Jep. Samaa mieltä.jyristys kirjoitti:Ymmärsit nyt hiukan väärin, ilmaisulla "kunnon bomberit" ei toki ollut tarkoitus kehua heitä.Supermoto on siis heille halvempi korjata kuin muu mopo.
Nettomaksajan osassa ovat kaikki, jotka pysyvät pystyssä.
Jos vakuutuksen hinta määräytyy kuutiotilavuuden mukaan, maksajina ovat edelleen customit, ryhtipyörät ja veteraanit. Ei voi sille mitään että suurin osa muovikuulista on tehokkaita.pete kirjoitti:liikennevakuutus "halpa", ja hintaan vaikuttaa sekä kuutiotilavuus että arvo
- liikennevakuutukset henkilökohtaisia, eli jos yhdellä henkilöllä vakuutettuna useita moottoriajoneuvoja, niin hinta alhaisempi, koska ajaa voi vain yhtä kerrallaan
- hintaa nostaa, jos perheessä alle 25v kuljettajia noille vakuutuksenottajan vakuuttamille kulkuneuvoille
- kasko "kallis", tyyliin 20% uuden vastaavan hankintahinnasta/vuosi, eli omat mokat maksat itse tai sitten maksat kallista kaskoa
Millä sen ajoneuvon arvon määrittelet, jos puhutaan vähänkin vanhemmasta ja erikoisemmasta. Vaikka ei nyt olisi edes museoajoneuvokaan. Onhan tuo nähty kun ajoneuvo on mennyt lunastukseen.
Perheessä 25 vuotias. Ikärasismia(ko)? Kokematon voi olla kuljettaja nelikymppisenäkin, kun ensimmäisen bomberinsa ostaa. Toisaalta voi olla kokenut kuski jo kakskymppisenä. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi moottoriurheilun nuoret harrastajat.
Oma mielipiteeni on että jollain tavalla sen tehopainosuhteen olisi hyvä näkyä. Esim. allekirjoittaneen kahdella ajopelillä ei kummallakaan käytännössä ajella yli kahdeksaakymppiä. Toinen museossa, toinen ei. Mielipiteet ovat tietenkin niinkuin se eräs reikä tuolla takalistossa; jokaisella omansa. Ja tietenkin se kaikille suotakoon
