Himokselle pk seudulta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
customesa
Viesti:

Himokselle pk seudulta

Viesti Kirjoittaja customesa »

Onhan lähtijöitä mutta itse olisin vaille ajoseuraa ja onhan tämä vähän aikaista kysellä mutta palaan koneen ääreen vasta 13pv keimolan kessa vois olla okki (olikohan enää muuten kessakaan) .ps jos kehtaat ajella rautiksen kimpassa. :lol:
Niin ajattelin lähteä jo torstai aamupäivän aikana,lomilla kun olen.
Viimeksi muokannut customesa, 09:56 11.07.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sporttiboy
Viesti:

Re: Himokselle pk seudulta

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

customesa kirjoitti:Onhan lähtijöitä mutta itse olisin vaille ajoseuraa ja onhan tämä vähän aikaista kysellä mutta palaan koneen ääreen vasta 13pv keimolan kessa vois olla okki (olikohan enää muuten kessakaan) .ps jos kehtaat ajella rautiksen kimpassa. :lol:
Mihin aikaan ja minä päivänä oot lähdössä? Keimolassa on olemassa Neste... Muistaakseni siitä pääsee jonkun portin tai muun laittoman systeemin kautta vanhalle tielle ettei välttämättä tarvii konetietä paahtaa.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Muistaakseni siitä pääsee jonkun portin tai muun laittoman systeemin kautta vanhalle tielle ettei välttämättä tarvii konetietä paahtaa.
pääsee kyllä ja voi tietysti nousta seuraavasta liittymästäkin, eli Klaukkalan liittymästä, siitä parin kilsan päästä, vanhalle tielle.. 8)

Olen kanssa lähdössä mutta vasta perjantaina, eli 15. päivä, joskus iltapäivällä, kun parempi puolisko tulee duunista ja ottaa jälkikasvun huomaansa...
Eli vasta perjantaina starttaavat, vastailkaa tähän ketjuun tai pankaa e-mailia, niin sovitaan paikka ja aika, jos vaikka kimpassa ajeltaisiin.
Tuo Keimolan Neste sopii kyllä hyvin ainakin mulle.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

No mähän siis oon lähdössä perjantaina kun saan duunit siihen malliin. Kimppakiva on aina mukavaa.

Tarttis vaan päättää millä mopolla sitä liikkuu, vaimolla on Softtail-kiima päällä pahasti... Jos sattuu osumaan kohdalle sopiva niin mites sais ton Nickin vaihdettua "Hyllypylly"ks :lol: :lol:
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
laattalentää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja laattalentää »

jos kiinnostaa ajella vanhaa hml:n tietä niin voi poiketa kahvilla piispankylässä niin ei tartte maksaa nesteen kahvi hintoja.(tästä on noin km. nesteelle.) ja voidaan ajaa letkassa aulangolle asti. lähtö noin 16.30. ps hd:lla voi tulla muutenkin kahville. 8) 8)
Lapiolalli

Re: Himokselle pk seudulta

Viesti Kirjoittaja Lapiolalli »

ps jos kehtaat ajella rautiksen kimpassa.

Jos ei kehtaa niin ei kannata lähteä mihinkään.
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Voe perä....

Kun saan kortin takaisin vasta ensi maanantaina :( Olisin pe lähtenyt ralliin ja la takaisin Stadiin Tuskailemaan. No....hyvää matkaa kaikille. Ja Onnea Sporttiboylle Softailista.

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terve!

Laattalentää: ...voidaan ajaa letkassa aulangolle asti.

Älkää ihan niin pitkälle :lol: Vai mitä teillä on mielessä :roll:

Varmaankin ajatus on Hämeenlinnan eteläpuolelta kääntyä itään Padasjoelle ja sieltä ylös. http://alk.tiehallinto.fi/www2/kartta/at20o.htm

Jos näette matkalla mustan Bulu X1:sen (hopeatankkistraipeilla) lorvimassa jossain huoltsikassa, niin ehdottomasti moikkaamaan.
Komppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Komppi »

Moron,

Me ollaan lähössä torstaina puolen päivän jälkeen Espoosta, jos joku haluaisi lähtee messiin..?
Toistaiseksi meitä vasta kolome pyörää, mutta eiköhän täältä jokunen muukin olisi lähössä ajoissa kun tuntuu pitelevän noita ajokelejäkin 8)
Kilauta tai textaa, jos kiinnostaa.

-Komppi-
040-505 5223
"Kesällä vaan puita uuniin,
talvella on fundeeraamisen aika"
laattalentää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja laattalentää »

joo ei ajeta. pitäis käydä hakemassa öljyt ja jarru nesteet sunriselta ja jatkaa matkaa suonenjoelle. niin siitä jämsän ohi tulee ajettua. :lol:
Vastaa Viestiin