hd kauppiasta leikkivä kurko

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jepjep-kurko
Viesti:

hd kauppiasta leikkivä kurko

Viesti Kirjoittaja jepjep-kurko »

morjesta vaan kaikki hd-kauppiaitten uhrit !

lueskelin noita kommenteja, näin käytettyjen harrikoiten maahantuojana ihmettelen jos jollakin kauppiaalla on vara olla ylimielinen tai pettää puheensa, meillehän kaljarahat tulee teidän perstaskusta tai missä sitä rahakasaanne sitten säilytättekin.

jos palvelu tai puheet ei pidä paikaansa valittakaa, me olemme myyneet aika p*rkeleesti harrikoita suomeen ja yhdenkään asiakkaan kanssa ei ole tarvinnut lähteä oikeutta käymään, tällä palstalla joku väitti että ollaan vaihdeltu jotain w*tun vanteita pyörään, tuskin kyseistä herraa on aseella uhattu ja pakotettu ostamaan pyörää kaupanteko hetkellä, HUOM!! teettepä kenen tahansa kanssa kauppaa älkää hyväksykö sitä jos teillä on jotain hampaan kolossa, kukaan kaupiaskaan ei ole meedio / ennustaja mitä teidän pään sisällä liikkuu...

tällä hetkellä tullissa on kyllä jono, mutta jos kauppias on ns. ammatilainen hän kyllä pystyy arvioimaan n. 2-3 päivän tarkkuudella milloin asiakkaalle paperit pystytään toimittamaan, yleensäkin kun puhutaan käytetyn harrikan kaupasta kannattaa sopia myyjän kanssa tarkkaan kaupan ehdoista, jokainen alalla touhunnut tietää että etenkin vanhemissa pyörissä on ongelmia, minä ainakaan en pysty lupamaan täys takuuta -50 pannulle, myydään se mielummin helewetin halavalla ja sovitaan jo asikkaan kanssa että ongelmia on tiedossa koska useimmitenhan niissä jotain on.

myyjällä pitää myös olla selkarankaa jättää kauppa tekemättä kun liikkeesen tulee asiakas joka ihastuu johonki vanhaan paskaan ja haluaa kuitenkin toimivan pyörän, tästä seuraa ongelmia vaan kaikille osapuolille,
ja kukaanhan ei varmasti tietoisesti ongelmia halua!!!

olen itseki aloittanut tämän touhun -90 alussa ihan harraste pohjalta ( rautapää Sportster, pyörien "aatelia") ja siitä pikku hiljaa sittemmin tullut ammatti, olen myös tehnyt autokauppaa ja lähes tulkoon mitä tahansa kauppaa, mutta harrikoitten kanssa touhutessa olen kyllä ihmetellyt miten suomen kokoiseen käpykylään sattuu niin w*tun mukaavoo porukkoo, on sitten hienoja tyyppejä ja ihmetellenkin miten joku kauppias yleensäkin pääsee jonkun kanssa riitoihin, tottakai kaikkien kemiat ei toimi täysillä ja jotain ikävää välillä sattuu mut se on harvinaista ( jos riitely jatkuvaa lääkityksenä suosittelen 9mm buranaa)

joku oli kommentoinut että onko kukaan kauppias ottanut kantaan asiaan niin nyt on, meille voi aina soittaa ja kertoa huolensa, ei tarvitse yksin siellä pimeässä kaapissa mököttää !!!!!!!

muistakaa vaatia palvelua koska te asiakkaat ne rahat meille tuotte millä sitä piimee ja muikuu ostetaan ( myös votkoo, paljo votkoo)

terveisin ;

jepjep-kurko ( ollaan olevinaan niitä harrikka kauppiaita )
jepjep