Hiilikuitu vaimentaja TC:hen??

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

SenioRR
Viesti:

Hiilikuitu vaimentaja TC:hen??

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Kun tässä on nyt koko talvi aikaa miettiä kaiken moista, ennen kuin saan pyöräni, niin juolahti tämmönen mieleen. Mulla on jo jonkin aikaa siintänyt mielessä, että miltähän näyttäisi hiilikuitu vaimentaja isossa twinissä. Alumiinisia oon nähnyt ainakin Sportstereissa, mutta en hiilikuituisia. Tiedän, että tämä ajatus sotii perinteitä vastaan. Kait noissa PITÄÄ olla kromatut tai mustaksi värjätyt putket...

Kuitenkin mulla pyörii koko ajan mielessä tuon uuden Street Bobbini modaaminen vähän sporttisempaan suuntaan, jos ei nyt heti kun sen saan, niin ehkäpä jossain vaiheessa ainakin. Jotenkin mulle on tullut päähänpinttymä, että tuommone hiilarivaimennin vois näyttää aika hyvältä myös HD:ssa... Oon nähnyt niitä käytettävän(ei Suomessa) isoissa japsicustomeissa, eikä se näyttänyt ollenkaan pahalta. Eli siis mahtaako tuommonen hiilikuitu kestää HD:ssa? H.kuitu kun on kuiteskin aika haurasta ja HD:n käynti "pikkasen" erilaista, kuin jossain tonnisatasessa japsicustomissa... :)

Jos tää nyt on ihan kuollut ajatus niin tyrmätkää toki. HD:n rakentelu on mulle kuitenkin aivan uusi alue... :?
H-D Softail Custom 1998
Ilkimys

löytyy

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Lue uusin Harrika-lehti ja sieltä juttu: "Street Rod tuli ostettua"
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Rakensin pari vuotta sitten softailin jossa oli hiilikuituvaimentimen lisäksi paljon muutakin hitek-osaa. Pyörä jakoi mielipiteet selkeästi kahtia, suurin osa piti näkemästään mutta osa jaksaa vieläkin haukkua laitetta - ilmeisesti eivät pitäneet sen sisältämistä runsaista japanilaisvalmisteisista osista 8O ... Äänet tuossa Shark-merkkisessä pöntössä olivat erittäin muhkeat.

Hiilikuituvaimennin kesti - tai siis kestää edelleen - loistavasti, se oli kiinni putkessa jousilla ja keskeltä metallipannalla runkoon tulevassa raudassa.

Jos laitat sähköpostiosoitteesi mulle joko yv:nä tai tuosta alta löytyvään spostiin niin voin lähettää sulle kuvia laitteesta.
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

hemuli kirjoitti:Rakensin pari vuotta sitten softailin jossa oli hiilikuituvaimentimen lisäksi paljon muutakin hitek-osaa. Pyörä jakoi mielipiteet selkeästi kahtia, suurin osa piti näkemästään mutta osa jaksaa vieläkin haukkua laitetta - ilmeisesti eivät pitäneet sen sisältämistä runsaista japanilaisvalmisteisista osista 8O ... Äänet tuossa Shark-merkkisessä pöntössä olivat erittäin muhkeat.

Hiilikuituvaimennin kesti - tai siis kestää edelleen - loistavasti, se oli kiinni putkessa jousilla ja keskeltä metallipannalla runkoon tulevassa raudassa.

Jos laitat sähköpostiosoitteesi mulle joko yv:nä tai tuosta alta löytyvään spostiin niin voin lähettää sulle kuvia laitteesta.

WOW! 8O Onpas todellakin komea laite! Ja hiilaripönttö sopii siihen todella hyvin!

Pitänee alkaa miettimään jotakin pikkasen vastaavalaista tohon Dynaan,,,
H-D Softail Custom 1998
Vastaa Viestiin