VASTAUS KANNATTIKO TILATA USASTA

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vieras

VASTAUS KANNATTIKO TILATA USASTA

Viesti Kirjoittaja Vieras »

TILASIN KOLME JA PUOLI VIIKKOA SITTEN TAVARAT CHICAGOHARLEYLTA JA SAIN TÄNÄÄN TAVARAT.
MAKSOIN KUIN TILASIN VISALLA KÄTEVÄÄ JA SAIN JO LASKUN JA KAIKKI OLI OK.
NO KANNATTIKO?
LASKIN SUMEKON OVH YHT NÄIHIN ALKUPERÄISOSIIN OLISI OLLUT 695 EUROA.
JA CHICAGOHARLEYLTA VELOTTI MINUN VISA KORTTIA 270 EUROA
SIINÄ ON RAHTI LASKETTU MUKAAN.
TULLI OTTI MINULTA 71 EUROA
ELISUOMEN DEALERIN HINTA 695 OVH VOIT SAADA TINGITTYÄ EHKÄ SIITÄ POIS 5-10% MUTTA SITTEN ESIM MULLE JOKA ASUN MAALLA TULEE 15EURON RAHTIKULUT PÄLLE
NO MITÄ MAKSOI USASTA
SEHÄN OLI 270 +TULLI71=341 EUROA
ELI SUOM695-USA341=SÄÄSTÖÄ 354EUROA 8) :?: :?:
ETTÄ MIETTIKÄÄ SITÄ USA VAIHTOEHTOA JOS TARVITTE ALKUPERÄISOSIA JOTKA OVAT VÄHÄN KALLIIMPIA TAI TILATKAA KIMPASSA
Sakke
Viesti:

Kannattiko...

Viesti Kirjoittaja Sakke »

Niinpä niin - ite tilasin noin neljä viikkoo sitten Dennis Kirk:ltä Vance&Hines:n putkiin semmottiset noin 2"-pitkät "Hot Tips" jatkot joilla ite asias saa virtausvastustakin korjattuu terveempään suuntaan... Asiaan: tavarat tuli kotiin asti noin kahdes viikos eikä ne tullia kiinnostanu kun paketis luki että "Low Value"...hintaa oli karvan yli sata taalaa. => nopeeta, helppoo ja edullista verrattuna siihen että olisin lähteny tilailemaan paikallisen dealerin kautta - puolensa siinäkin - totta - mutta jotkut asiat kannattaa hoitaa suoraan.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Juu, ja kaikki lättäpään ja knucklen omistajat muistakaa 45partdepot
Hollannissa. Olen tilannut parin vuoden ajan kaikki osat sieltä eikä
voi kuin kehua hintoja ja toimituksia. Esim jos olen tilannut sunnuntaina,
niin tavarat ovat yleensä kotipihalla seuraavana ke-to. Täällä jos osia kysyy vanhempiin pyöriin niin ensin sanotaan ei oo ja jos tilataan, niin ainakin kuukauden kestää. Kaiken huippu oli kun kymmenen vuotta
sitten tilasin osia eräästä "isosta" Hd liikkeestä, niin tavarat tuli postiin viime keväänä! Postiin jäivät.

Jusander

Viesti Kirjoittaja »

Jos tilaa EU-n ulkopuolelta, joutuu hintojen+rahdin lisäksi molemmista maksamaan ALV.in! Periaatteessa. Mahtoiko "vieras" maksaa kyseistä?
Mut voi silti olla halvempaa ostaa USA.sta...

Nim. niin oon minäkin tilannut maailmalta :D
Vieras2

Viesti Kirjoittaja Vieras2 »

Ööö:n kannatas laskea hiukan, oman laskutoimituksen mukaan kyseinen 71 ? sisältää ALV:n että tullin. 8O
Vastaa Viestiin