Vaijereita

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Ilkimys

Vaijereita

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Mistä saa vaijereita, kuoria, ym. nippeleitä tai tekeekö joku mittatilauksena? Miel. Etelä-Suomesta.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

MopoSportista
Vieras

Vaijereita saa ihan metritavarana rautakaupasta ja on halpoo ja hyvää kamaa
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Allrightilla oli jossain vaiheessa ainakin "universal cable repair kit" myynnissä, puolentusinaa erilaisia nippeleitä ja pari vaijeria paketissa.

Jos vaippa vaan jää ehjäks niin noilla pärjää pitkälle, mulla entisessä elämässä Jawan kanssa kesti satsi koko kesän ja voin kertoo että se mopo söi vaijereita...

Kytkimeen ne on heppoisia mutta kaasuun siinä on ihan passelit osat.
Vieras

meika ostellut vaijereita ja kuoria polkupyora kaupasta, kuoret metritavaraa nylon sisuksella, vaijerit mita milloinkin...mahdollisimman pitkina tietty etta varaa pelata. samoista mestoista saa yleensa kaiken mita tarvit eli vaijeri-nippelit ym. eika hintakaan paata huimannut...muistaakseni.
moscowiz

Viesti Kirjoittaja moscowiz »

kaasuvaijereita on näppärä tehtailla itse kaasukolvilla ja tinalla. kolvi ei paljon maksa, jopa biltemen malli toimii. sopivan mittaiseen vaijeriin vaan kolvailee klöntin päähän ja viilalla muotoilee, tinahan on sopivan pehmeää. tai jos on iso mulikka vaijerin päässä, voi ujuttaa sekaan vaijerinipan. en uskalla suositella kellekään käytettäväksi muussa kuin kaasuvaijerissa (esim jarru), vaikka itse olenkin hyvällä menestyksellä niin tehny. fillari muuttuu sen verran joka vuosi, että vaijeritkin menevät melkein aina uusiksi, joten todellisesta kulutuskestävyydestä ei ole tietoa, mut kesän pelaa hienosti, ja ainahan voi tehdä varavaijerin matkalle mukaan....
Vastaa Viestiin