Turvan tarjous ?
-
vieras
Juu, saatiin neuvoteltua siitä valtakunnallinen tarjous talven aikana.
En osaa kommentoida hintoja, mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin ehdottomasti kannattaa kysyä ja verrata. Alennukset koskee kaikkia vakuutuksia mukaanlukien mahdollinen kotivakuutus ym.
Yhteyden otto ensin niihin turkulaisiin yhteyshenkilöihin sen takia että niillä on tiedossa meidän erityisvaatimukset. Jos sopimus syntyy niin sen jälkeen voi asioita hoitaa missä tahansa Turvan konttorissa.
Mutta kuten sanottu, hintojen vertaaminen ja lopullinen päätös jää jokaiselle itelleen.
Jussi
En osaa kommentoida hintoja, mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin ehdottomasti kannattaa kysyä ja verrata. Alennukset koskee kaikkia vakuutuksia mukaanlukien mahdollinen kotivakuutus ym.
Yhteyden otto ensin niihin turkulaisiin yhteyshenkilöihin sen takia että niillä on tiedossa meidän erityisvaatimukset. Jos sopimus syntyy niin sen jälkeen voi asioita hoitaa missä tahansa Turvan konttorissa.
Mutta kuten sanottu, hintojen vertaaminen ja lopullinen päätös jää jokaiselle itelleen.
Jussi
-
Vieras
Sekalainen tilanne
Taitaa tämä bonusten vaihtokieltouudistus sekoittaa pakkaa. Nyt kannattaa todellakin kysyä tarjouksia kaikilta yhtiöltä. Varsinkin jos on bonuksia toisessa kaskovakuutuksessa niin ne näyttäis tulevan uuteen vakuutukseen kuin mopo Mannelle.
Ja kun vielä lyö pakettiin talon palovakuutukset, kotivakuutukset, yms. yms. niin voi että vakuutusmiehet on kavereita.
Eiku netti paukkumaan ja tarjouksia pyytämään.
Itse tienasin useita satasia (siis euroja)
Ja kun vielä lyö pakettiin talon palovakuutukset, kotivakuutukset, yms. yms. niin voi että vakuutusmiehet on kavereita.
Eiku netti paukkumaan ja tarjouksia pyytämään.
Itse tienasin useita satasia (siis euroja)
Tarjous mun kohdalla näin:
Koti kunta Espoo
H-D 1000-xl vm.-78
Perusmaksu 1.672,46
Bonus 30% -501,73
Pysyvyysalennus 3% -35,12
Maksutapa-alennus 2,5% -28,39
----------
1.107,22e/vuosi
H-DCF:n tarjouksen saa näköjään vain ns.vapaaehtoisvakuutuksiin!!!!
Itse pyysin osakaskoa.Perusmaksu on 65,3 e/vuosi.Siitä pois "erikoisalennusta" 15%,maksutapa-alennusta 2,5% ja keskittämisetua 6%.
Nykyisin vakuutukset IF:ssä jossa pysyn toistaiseksi 175e:n vuosisäästöllä.
Koti kunta Espoo
H-D 1000-xl vm.-78
Perusmaksu 1.672,46
Bonus 30% -501,73
Pysyvyysalennus 3% -35,12
Maksutapa-alennus 2,5% -28,39
----------
1.107,22e/vuosi
H-DCF:n tarjouksen saa näköjään vain ns.vapaaehtoisvakuutuksiin!!!!
Itse pyysin osakaskoa.Perusmaksu on 65,3 e/vuosi.Siitä pois "erikoisalennusta" 15%,maksutapa-alennusta 2,5% ja keskittämisetua 6%.
Nykyisin vakuutukset IF:ssä jossa pysyn toistaiseksi 175e:n vuosisäästöllä.
-
jk
Näköjään kannattavuus vaihtelee aika lailla riippuen nykyisestä vakuutuksesta. Olen kuullu että joillekkin Turvan tarjous on ollu tosi hyväkin, mutta näköjään ei kaikille. Ite sain tarjouksen joka on alle nykyisten maksamieni hintojen mutten ole vielä vaihtanu.
Olis mukava kuulla niiden kommentteja jotka on vaihtanu.
Olis mukava kuulla niiden kommentteja jotka on vaihtanu.