukemisessa: laitan roponi purkkiin, mutta en sitä tekoa halua mitenkään tuoda julki.
Niin kukas tätä foorumia lukis.. :twisted:
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Vastaa Viestiin