Lempi Cover - biisi
- Vapaa-Vaihde Franklin
J.J Cale:n biiseistä on tehty paljon covereita (mm. Clapton, Skynyrd ja Captain Beefheart), mutta niistä ehdottomasti paras on Lynyrd Skynyrdin "Call me the breeze", joka on mielestäni ehkä kaikkien aikojen paras southern-rock -biisi. Captain Beefheartin laulamana "(I got the) same old blues" on myös maanisen hyvä.
H-D Softail Sport Glide
Ei ole paha Kummelin esittämä 'minä olen munamies' tjsp. Orginaalikipale lienee itse The Beatlesin I'm a walrus. Orkkissanat voi tavata täältä, suosittelen http://www.iqm.ro/beatles/lyrics/piamthewa.html.
Mitä lie Lennonin Jussi ottanu
Mitä lie Lennonin Jussi ottanu
**************Jane kirjoitti:Dove kirjoitti:Kaikki joukolla mukaan Giglin Marliniin (Turku) 4.9 illalla! Wärtzilän levyjulkkareihin. Luvassa vissiin jopa live musaa ko. orkesterilta.....Jane kirjoitti:Tämä ei tietääkseni kylläkään ole mikään coveri, mutta minä ainakin tykkäsin. en ole ennen kuullut kyseisestä bändistä, olisiko pitänyt...?![]()
Sivulta pitäis heti aueta toi "Horna"-video.
http://www.wartzila.fi/www/index.cfm?fu ... N=23489240
Wärtsilässä soittaa Pattaya Lovereita![]()
![]()
Tunnet ilmeisesti enemmänkin bändin tuotantoa...? Onko muut biisit samaa luokkaa? Saattaisinpa nimittäin levynkin jopa ostaa. Harmi että tuo levynjulkkari on sunnuntaina, pitää kuitenkin ma-aamuna töihin mennä ja ainahan nuo tuommoset illat venyy vaikka ei olis tarkotuskaan...
Hei, heti kolahti! Ampaisempa ostamaan tuon ekan ja toista odotellessa voi ulkoaopetella sen
Mukava revitellä tuota Hornaakin peltikuoressa, sitten kun on pakkanen päässyt yllättämään eikä omat putket enää laula
~lyyli~
~Nothing else matters~
Muistan, kuin muistankin
Sivuaa tuota mitä-en-halua-kuulla -topicia.
Bouttiarallaa 10 v. sitten krapulassa. Lauantai, tiskausvuoro ja aurinkoinen keittiö. Heittiö siinä rallattelee radion mukana, ja luulee siivouksen parantavan...
Alivaltiosihteeri -ohjelma lanseeraa coverin: Rickhard Clayderman plays AC/DC.
"tilulilulilulilu, tilulilulilulilu"... jne.
Kamat putos käsistä ja tippa linssistä. Räkätyksestä ei tahtonut tulla loppua, ennenkuin kävi jääkaapilla ja hetki sohvalla.
Kyseisen "iloittelun" kuullut myöhemminkin, mutta tilanne oli sellainen, etten ole aivan varma, haluanko sen kokea uudelleen. Piti nimittäin etsiä niitä lasinsiruja.
Jumpe
Bouttiarallaa 10 v. sitten krapulassa. Lauantai, tiskausvuoro ja aurinkoinen keittiö. Heittiö siinä rallattelee radion mukana, ja luulee siivouksen parantavan...
Alivaltiosihteeri -ohjelma lanseeraa coverin: Rickhard Clayderman plays AC/DC.
"tilulilulilulilu, tilulilulilulilu"... jne.
Kamat putos käsistä ja tippa linssistä. Räkätyksestä ei tahtonut tulla loppua, ennenkuin kävi jääkaapilla ja hetki sohvalla.
Kyseisen "iloittelun" kuullut myöhemminkin, mutta tilanne oli sellainen, etten ole aivan varma, haluanko sen kokea uudelleen. Piti nimittäin etsiä niitä lasinsiruja.
Jumpe
- Sporttiboy
- Viesti:
Apocalyptican ja vanhan kunnon itäsaksalaisen punknarttu Nina Hagenin versio Rammsteinin Seemanista on kans aikalaisen rouhee. Etenkin video jossa Nina vääntää naamaa kuten Nina vääntää, elikkä ylähuuli venyy enemmän ku Billy Idolilla, ja pojat veivaa selloja rantavedessä istuen. Kuvattu vissiin Bengtskärin majakalla...
Multa saattaa jostain löytyy se pätkä AVIna
Multa saattaa jostain löytyy se pätkä AVIna
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
OiLsLiNgEr
- Viesti:
Rah
Sä oles kauhia, sä oles kauhia!OiLsLiNgEr kirjoitti:Mun mielestä parasta coveria ei ole ainakaan vielä tehty, nimittäin Katri-Helena: High Way To Hell. Siinä olis komee päätös painajais-hellun uralle.
Linjalla Pauli Räsäsen, "Tampereelle takaisin", Marjon esittämänä.
Nousis Zombiekin taas taitamaan...
Jumpe
- Sporttiboy
- Viesti:
Yks vitsitasolla toimiva on kans Alivaltiosihteerin hillitön "Tampereelle" joka on alunperin vaikuttanut AC/DC biisinä "Highway to Hell".
Sanoppa se paremmin...
JOs muuten joku kaipaa toooooooooosi huonoja suomenkielisiä coverbiisejä niin olin pari kolme vuotta pyörittämässä/opettamassa yhdessä radiotoimittajia kouluttavassa oppilaitoksessa jonka jokakeväiseen rutiiniin kuuluu pyörittää kuukausi paikallisradiota jonka musiikkiin ei voi vaikuttaa... Kyseistä radiota varten me kaivettiin toista tuhatta hirveintä käännösbiisiä kaikista maailman levyarkistoista (siis suomeks raiskattuja). Voin koittaa saada listaa, on siellä helmiäkin joukossa.
Sanoppa se paremmin...
JOs muuten joku kaipaa toooooooooosi huonoja suomenkielisiä coverbiisejä niin olin pari kolme vuotta pyörittämässä/opettamassa yhdessä radiotoimittajia kouluttavassa oppilaitoksessa jonka jokakeväiseen rutiiniin kuuluu pyörittää kuukausi paikallisradiota jonka musiikkiin ei voi vaikuttaa... Kyseistä radiota varten me kaivettiin toista tuhatta hirveintä käännösbiisiä kaikista maailman levyarkistoista (siis suomeks raiskattuja). Voin koittaa saada listaa, on siellä helmiäkin joukossa.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
- Karhu-Japa
- Viesti: