Hyvää Huomenta, naapuri!!
-
honey
Hyvää Huomenta, naapuri!!
Se oli klo 12 viime yönä..kun vakuutukseni astui voimaan! Bussilla talllilta hakemaan Rakas Härvelini.. WAU, vihdoin pääsin ajamaan!! OIi makeeta!
KotipihaIIe parkkiin ja eiku odottamaan aamua, ja duuniin Iähtöä!
Hyvin nukutun yön jäIkeen...innoissaan työmatkaIIe - ei enää bussiIIa!
Motska käynnistyi hyvin, vaikka oikin pakkasta. Upeaa soundia..
Kamat runkoon kiinni, ja vaImiina menoon.
KAS. Naapurihan se sieIIä aidan takana!
Joo, kohteIiaasti sammutin koneen sen miehen huudon ajaksi..jotta paremmin kuuIisin hänen murheistaan.
Me oItiin Suuri O N G E L M A häneIIe!!! Me, ja meidän törkeän häiritsevät ÄÄNET..!!!!
Äijä toivotti tällä tavalla meille Oikein Hyvää Huomenta, ja Mukavaa Ajokauden alkua!!
Well. Sorry, Naapuri. Olen köyhä - pakko käydä töissä - huonot eli aikaiset ja myöhäiset työajat - SORRY!
Ja....Ajokausi kestää ainakin seuraavat PUOLI VUOTTA!
Hässäkästä seurasi se, että HD.ni ei enää koskaan käynnistynyt.....ja myöhästyin duunista!
Nim. Mennään bussilla
KotipihaIIe parkkiin ja eiku odottamaan aamua, ja duuniin Iähtöä!
Hyvin nukutun yön jäIkeen...innoissaan työmatkaIIe - ei enää bussiIIa!
Motska käynnistyi hyvin, vaikka oikin pakkasta. Upeaa soundia..
Kamat runkoon kiinni, ja vaImiina menoon.
KAS. Naapurihan se sieIIä aidan takana!
Joo, kohteIiaasti sammutin koneen sen miehen huudon ajaksi..jotta paremmin kuuIisin hänen murheistaan.
Me oItiin Suuri O N G E L M A häneIIe!!! Me, ja meidän törkeän häiritsevät ÄÄNET..!!!!
Äijä toivotti tällä tavalla meille Oikein Hyvää Huomenta, ja Mukavaa Ajokauden alkua!!
Well. Sorry, Naapuri. Olen köyhä - pakko käydä töissä - huonot eli aikaiset ja myöhäiset työajat - SORRY!
Ja....Ajokausi kestää ainakin seuraavat PUOLI VUOTTA!
Hässäkästä seurasi se, että HD.ni ei enää koskaan käynnistynyt.....ja myöhästyin duunista!
Nim. Mennään bussilla
-
Vieras
Ens kerran näytä sille naapurille keskarii, käy lyömässä turpaan, tai kouluta muuten. (Tapa kissa/koira, kerro että sun "kaverit" tietää missä se on duunissa tms. Eiköhän vittuilu lopu)
Jotkut on niin saatanan ahdasmielisiä.
Onnex mun naapurit on vaan tyytyväisiä kun niitten ei tartte kesäsin käyttää herätyskelloa.
Jotkut on niin saatanan ahdasmielisiä.
Onnex mun naapurit on vaan tyytyväisiä kun niitten ei tartte kesäsin käyttää herätyskelloa.
-
Ilkimys
pelkkää kateutta
Anna sille naapurille pari Harrika-lehteä, neliväriesitteitä yms. sälää. ja vaikka tarra. Toivota joka aamu HYVÄÄ huomenta - huutamalla että kuulee jytinän yli. Hymyile aina aurinkoisesti ja vilkuta mennen tullen. Ja kehu vielä sen muija niin saat nähdä, että äijää ei tänä kesänä näy. 
-
jk
Ompa harmi että ajokausi alkoi noin. Ehkä on kuitenkin parempi vaan hymyillä ja toivottaa hyvät huomenet ja yrittää olla välittämättä sen kummemmin, näitä tyyppejä riittää. Joskus on mukava tuntea ylemmyyttä tollasia kateellisia/muuten kusipäisiä idiootteja kohtaan. Kyllähän se tietty rassaa mieltä jos naapuri on noinkin ahdasmielinen, tollasten tyyppien toilailuista kun ei koskaan tiedä.
Mutta jos ei keskustelu auta niin paras yrittää unohtaa koko tyyppi. Ei ainakaan kannata alentua samalle tasolle ja ruveta riiteleen tai uhkaileen. Tai siis jokainen tavallaan, saattaa se tiukka sanallinen hyökkäyskin saada tyypin hiljaseks, mutta saattaa myös pahentaa tilannetta. Jättäkää nyt ainakin kotieläimet rauhaan, luultavasti ne kärsii ihan tarpeeks omistajastaan jos tollasella tyypillä sattuu kotieläimiä olemaan.
No, ajokautta on kuitenkin se kuus kuukautta jäljellä. Kiinnostaa muakin että missä päin suamee tänään olis päässy fillarilla duuniin?
Mutta jos ei keskustelu auta niin paras yrittää unohtaa koko tyyppi. Ei ainakaan kannata alentua samalle tasolle ja ruveta riiteleen tai uhkaileen. Tai siis jokainen tavallaan, saattaa se tiukka sanallinen hyökkäyskin saada tyypin hiljaseks, mutta saattaa myös pahentaa tilannetta. Jättäkää nyt ainakin kotieläimet rauhaan, luultavasti ne kärsii ihan tarpeeks omistajastaan jos tollasella tyypillä sattuu kotieläimiä olemaan.
No, ajokautta on kuitenkin se kuus kuukautta jäljellä. Kiinnostaa muakin että missä päin suamee tänään olis päässy fillarilla duuniin?
-
vieras
-
honey
Mä olen huomannut, että voi hyvin yhdistää kuntosalin ja naapurisovun: Ekaks työtää pyörän muutaman kymmenen metriä ylämäkeä ja sit jalat puurona henkeä saamatta käynnnistää mopon. Kyllähän ne naapurit silti herää, mutta ovat olleet tyytyväisiä kun on viitsinyt vähän ajatella heitäkin. Varsinkin kun välillä töihin lähtee 04.00...
Itse olen kyllä huomannut, että kun naapuri käynnistää oman härvelinsä niin uni senkuin vaan syvenee...
Itse olen kyllä huomannut, että kun naapuri käynnistää oman härvelinsä niin uni senkuin vaan syvenee...
-
lihasvoimaa...
Onneksi asun rinteessä
No huh, onneksi asun rinteessä, joten pihalta on helppo rullata myötämäkeen 50 m naapurikerrostalon kohdalle.
Enpähän ainakaan herätä omia naapureita, vaikka toisen talon asukit saattavat hiukan kärsiä
.
- AKr
ps. Mulla kun sattu unohtuun nuo fyllit pakoputkista...
pps. ..tut tällä stadissakaan mitään voi ajaa, kun lunta sato 'metrin' ja on pakkanen ...tana !
Enpähän ainakaan herätä omia naapureita, vaikka toisen talon asukit saattavat hiukan kärsiä
- AKr
ps. Mulla kun sattu unohtuun nuo fyllit pakoputkista...
pps. ..tut tällä stadissakaan mitään voi ajaa, kun lunta sato 'metrin' ja on pakkanen ...tana !
-
Vieras
Älä välitä Honey, Turun ympäristössä itekin asun ja olen tiedostanu et täälläpäin on aika omituisia ihmisiä joiden tärkein elämäntehtävä on tehdä muiden elämästä mahdollisimman paskamaista
Niillä sun naapureilla on itellään jotain ongelmia, kuten kateus,työpaikkaongelmia, rahahuolia,vapaa-ajanongelmia ym ym.
Jahka lumi sulaa niin pyörä rohkeesti käymään vaan ja viis veisaat jostain naapureista
Vaanivat miliisit tienpäällä onkin jo pahempi juttu...
Niillä sun naapureilla on itellään jotain ongelmia, kuten kateus,työpaikkaongelmia, rahahuolia,vapaa-ajanongelmia ym ym.
Jahka lumi sulaa niin pyörä rohkeesti käymään vaan ja viis veisaat jostain naapureista
Vaanivat miliisit tienpäällä onkin jo pahempi juttu...
- Sporttiboy
- Viesti:
Stadissaa sataa lunta mutta kävinpäs tänään baanalla!
Niille joita lumisade ja vittumaiset naapurit haittaa kiva linkki
http://www.kyttaajat.net/
Siellä viihtyy...
Niille joita lumisade ja vittumaiset naapurit haittaa kiva linkki
http://www.kyttaajat.net/
Siellä viihtyy...
Re: Hyvää Huomenta, naapuri!!
Ou ziisus mikä naapuri, viime keväänä epäilin aiheuttavani pahennusta aamuisilla lähdöilläni,joten kysyin naapurin tytöltä notta meneekö sipuli sinne minne ei aurinko paista, kun kuuluu Americanlaitteen pauketta akkunan alla, johon naapurin neitokainen sanoi, että ei mene, on kuulemma mukava herätä aamulla siihen ,totesi vielä että ihanasti muistuttaa ukkosen jylinää
Mutta joo, tämä onkin Pohojanmaa
Mutta joo, tämä onkin Pohojanmaa