Kaverilla on 39mm:n keula +16" putkilla mun tallilla (ei pyörässä kiinni).
Voin mitata ne jos haluat, vähentelet sitten vaan tuumia haluamasi määrän, ok
Lawless kirjoitti:Kaverilla on 39mm:n keula +16" putkilla mun tallilla (ei pyörässä kiinni).
Voin mitata ne jos haluat, vähentelet sitten vaan tuumia haluamasi määrän, ok
+10 tuuman liukuputkilla 38 tuumaa akselin keskeltä putkien yläpäähän. Ja mullahan on Huggeri eli vakio sportyn damper tubeilla on 2 tuumaa pitempi (jos jollain olisi sellaiset myydä niin ostaisin).
Mopopoika
Mittasin kaverin 39mm keulan +16" putkilla, kokonaispituus 124,8mm (etuakselin keskikohdasta yläputken päähän jossa tulppa paikoillaan).
Toivottavasti tästä olis apua
Onko ne putket varmasti +16" jos vertaa mun putkiin niin joku mitta ei täsmää. Voisiko olla +18" ???
Mopopoika
Täältä tähän
Mopopoika kirjoitti:+10 tuuman liukuputkilla 38 tuumaa akselin keskeltä putkien yläpäähän. Ja mullahan on Huggeri eli vakio sportyn damper tubeilla on 2 tuumaa pitempi (jos jollain olisi sellaiset myydä niin ostaisin).
Mulla on 41" eli 104mm.
Elikkä mulle ois hyvät +12" putket tuon mukaan. Tällöin tulis 42" kokonaispituus.