Juu näin on, mutta tarkoitan lähinnä sitä kun kädet ovat ylempänä kuin kalju niin kainalokuoppiin kohdistuu niin voimakas ilmavirtaus ettet pysy enää ite kyydissä.Sitä paitti oon käsittänyt, että Dynassa ja varsinkin tässä uudessa mallissa on paremman rungon, haarukan ja swingin ansiosta ominaisuuksia vähän vauhdikkaampaankin ajoon...?
Merkin vaihto...
Juu mutta
SenioRR kirjotti:
Re: Juu mutta
Ilkimys kirjoitti:
Juu näin on, mutta tarkoitan lähinnä sitä kun kädet ovat ylempänä kuin kalju niin kainalokuoppiin kohdistuu niin voimakas ilmavirtaus ettet pysy enää ite kyydissä.
[/quote]
Kun näin ekoja kuvia tuosta SB:sta, aattelin että tuo tanko taitaa olla ensimmäisiä vaihtoon meneviä osia. Matalampi ja aavistuksen leveempi tanko on harkinnassa. Hengitysmuutos-paketti siihen asennetaan kaiketi ennen kuin ees saan laitteen...
Oma pyöräni on tilattu kiiltävän mustana. Sopii mun mielestä paremmin esim. kiiltävään runkoon. Ja jos kaikki muut tilaa mattamustan niin mun pyörähän on sitten "Street Bob harvinaisella värillä"!

Juu näin on, mutta tarkoitan lähinnä sitä kun kädet ovat ylempänä kuin kalju niin kainalokuoppiin kohdistuu niin voimakas ilmavirtaus ettet pysy enää ite kyydissä.
Kun näin ekoja kuvia tuosta SB:sta, aattelin että tuo tanko taitaa olla ensimmäisiä vaihtoon meneviä osia. Matalampi ja aavistuksen leveempi tanko on harkinnassa. Hengitysmuutos-paketti siihen asennetaan kaiketi ennen kuin ees saan laitteen...
Oma pyöräni on tilattu kiiltävän mustana. Sopii mun mielestä paremmin esim. kiiltävään runkoon. Ja jos kaikki muut tilaa mattamustan niin mun pyörähän on sitten "Street Bob harvinaisella värillä"!
H-D Softail Custom 1998
- Mopopoika -65
- Viesti:
"Värillä ei ole väliä kunhan se on musta...." Tosin Henry Fordin kommentit siitä mustasta väristä ovat pelkkää legendaa.hlyytine kirjoitti:Eikös se Henry Ford kommentoinut tuota väriasiaa jotenkin
Tai sitten hän on kyllä voinut niin sanoa, mutta totuus on se, että tuon aikaisista maaleista vain musta kuivui kyllin nopeasti jotta liukuhihnavalmistus onnistui
Street Bobia saa myös kiiltävän mustana, ja muistaakseni tumman punaisena ja sinisenä (HD:n nettisivuilta se selviää...)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90