Turvan tarjous ?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vieras

Turvan tarjous ?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onkos joku jo saanut Turvalta hintoja ?
vieras

Viesti Kirjoittaja vieras »

Tuliko jollekkin se tarjous? Kuulin että hinnat olis ollu hyvät ja vanhankaan fillarin kaskosta ei tarvinnu tapella. Tää sama tarjous oli aikaisemmin Turussa ja nyt se on valtakunnallinen.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Juu, saatiin neuvoteltua siitä valtakunnallinen tarjous talven aikana.

En osaa kommentoida hintoja, mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin ehdottomasti kannattaa kysyä ja verrata. Alennukset koskee kaikkia vakuutuksia mukaanlukien mahdollinen kotivakuutus ym.

Yhteyden otto ensin niihin turkulaisiin yhteyshenkilöihin sen takia että niillä on tiedossa meidän erityisvaatimukset. Jos sopimus syntyy niin sen jälkeen voi asioita hoitaa missä tahansa Turvan konttorissa.

Mutta kuten sanottu, hintojen vertaaminen ja lopullinen päätös jää jokaiselle itelleen.

Jussi
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Syksyllä vaihdoin Sammosta koti- auto- ja pyörävakuutukset Turvaan. Omalla kohdalla säästö n. 400 euroa/vuosi. Kilpailutin kaikki vakuutusyhtiöt. Edullisimman ja kalleimman välillä oli miltei tuplasti em summa.
-Harikka-
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 00:09 25.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vallu
Viesti:

Sekalainen tilanne

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Taitaa tämä bonusten vaihtokieltouudistus sekoittaa pakkaa. Nyt kannattaa todellakin kysyä tarjouksia kaikilta yhtiöltä. Varsinkin jos on bonuksia toisessa kaskovakuutuksessa niin ne näyttäis tulevan uuteen vakuutukseen kuin mopo Mannelle.
Ja kun vielä lyö pakettiin talon palovakuutukset, kotivakuutukset, yms. yms. niin voi että vakuutusmiehet on kavereita.
Eiku netti paukkumaan ja tarjouksia pyytämään.
Itse tienasin useita satasia (siis euroja) :mrgreen:
Erkku

Viesti Kirjoittaja Erkku »

Tarjous mun kohdalla näin:
Koti kunta Espoo
H-D 1000-xl vm.-78

Perusmaksu 1.672,46
Bonus 30% -501,73
Pysyvyysalennus 3% -35,12
Maksutapa-alennus 2,5% -28,39
----------
1.107,22e/vuosi

H-DCF:n tarjouksen saa näköjään vain ns.vapaaehtoisvakuutuksiin!!!!
Itse pyysin osakaskoa.Perusmaksu on 65,3 e/vuosi.Siitä pois "erikoisalennusta" 15%,maksutapa-alennusta 2,5% ja keskittämisetua 6%.
Nykyisin vakuutukset IF:ssä jossa pysyn toistaiseksi 175e:n vuosisäästöllä.
Micce
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Micce »

Tulihan se tarjous sieltä mutta ei aiheuttanut värinöitä. Nykyisin vakuutukset hoitaa Veritas ja Turvan tarjous on kyllä lähellä mutta ei vielä anna porkkanaa vaihtaa. :cry:
Terveisin
Micce

- Kojootille kelpaa vain halvin mahdollinen -
Old Coyotes MC
jk

Viesti Kirjoittaja jk »

Näköjään kannattavuus vaihtelee aika lailla riippuen nykyisestä vakuutuksesta. Olen kuullu että joillekkin Turvan tarjous on ollu tosi hyväkin, mutta näköjään ei kaikille. Ite sain tarjouksen joka on alle nykyisten maksamieni hintojen mutten ole vielä vaihtanu.

Olis mukava kuulla niiden kommentteja jotka on vaihtanu.
Vastaa Viestiin