Dynan keulakupit
-
Simpauttaja
Dynan keulakupit
Mistä ootte hankkinut keulakupit ?Jepjepin kaveri väitti kuppeja olevan vain sportteihin ja vanhempiin dyniin.Pyörä minulla -97.
- Sporttiboy
- Viesti:
On ne
Tarkoittaa tuo kirjoittaja varmaan niitä +3 asteisia laakerikuppeja joilla saadaan rakea lisättyä tuon verran. Mulle pitäis olla sporttiin tulossa joten sithän ton näkee toimiiko.
Kun tilasin niin kehuivat että muihinkin saa mut siinä on vähän hinnaneroa kun joissakin tulee uudet keskimutterit mukana ja joissakin ei...
Ota nyt selvää miehestä joka on melkein savolainen ja mulla ei ollut tulkkia mukana
Kun tilasin niin kehuivat että muihinkin saa mut siinä on vähän hinnaneroa kun joissakin tulee uudet keskimutterit mukana ja joissakin ei...
Ota nyt selvää miehestä joka on melkein savolainen ja mulla ei ollut tulkkia mukana
-
J
Joo kupit passaa vain vanhempiin joissa on emäputken ulkopuoliset laakeroinnit kuiten J mainitsi. Jos T-kappaleet ovat vaihdettu paksumpiin kuin alkuperäinen niin yläpäässä olevalle mutterille ei jää paljoa kierrettä.
Katsokaa Affen projektia.... (lainattu ilman lupaa
) http://www.saunalahti.fi/~affe2/hdlog/l ... 0087_2.jpg
Katsokaa Affen projektia.... (lainattu ilman lupaa
Perskules
Juuri oli tuolla s.h.m ryhmässä mussutusta suorista linkeistä ja tekijänoikeuksista
eiku
Tuolla kuvissa on sellainenkin jossa ne kupit näkyy sivukuvana, näkyy niinkuin mistä on kysymys.
Affe
Tuolla kuvissa on sellainenkin jossa ne kupit näkyy sivukuvana, näkyy niinkuin mistä on kysymys.
Affe
- Sporttiboy
- Viesti:
Ei tullu vielä...
Mulla on siis 91 sportti ja siinä ei ole ulkoisia laakerikuppeja! Mutta pojat kertoi, että siihenkin on setti olemassa, tulee vaan pitempi ylämutteri kaupassa mukana, saas nähdä kuin toimii kun saa tänne pajan suunnalle!
Paan sit kokemusta tuleen

Paan sit kokemusta tuleen