Harrikka-ohjelmasta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Jane

Harrikka-ohjelmasta

Viesti Kirjoittaja Jane »

9.6.-05 Zimi harmitteli kun ei ole tv:ssä näkynyt kunnollista ja asiallista ohjelmaa HD-harrastuksesta ja toivoi että sellainen joskus tulisi. Tähän päivään mennessä en minäkään ole sellaista nähnyt, ja totta puhuakseni on todellakin alkanut ottaa päähän kun tietyt HD-harrastuksen "edustajat" saavat aikaan vain negatiivista huomiota mediassa. Tiedätte varmaankin mistä puhun....? :evil:

Joka tapauksessa, tänään töissä tylsän hetken ratoksi laitoin yle:lle sähköpostia, että nyt olisi aika "korvata" kaikki se negatiivinen huomio mitä harrastus on saanut osakseen, ja tehdä ohjelma hd-harrastuksesta hiukan toisesta näkökulmasta....

Saas kattoa noteeraavatko meikätytön purkausta millään lailla. Sähköpostiosoitteeni laitoin mukaan, infoan sitten sainko minkäänlaista vastausta :?
" Kaikki oppineisuus ei ole vielä mikään mielipide "
Jane

Sähköpostiini oli tullut viesti yleltä että vinkki on toimitettu ohjelmien tekijöille ja asiaa mietitään....
Zimi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Kato, joku oli lukenu mun kirjoitelman, nice.

Hyvä et edes sinä oot tehny asian eteen ton verran, toivotaan parasta ja pelätään pahinta (kuten tavataan sanoa), et homma alkas etenemään ja saatas aikaseks hyvä ja edustava ohjelma koko kansan ihmeteltäväks.
Edellisellä tarkotan, et tietty homma "kaatuu" muutamien henkilöiden niskaan, mut kyl mun mielestä koko jäsenistö voi ja pitäisi ottaa osaa homman valmiiksi saattamiseksi (siis tietysti jos sattuu olemaan paikalla ja vielä kysytään vaikka esiintymään...)
Jos mua ei ala työt haitata?, niin olen käytettävissä (varsinkin jos korvauksista sovitaan, mulla on raideri jo valmiiksi kirjoitettuna :twisted: )
Kuten edellä olevasta käy selville, nii mulle saa tarjota duunia..... melkein mitä vaan. No se siitä.
Anyway, jäämme odottamaan tuleeko ohjelma vielä meidän elinaikana vai ehtiikö koiranputki saada vallan habituksestamme.
CU at BTTR Koli, Zimi 8)
"May the force be with you"
BB-883
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BB-883 »

99% harrastajistahan on tavallisia duunareita ja perheenisiä ja se "maine!" on sen 1% "harrastajien" harteilla :twisted:
Itse olen valmis kokoiltadokumenttiin, jos ei tarvitse kuvaajaporukkaa majoittaa ja syöttää :D
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Puskurissa heinäkuussa joku karvanaama kertoili Harrikkakuskien moikkailuista ja siitä, että nekin on periaatteessa moottoripyöräilijöitä. Tullut jo uusintanakin...

Kunhan Veera toimittaa mulle sen mun oman kopion ohjelmasta voin ottaa taas jutun esille ja vähän ehdotella...

(edit)

Linkki juttuun loytyy:

http://www.yle.fi/genreportaalit/portaa ... tunid=5333

Ei videota, vain tiivistelmä jutusta.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
<<Hapa>>
Viesti:

joopa

Viesti Kirjoittaja <<Hapa>> »

Ote tekstistä, "Yleinen selityshän on se, että harrikka vatkaa niin paljon, ettei pysty irrottamaan kättä stongasta" No voi perkele :evil:
-Kotona ja matkoilla-
Jane

Itsekin olisin kyllä valmis apuani ohjelman tekoon tarjoomaan jos sellainen ihan oikeasti tehtäisiin ja jos mulla jotain annettavaa siihen olisi (vaikkakin olen harrastuksen parissa vasta toista kesää, mutta kaipa siinäkin ajassa on jo jotain oppinut :wink: ). Normaalisti en kyllä naamavärkkiäni mihinkään julkisuuteen haluaisi, mutta mitäpä sitä nyt ei hyvän asian eteen... :D

Mutta nyt pitää yrittää saada duunit tehtyä tältä päivältä jotta saa tuon nokan suunnattua kohti Kolia ja BTTR:ia. Matkaa kuitekin 600 km edessä ja vesisadetta luvattu ainakin alkumatkalle. :cry:
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Mä en kyllä lähtis tekeen mitään asiadokkaria meidän kuvioista.
Pieni salaperäisyys tekee asiasta kuin asiasta kiinnostavan ja kiehtovan.

Se, että Harrikalla on merkkinä omanlaisensa maine, ei ole syntynyt sattumalta. Ja toi rebel-maine kuitenkin on "se juttu", joka on kulkenut merkin mukana vuosikymmenet ja erottaa sen muista.

Jos nyt mentäis julistamaan tv-katsojille, että me ollaan loppujen lopuksi vain kilttejä setiä ja tätejä, mä voisin saman tien liittyä pyhäkoulun laulukuoroon :mrgreen:
Mä nyt olen vähän provokatiivinen, mutta keskustelu vaatii joskus sitäkin; tästä ei kannata loukkaantua.
Itse en ole törmännyt tilanteeseen, että mua pidettäis kriminaalina pyörämerkin takia - kyllä ihmiset ovat kuitenkin aika fiksuja noin keskimäärin.

Tällä filosofialla me ollaan pärjätty tähänkin asti mainiosti: "If I had to explain, you wouldn´t understand!" :wink: 8)
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Katsokaahan veljet TV:tä! Kyllä sieltä sellainen ohjelma on tullut ja varsin asialinjoilla oleva dokkari! :wink:

Taisi olla joskus kymmenen vuotta sitten? Ken muistaa?? Ohjelmassa oli muistaakseni kolme tarinaa harrastajista. Yksi oli joku myyntimies joka kulki asiakkaiden luona pyörällä. Yksi oli neitokainen joka taisi vierrailla ohjelmassa äitinsä luona ja yhtä en muista varmuudella (olisiko ollut peräti pitkäpartainen kuvioissa pitkään kulkenut tatuoija?).

Eli jos joku muistaa ohjelmasta tarkemmin, niin ei muuta kun MTV3:sta tai Yleä pommittamaan jotta laittavat uusintaan.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

hyvä Masan näinhän se on. Jos tarvii selitellä... :twisted:

Jos naapureillle ja muille tarvitsee todistella olevansa "normaali" tv'n välityksellä, kannattaa a) katsoa peiliin b) vaihtaa naapureita c) vaihtaa asenne "who the fuck cares" 'ksi.

Ja toistaiseksi lähestulkoon joka kerran (myös sen kerran kun olen itse vilahtanut) olen tuntenut valtavaa myötähäpeää...

:oops: antakaa olla...

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Hmmm... aiheeseen liittyen.

Muistaakos kukaan 80 luvun loppupuolen dokumenttia Super Rallysta? Ranska vuosi198? ? Sain sellaisesta kopion tossa joku aika sitten. Hassua kasarimenoa. Gyntterit oli silloin aivan MEGAgynttereitä... se ei kyllä mikään kiltti dokkari ollut... tai no...

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Jane

Ei todellakaan ole tarkoitus "todistella naapureille olevani normaali tv:n välityksellä", ja tuskin se tv meidän "syvimpiä salaisuuksia" paljastaa.

Ja ei kai kukaan hd:llä ajava voikaan olla "normaali" :wink: miten se normaali nyt määritelläänkään....

Mielestäni olisi vain kiva, jos tv:ssä yleensäkin olisi enemmän mopoiluun liittyvää ohjelmaa. Tarkoituksenani oli lähinnä se, että tehtäisiin selväksi ettei tarvitse hyppiä seinille kaupungilla jos joku motoristin näköinen kävelee vastaan, ja että kaupassa ei myyjän tarvitse koko ajan kytistää selän takana vahtimassa vaikka menenkin sinne liivit päällä (ja ilman kerhologoja muuten).Itse olen kyllä kohdannut näitä ennakkoluuloja, esim. töissä olen joutunut kyllä muutamalle kalkkeutuneelle eläkkeellepääsyä odottavalle työkaverille kertomaan että ei, en ole istunut putkassa koskaan enkä pidä sinkoa sängyn alla (näin karrikoidusti ilmaistuna).

Mutta kiva että asia herättää keskustelua! kaikki mielipiteet sekä puolesta että vastaan ovat tervetulleita.
Vieras

Seli

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kyllähän se tiettyä hölmöyden sädekehää luo ympärille, kun kykkii viikottain mopon ympärillä ihmettelemässä että mikäs nyt on rikki. Samaan aikaan toiset ajelee mopoilla joissa on vakiona jarrut, tehot ja ajo-ominaisuudet. Ei ne kaikki ehkä ihaile "pahista", ehkä ne vaan säälii.
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Jack kirjoittaa asiaa!
Toi myötähäpeä mullakin ekaks tulee mieleen.
Akseli R.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Akseli R. »

Itse olen ainakin tottunut, että mua tuijotetaan. Nuorna miesnä pidettiin saatananpalvojana, kun jotku neropatit keksi potkiskella hautakiviä. Aika jolloin ei ollu tukkaa, mutta takkina oli maihari, niin silloin olin "vittumaisen näköinen uusnatsi" (on muuten suora lainaus). Tämän jälkeen olin pitkätukkainen pummihampuusi, ihmisen mielestä joka oli saanut ko. päivänä inssin paperit, enkä kuulemma tajua IT-alan kovo ja softa hommista yhtään mitään. No tuona hetkenä minulla oli ollut jo tietotekniikan inssin paperit taskussa jo 4 vuotta ja saman verran työkokemusta... No nyt minä olen nahkaliivikerhossa hangaround ja puunaan sinkojani iltaisin tallilla. Hohhhoi...

Mielestäni myös Jack kirjoittaa asiaa. Minä olen tämmöinen kuin olen, minkä vuoksi minun pitäisi alkaa selittelemään ja pyytelemään anteeksi olemassaoloani. Eihän sitä joudu tekeen tuulipukuiset Reiskatkaan. Jos ei hermot kestä, että vähän tuijotellaan, niin ehkä se parempi mennä Sporttiaan tuulipuku ostoksille. Mitä noita typeriä stereotypioita korjaileen. Jos porukka on idiootteja olkoot. Ihan sama. Mitä noille vakuuttelemaan, että "hei mää oon ihan oikeesti kiltti setä". RokkenRoll :!:

EDIT: Signaturessa sivutaan aihetta...
Vastaa Viestiin