mopo v2 97

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vieras

mopo v2 97

Viesti Kirjoittaja Vieras »

MP-VERON LASKUN MYÖTÄ

8O nyt pitäis järjestää eläkeläisten seuramatkojen yhteyteen käynti hokilla tai hdmidissä että eivät tulisi puhumaan mihin hintaan "TÄMMÖSIÄ SAA UUTENA" (sit vaan sieltä hakemaan)kun eivät tiedä mitä on jälkeen päin on lisätty palikkaa.palikoitten hinnat ei pahemmin tipu(jankuttavat vaan)
älkää sattana :evil: menkö puhumaan käytetyistä omiastajille että mihin hintaan niitä saikaan esim.sumekolta ei ne oo samoja.
vanhan pyörän omistaja tietää kyllä mitä uudet maksaa..piste
laittakaa lisäpalikat kii ja kattokaa mitä tuli maksaa vittu että on halpaa!!!! :lol:
tv

Viesti Kirjoittaja tv »

Ihmisen elämässä on hetkiä, jolloin kaikki tuntuu kristallinkirkkaalta. Tosiolevaisen voi pukea selkeiksi sanoiksi. :idea:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Täytyy toivoa - kuten olen aiemminkin todennut - että Suomessa mennään samaan suuntaan kuin muualla maailmassa (Saksa, USA ym.) jossa hyvin rakennettu pyörä maksaa tasosta riippuen helposti enemmänkin kuin uusi. Nämä pellet jotka kysyvät täysin käsityönä uudelleen tehdystä pyörästä "paljonko sillä on ajettu" eivät yksinkertaisesti käsitä työtunnin ja osien hintaa nykypäivänä. Itse ainakin maksan mielelläni pyörästä enemmän jos siinä on valmiiksi sellaista palikkaa kiinni jotka itse siihen joka tapauksessa asentaisin.
Itse satoja tunteja pyöräni rakentamiseen käyttäneenä voin sanoa, että kun sen taas joskus laitan myyntiin hinta EI tule olemaan yhtä paljon(vähän) kuin vastaavan ikäisellä vakiolaitteella. Niille jotka marisevat että näitä saa halvemmalla uutena ei muuta kuin hyvää matkaa Sumekolle ja onnea valitsemallanne tiellä. Mikäli joskus erehdytte rakentelemaan laitettanne, älkää tulko itkemään osien kalleutta tai sitä ettette osaa itse rakentaa.
Vastaa Viestiin