H-D Naisten käytös
Hyvä Miss Myy,
en ehkä tervehdi sinua, koska en muista oletko miehesi vaimo vai muu seuralainen. Jos ryhdyn keskustelemaan kanssasi, saatan ehkä "käräyttää" miehesi, mitä en tietenkään tahdo tehdä (loojaalisuus). Valitettavasti olen nähnyt usean HD-miehen ralleissa hyvinkin monen eri naisen seurassa. Sitten kysellään tutuilta onko TUO sen vaimo? (tämä on ehkä se mainitsemasi supina).
Vieras (ei siis vieras, vaan nimimerkki joka ei triuphillansa uskaltanut/halunnut/sallittu osallistua ripsiralliin) kirjoitti tuosta poikatytöksi muuttumisesta ...
ralleissa ei tarvitse meikata, koska se tapahtuu miehen miellyttämiseksi. Poikamiehiä on turha etsiä HD-ralleista, sillä sitähän ne kertoo lähes kaikki olevansa jos ovat ilman seuraa. Miksi siis vaivautua kaunistautumaan, tositarkoituksella miestä on turha etsiä rallista. Siellä vain pidetään muuten hauskaa (lähinnä siis juodaan Naakan mainitsemaa taikajuomaa).
T:huonosti käyttäytyvä HD-nainen
PS. Miksi tasa-arvon aikana miehille ei järjestetä ralleja, joihin naiset ei saa osallistua :twisted: ?
en ehkä tervehdi sinua, koska en muista oletko miehesi vaimo vai muu seuralainen. Jos ryhdyn keskustelemaan kanssasi, saatan ehkä "käräyttää" miehesi, mitä en tietenkään tahdo tehdä (loojaalisuus). Valitettavasti olen nähnyt usean HD-miehen ralleissa hyvinkin monen eri naisen seurassa. Sitten kysellään tutuilta onko TUO sen vaimo? (tämä on ehkä se mainitsemasi supina).
Vieras (ei siis vieras, vaan nimimerkki joka ei triuphillansa uskaltanut/halunnut/sallittu osallistua ripsiralliin) kirjoitti tuosta poikatytöksi muuttumisesta ...
ralleissa ei tarvitse meikata, koska se tapahtuu miehen miellyttämiseksi. Poikamiehiä on turha etsiä HD-ralleista, sillä sitähän ne kertoo lähes kaikki olevansa jos ovat ilman seuraa. Miksi siis vaivautua kaunistautumaan, tositarkoituksella miestä on turha etsiä rallista. Siellä vain pidetään muuten hauskaa (lähinnä siis juodaan Naakan mainitsemaa taikajuomaa).
T:huonosti käyttäytyvä HD-nainen
PS. Miksi tasa-arvon aikana miehille ei järjestetä ralleja, joihin naiset ei saa osallistua :twisted: ?
Nainen ei ole naiselle susi, vaan
nainen kuin nainen saa väännettyä asiasta kuin asiasta Kauniit ja Rohkeat
HDCF:n foorumi on aikaansa edellä: foorumiin siirrettyjä reality-boldareita ei olekaan muualla! -Vielä kun selviäis kuka on Ritke, Pruukin paikalle näemmä tunkua... LISÄÄ LISÄÄ (topicin nosto)!
nainen kuin nainen saa väännettyä asiasta kuin asiasta Kauniit ja Rohkeat
HDCF:n foorumi on aikaansa edellä: foorumiin siirrettyjä reality-boldareita ei olekaan muualla! -Vielä kun selviäis kuka on Ritke, Pruukin paikalle näemmä tunkua... LISÄÄ LISÄÄ (topicin nosto)!
OFF TOPIC
Tämä on sitten kevennys tähän aiheeseen
älkää ottako sitä vakavasti vaikka siinä on murunen totuuttakin mukana...
Älkää hakatko mua kun näette, please
10 COMMANDMENTS OF MARRIAGE
Commandment 1: Marriages are made in heaven.
But so again, are thunder and lightning.
Commandment 2: If you want your wife to listen and pay strict attention to
every word you say, talk in your sleep.
Commandment 3: Marriage is grand
-- and divorce is at least 100 grand.
Commandment 4: Married life is very frustrating.
In the first year of marriage, the man speaks and the woman listens.
In the second year, the woman speaks and the man listens.
In the third year, they both speak and the neighbors listen.
Commandment 5: When a man opens the door of his car for his wife, you can be sure of one thing; either the car or the wife is new.
Commandment 6: Marriage is when a man and woman become as one;
the trouble starts when they try to decide which one.
Commandment 7: Before marriage, a man will lie awake all night thinking about something you say. After marriage, he will fall asleep before you finish.
Commandment 8: Every man wants a wife who is beautiful, understanding,
economical, and a good cook. But the law allows only one wife.
Commandment 9: Marriage and love are purely a matter of chemistry.That is why the wife treats the husband like toxic waste.
Commandment 10: A man is incomplete until he is married.
After that, he is finished.
Take due notice and govern yourselves accordingly!!!
Tämä on sitten kevennys tähän aiheeseen
Älkää hakatko mua kun näette, please
10 COMMANDMENTS OF MARRIAGE
Commandment 1: Marriages are made in heaven.
But so again, are thunder and lightning.
Commandment 2: If you want your wife to listen and pay strict attention to
every word you say, talk in your sleep.
Commandment 3: Marriage is grand
-- and divorce is at least 100 grand.
Commandment 4: Married life is very frustrating.
In the first year of marriage, the man speaks and the woman listens.
In the second year, the woman speaks and the man listens.
In the third year, they both speak and the neighbors listen.
Commandment 5: When a man opens the door of his car for his wife, you can be sure of one thing; either the car or the wife is new.
Commandment 6: Marriage is when a man and woman become as one;
the trouble starts when they try to decide which one.
Commandment 7: Before marriage, a man will lie awake all night thinking about something you say. After marriage, he will fall asleep before you finish.
Commandment 8: Every man wants a wife who is beautiful, understanding,
economical, and a good cook. But the law allows only one wife.
Commandment 9: Marriage and love are purely a matter of chemistry.That is why the wife treats the husband like toxic waste.
Commandment 10: A man is incomplete until he is married.
After that, he is finished.
Take due notice and govern yourselves accordingly!!!
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
voi meitä naisia....
Miss Myy,,,,,
Teretulemast ihan milloin vain höpöttämään.....
Nähdään!!!! ... vaikka Hangossa?

Teretulemast ihan milloin vain höpöttämään.....
Nähdään!!!! ... vaikka Hangossa?
Kannanpa oman korteni kekoon ihan uutena hoodee-naisena. Tänä vuonna aloitin omalla pyörällä, koskaan ennen en porukan kanssa ole tekemisissä ollut, muutamilla reissuilla jo mukana käynyt (mm. Ripsirallissa) ja pelkästään on positiivista kommentoitavaa! Ja itse olen itseni joka paikkaan mukaan tunkenut...On se kuulkaa hienoa, että meillä on tällainen naislauma pyörien kanssa (tai sitten tarakalla), ei samaan fiilikseen monikaan muu päristelijäklupi pääse...ei nakerreta toinen toisiamme täällä keskustelupalstoilla jälkeenpäin, vaan jos joku harmittaa/ihmetyttää/ilahduttaa, niin siitä vain heti kommentoimaan paikan päällä. Myöhemmin on aika vaikeaa kuitenkin saada itse ytimestä kiinni. Voipi olla että tämän alkuhuuman jälkeen törmää joskus itsekin negatiivisiin puoliin, mutta toivottavasti muistan tämän viisaan neuvoni silloin
PS. Saimaalla nähdään!
PS. Saimaalla nähdään!
~Nothing else matters~
Prätkällä ajava nainen on seksikäs. Prätkällä ajava nainen joka on muuttunu mieheks on jotain pelottavaa. Kun taas prätkällä ajava mies ei oo ns. mitään. Mutta prätkällä ajava mies joka on muuttunu naiseks ajaakin yleensä viragolla...Vieras kirjoitti:hd-naisten käytös on yleisellä tasolla muuttuvaa. kun istutaan miehen takana, ollaan hd-mimmejä aidoimillaan sekä naisellisia ja seksikkäitä joissa miehen silmä lepää. kun erotaan ja hommataan oma sportsteri tai ollaan alusta asti oltu harrastuksessa omalla mopolla niin on muututtu poikatytöiksi joista vielä mieheinen puoli ottaa vallan, pukeudutaan miehen näköisiksi ja käyttäydytään sen kaltaisesti ja kun hormoonit ovat sekaisin ei muuta voi odottaa kuin mitä miss myy kummasteli
Voi miten lämmitti mieltä, kun noin viikko sitten jyräsin Sportilla
Porin kulmilta 300 km Stadia kohden koko perkuleen matkan vesisateessa. Kaiken rankka- ja tihkusateen & ukkosen seassa mm. yksi bemaripyörä ajoi vastaan ja kuskin lisäksi neito kyydissä moikkasi "isolla kädellä"!
Eipä ehtinyt siinä hemmetinmoisessa sumussa ja tihkussa kysellä kuka ajaa, millä pyörällä tai jopa joku uskaltaa olla siinä sadehelvetissä kyytiläisenä!
Kokemuksia on myös näistä "kaiken nähneistä" HD-pannuleideistä
mm. rallien bisse- ja vessajonoissa. Siellä kaikki muut naiskuskit saa kuulla kunniansa ja "kyytiläisetkin" arvostellaan mennen tullen.
Saati sitten miehet...
Että eikun rohkeasti jalon harrastuksen parissa jatkaen.
Kemiat ne pelaa tälläkin osastolla.
Porin kulmilta 300 km Stadia kohden koko perkuleen matkan vesisateessa. Kaiken rankka- ja tihkusateen & ukkosen seassa mm. yksi bemaripyörä ajoi vastaan ja kuskin lisäksi neito kyydissä moikkasi "isolla kädellä"!
Eipä ehtinyt siinä hemmetinmoisessa sumussa ja tihkussa kysellä kuka ajaa, millä pyörällä tai jopa joku uskaltaa olla siinä sadehelvetissä kyytiläisenä!
Kokemuksia on myös näistä "kaiken nähneistä" HD-pannuleideistä
mm. rallien bisse- ja vessajonoissa. Siellä kaikki muut naiskuskit saa kuulla kunniansa ja "kyytiläisetkin" arvostellaan mennen tullen.
Saati sitten miehet...
Että eikun rohkeasti jalon harrastuksen parissa jatkaen.
Kemiat ne pelaa tälläkin osastolla.
-
QueenRider
Hohhoijaa..
Voi hyvää päivää.Juuri tänään pääsin kehumasta miten upeaa on kuulua tähän Nais-HD-kuskien jaloon rotuun kun naisporukkakin on ollut vallan upeaa eikä näitä ns.naisellisia kotkotuksia ole lainkaan esiintynyt.Ja täällä nokitaan niin että höyhenet pöllyää,ei ihme että narisijat täällä eivät tule muitten HD-naisten kanssa toimeen.Aivan sama ajaako itse vai istuuko kyydissä,itse ajaminen ei tietääkseni tee kenestäkään parempaa ihmistä.Olemmehan saman henkistä porukkaa ja viihdymme yhdessä!
Ja siitä morjestelusta...Ei ole kauhean kaukana meikäläiseltäkään se aika kun en uskaltanut kättä irrottaa tangosta ajon aikana,edes morjestamiseen.Ettei sitä aina leuhkoja olla jos ei moikata..
Ja siitä morjestelusta...Ei ole kauhean kaukana meikäläiseltäkään se aika kun en uskaltanut kättä irrottaa tangosta ajon aikana,edes morjestamiseen.Ettei sitä aina leuhkoja olla jos ei moikata..
Raha puhuu....mutta SUKLAA LAULAA!!!
poikatytöksi muuttumisesta ...
No voihan Hitto!
Ai tälläst tää onkì? Ja mäku oon luullu että harrastuksensa piiristä vois löytää ittelleen kullan! Mut HD:porukan pirskeet onki vaa `tollasii`?
Eipä oo sit yhtää kivaa Sanon MÄ!!

No voihan Hitto!
Ai tälläst tää onkì? Ja mäku oon luullu että harrastuksensa piiristä vois löytää ittelleen kullan! Mut HD:porukan pirskeet onki vaa `tollasii`?
Eipä oo sit yhtää kivaa Sanon MÄ!!
On se sit nii inanaa!
Naiset - ratkaiskaa erimielisyytenne ensikerralla kuvan osoittamalla tavalla jossain rallissa, me voimme tulla vaikka lyömään vetoja esiintymislavan reunalle......
- Kimmo, tässä uusi "laji" ralleihin

http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Raah, tää puteli on kohta lojunu pöydällä avattuna jo liian kauan. Luulisi jokaisen aikuisen jo tajuavan, että henkilöitä joiden kanssa eivät "kemiat kohtaa" (eli suomeksi sanottuna siis kusipäitä joilla homma on kihahtanut hattuun, eri moraalikäsityksillä varustettuja henkilöitä, itsensäkorostajia yms) löytyy molemmista sukupuolista. Miksi ihmeessä siitä nyt pitää joku ihme issue vääntää. En minä ainakaan oleta että jos sitä nyt samanmerkkisellä mopolla sattuu ajamaan, ollaan heti automaattisesti siskoja ja veljiä tjsp. Kovaäänisimmät kotkoporukat olen jättänyt omaan arvoonsa, kun ei ole sellainen meininki vielä toistaiseksi kiinnostanut. Samanhenkistä porukkaa olen ralleista silti löytänyt, ja hyvin viihtynyt
. Aikomus olis jatkaa samalla linjalla.
Ratikalla, Sportster tai skurulla voi ajella pitkin Stadia joka ukko ja nainen vaikka pummilla.Karppa kirjoitti:Samu kirjoitti:...nen joka on muuttunu mieheks on jotain pelottavaa. Kun taas prätkällä ajava mies ei oo ns. mitään. Mutta prätkällä ajava mies joka on muuttunu naiseks ajaakin yleensä viragolla...![]()
![]()
![]()
tai Sportster?
![]()
![]()
![]()
Sportilla ajaa tosi äijät ja kimmat
Rauhaa naiset! Annek kirjoitti ihan asiaa.