NÄYTTELY..
-
Hot Rodders S:joki
NÄYTTELY..
Seinäjoki Areenassa järjestetään 17.-18.05.2003 amerikanauto- ja pyöränäyttely sekä hifi/tuning messut.Innokkaita näytteille tuojia kaivattais lisää.
Jos on halukkuutta tuoda pyörää näytille niin kuvia voi lähettää e-mail autofix@nic.fi tai soittaa 0400-661809 Pasi.Kuvia viimevuoden näyttelystä löytyy
www.hotrodders-sjk.net
-
Vieras
Ehkä Suomessa vaan on turhan korkea kynnys viedä omaa pyörää näyttelyyn.. Kuten mopedisti toteaa "mä ainakin veisin omani _jos se kelpais_ näytille".
Ehkä näyttelyjen järjestäjät voisivat madaltaa kynnystä esim. perustamalla "käyttökustom"-luokan, johon voisi viedä näitä tavalllisen tallaajan pelejä. Itse asiassa itseäni kiinnostaisikin enemmän nähdä (varsinkin uudempia) laitettuja käyttöpyöriä kuin näyttelyvehkeitä, sillä noista käyttöpyöristä usein huomaa yksityiskohtia, joita voi sitten soveltaa oman mopedin rakentelussa. Näyttävimmissä näyttelyvehkeissä kun on se vika, että ne on usein rakennettu liian pitkälle tavallisen tallaajan näkövinkkelistä. Esim. jäykkä runko on kliini ja kiva katsoa, mutta enpä sitä voi evooni vaihtaa ja aina pitää lisäksi muistaa mahdollisuus saada kannustusmaksu 50%:n jälkeen.
Ehkä näyttelyjen järjestäjät voisivat madaltaa kynnystä esim. perustamalla "käyttökustom"-luokan, johon voisi viedä näitä tavalllisen tallaajan pelejä. Itse asiassa itseäni kiinnostaisikin enemmän nähdä (varsinkin uudempia) laitettuja käyttöpyöriä kuin näyttelyvehkeitä, sillä noista käyttöpyöristä usein huomaa yksityiskohtia, joita voi sitten soveltaa oman mopedin rakentelussa. Näyttävimmissä näyttelyvehkeissä kun on se vika, että ne on usein rakennettu liian pitkälle tavallisen tallaajan näkövinkkelistä. Esim. jäykkä runko on kliini ja kiva katsoa, mutta enpä sitä voi evooni vaihtaa ja aina pitää lisäksi muistaa mahdollisuus saada kannustusmaksu 50%:n jälkeen.
-
Hot Rodders S-joki
Kerrottakoon että meidän näyttelyssä ei ole eri luokkia vaan yleisö saa valita mielestään parhaan pyörän sekä auton. Näin ei kukaan pääse sanomaan että raati oli puolueellinen. Meillä ei ole sen suurempaa kynnystä tuoda pyörää,oli se sitten käyttö-/näyttöcustom kaikki ne on hienoja.
Ei muuta kun lähettäkää kuvia niin saadaan kunnon näyttely aikaiseksi pohjanmaallekin. 
-
Hot Rodders S-joki